MV-lehti

Miten olis nimimerkkien takaa kirjoitteleva putinisti Juha Molari ? Ja taitaa dosenttikin olla vahvasti touhuissa mukana. Ei tarvitse ihmetellä miksi kyseiseen julkaisuun ilmestyy NATO:a, Yhdysvaltoja ja Suomen viranomaisia morkkaavia tekstejä (erit. PV:n henkilökuntaa).

Dosentti ja opetuslapset ovat ihan varmasti mukana, mutta voi hyvinkin olla että ovat hivuttautuneet sinne takaoven kautta pikku hiljaa. Jatitskin varmasti ymmärtää asian nykyään, mutta en tiedä onko ymmärtänyt sitä alunperin.

MV on niin täydellinen alusta dosentin puuhasteluille, että ei todellakaan ole mikään ihmeiden ihme että myös dosentti siitä kiinnostui...jos ei ollut mukana jo alusta saakka.
 
Ilja Janitskinin luovuttamisesta Suomeen määrä tulla päätös tänään - lue tästä yön uutiskooste

Andorralaisen tuomioistuimen on määrä antaa tänään päätös siitä, luovutetaanko MV-julkaisun perustaja Ilja Janitskin Suomeen. Janitskin on odottanut päätöstä vangittuna ja kotiarestissa. Hänet on vangittu Suomessa jo viime syksynä poissaolevana muun muassa törkeästä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan ja törkeästä kunnianloukkauksesta. Häntä epäillään poliisin mukaan noin 50 rikoksesta. Interpol otti Janitskinin kiinni Andorrassa loppukesästä Suomen viranomaisten pyynnöstä.
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/art2413727
 
Karin Creutz epäilee Janitskin ihmisoikeuksia loukatun..:eek:

Voisiko joku osaava kääntää koko jutun?


https://svenska.yle.fi/artikel/2017...a-janitskin-hans-manskliga-rattigheter-kranks

Pähkinänkuoressa niin, että tuon naisen mukaan Iljan ihmisoikeuksia loukataan kun tämä on istunut tutkintovankeudessa kaksi ja puoli kuukautta. Nyt on kotonaan jalkapannassa ja mies on tiettävästi kertaalleen leikattu syöpähoitojensa johdosta. Saa yhä sytostaattihoitoja parin viikon välein. Tuo Creutz tuntuu myös ihmettelevän sitä että luovutuspyynnössä menee aikaa kun Andorra ei ole EU:n jäsenmaa. Jutun syyttäjä puolestaan ei tunnu olevan täysin vakuuttunut tuosta Iljan syövästä.
 
Miksiköhän islamistientuntija kommentoi juuri tuota aihetta YLE:llä? Ketään muuta ei saatu?
MV-roska on mollannut Creutzia islamistiyhteyksistä.

Halunnee nyt näyttää että on puhdas sydän.

Juttu on taas jonkun juntin tekemä. Ei pohdita ollenkaan kysymystä että niljake välttelee kuulustelua vaikka voisi käydä ilmaisemassa oman kantansa, tai vaikka istua koko kuulustelun toistamassa "en kommentoi". Pysymällä poissa, tarkoitus on tietenkin estää esitutkinnan eteneminen ja prosessin eteneminen syyteharkintaan ja syytteeseen.

.
 
MV-roska on mollannut Creutzia islamistiyhteyksistä.

Halunnee nyt näyttää että on puhdas sydän.

Creutz on provokaattori ja joidenkin mielestä jopa jonkinlainen "cryptojihadisti"

Se ei toki muuta miksikään sitä että MV on roskaa ja yksi väline sotkemisessa.

Mutta on niin helppoa nähdä ne ilmiselvät tökeröimmät roskat.
 
Viimeksi muokattu:
Karin Creutz epäilee Janitskin ihmisoikeuksia loukatun..:eek:

Voisiko joku osaava kääntää koko jutun?


https://svenska.yle.fi/artikel/2017...a-janitskin-hans-manskliga-rattigheter-kranks

Janitskinin fanipiireissä tämä kuvio on sujuvasti käännetty niinpäin että kaverin istuminen kiinniotettuna ja sittemmin pannoitettuna on Suomen viranomaisten, oikeusministerin ja tutkinnanjohtajan syy ja näinollen he ovat suurimpia rötöstelijöitä tässä casessa.
Vaille huomiota jää mm. nämä faktat:
Espanja tyri ensimmäisen kiinnioton ja luovutuksen päästäessään Janitskinin pakenemaan - vaikka kaveri ilmoitti jopa etukäteen pakenevansa.
Toisen kiinnioton jälkeen tyrijä on Andorra, joka ei saa luovutuspäätöstä käsiteltyä ajoissa, vaan lykkää sitä hieman oudolta vaikuttavista syistä pariinkin kertaan.
Sinänsä olen periaatteessa samaa mieltä tämän tutkijan kanssa että kiinniottoaika on ollut kohtuuttoman pitkä. Suomen viranomaisten vika se ei kuitenkaan ole, eikä ratkaisu ole rikoksesta epäillyn vapauttaminen. Oikea ratkaisu on luovuttaa epäilty säädetyn ajan puitteissa Suomeen.
 
Millainen show Janitskinista saadaan aikaiseksi? Varmaan pääosa siitä on eduskuntavaalien jälkeen jolloin maassa saattaa olla vasemmistovetoinen hallitus. Mahtaa olla otollista maaperää kaikenlaisille ...hmmm... äärilaitojen virityksille..
 
Olen tässä tämän syksyn kuluessa omasta mielenkiinnosta vähän seuraillut MV:n ulko- ja turvallisuuspoliittista "uutisointia" (kyllä, sellaistakin on mamu-uutisoinnin seassa). Selväähän lienee on, että MV ajaa Venäjälle myönteistä narratiivia muun roskansa seassa. Minusta tuntuu siltä, että tämän syksyn ja vähän laajemminkin kuluneen vuoden aikana mukaan on ujutettu jo melko tavalla EU:ta, NATO:a ja Suomen puolustusta koskevaa materiaalia. MV:n ns. toimittajathan kirjoittelevat salanimillä, mutta olen täysin varma että ainakin putinisti Juha Molari tuottaa materiaalia, ehkä myös dosentti itsekin.

Linja on tämä: haukutaan EU:n puolustusyhteistyökuviot, Suomen omat puolustuksentehostamiskuviot, sekä erityisesti laajemminkin läntinen sotilasyhteistyö. Esitetään, että kaikki nämä uhkaavat Venäjää. Väitetään että "perinteinen puolueettomuuspolitiikka" (ilmeinen viittaus YYA-aikaan) on hylätty. Erityisen vaarallisena jaksetaan esittää isäntämaasopimus. Tämä esitetään aivan poikkeuksetta jonkinlaisena valmistautumisena hyökkäykseen Venäjää vastaan. Luonnollisesti itse Venäjä esitettään pyhimyksenä jota ilkeät länsivallat ja Suomi kyykyttävät.

Keneen tämä sonta sitten uppoaa ? Jos kommentointiin on uskomista, niin ainakin kaikenlaisiin feikkiprofiileilla kirjoittaviin, perussuomalaisten äänekkäisiin kannattajiin. Melko usein kommenteissa tulee esiin mm. Laura Huhtasaarenkin nimi poliitikkona, joka "hoitaa asiat kuntoon."

Eli, kaikenlaisen pakolais- ja mamu-uutisoinnin seassa on kyetty tunkemaan sekaan selkeää venäläistä propagandaa, joka tuntuu uppoavan kaikkiin niihin, jotka roskasivustoa lukevat ja jotka eivät juuri muuta enää elämässään näe kuin mamut ja islamismin. Tällaisen maailmankuvan omaava ihminen on näemmä altis ottamaan vastaan myös Venäjän narratiivia. Oiva keino murentaa uskoa suomalaiseen yhteiskuntaan.
 
Melko usein kommenteissa tulee esiin mm. Laura Huhtasaarenkin nimi poliitikkona, joka "hoitaa asiat kuntoon."

No varmasti hoitaa. Eiköhän mahdollinen menestys päättyne samaan kuvioon kuin Isä Timpallakin esikuntineen: hillotolppa - aktiivinen katuminen - hiljaisuus, joka vertautuu erään siperialaisen järven syvyyteen.:D
 
Keneen tämä sonta sitten uppoaa ? Jos kommentointiin on uskomista, niin ainakin kaikenlaisiin feikkiprofiileilla kirjoittaviin, perussuomalaisten äänekkäisiin kannattajiin. Melko usein kommenteissa tulee esiin mm. Laura Huhtasaarenkin nimi poliitikkona, joka "hoitaa asiat kuntoon."

...tuntuu uppoavan kaikkiin niihin, jotka roskasivustoa lukevat ja jotka eivät juuri muuta enää elämässään näe kuin mamut ja islamismin. Tällaisen maailmankuvan omaava ihminen on näemmä altis ottamaan vastaan myös Venäjän narratiivia. Oiva keino murentaa uskoa suomalaiseen yhteiskuntaan.

Jos itse toteat, että kommenttiosion perusteella uppoaa joihinkin feikkiprofiilihörhöihin niin siitä on kyllä logiikan ylettymättämissä oleva loikka mihinkään "kaikkiin niihin".

Jos katsoo maahanmuuttopolitiikkaan kriittisesti suhtautuvien oikeiden, todellisten ihmisten somesöpinäitä, niin kyllä toi MV näyttäisi kadonneen linkattujen juttujen seasta jo varsin kauan sitten.

Feikkiprofiilit ovat feikkiprofiileita. Reaalitodellisuus on ihan muualla kuin feikkiprofiileissa.
 
Jos itse toteat, että kommenttiosion perusteella uppoaa joihinkin feikkiprofiilihörhöihin niin siitä on kyllä logiikan ylettymättämissä oleva loikka mihinkään "kaikkiin niihin".

Jos katsoo maahanmuuttopolitiikkaan kriittisesti suhtautuvien oikeiden, todellisten ihmisten somesöpinäitä, niin kyllä toi MV näyttäisi kadonneen linkattujen juttujen seasta jo varsin kauan sitten.

Feikkiprofiilit ovat feikkiprofiileita. Reaalitodellisuus on ihan muualla kuin feikkiprofiileissa.

Itse olen huomannut samojen henkilöiden (seassa feikkejä ja imeisesti oikeitakin) kommentoivan MV:n lisäksi ainakin Iltalehden uutisia ja myös US:n blogeja. Yleensä nämä ovat äänessä kaikissa vähänkin mamutukseen liittyvissä jutuissa, sekä myös NATO:a ja Venäjää koskevissa uutisissa.
 
Itse olen huomannut samojen henkilöiden (seassa feikkejä ja imeisesti oikeitakin) kommentoivan MV:n lisäksi ainakin Iltalehden uutisia ja myös US:n blogeja. Yleensä nämä ovat äänessä kaikissa vähänkin mamutukseen liittyvissä jutuissa, sekä myös NATO:a ja Venäjää koskevissa uutisissa.

Eli "kaikkien niiden" sijaan kyseessä onkin kourallinen tai kaksi jatkuvasti äänessä olevia ammattitrolleja jotka yrittävät omia itselleen "kaikkien niiden" kannatuksen - siinä luultavasti juuri onnistumatta?
 
Eli "kaikkien niiden" sijaan kyseessä onkin kourallinen tai kaksi jatkuvasti äänessä olevia ammattitrolleja jotka yrittävät omia itselleen "kaikkien niiden" kannatuksen - siinä luultavasti juuri onnistumatta?
Huomattavasti paljon enemmän tekevät haittaa, kuin mitä itse kuvittelevat toimen hyödyttävän.
 
Meneekö väärään ketjuun, mutta törmäsin fb-(ja työ) kaverin linkittämänä tällaiseen finnleaks.fi sivustoon. Onko tuttu kellekään täällä? Ilmeisesti samanlaista mv- ym tavaraa, leimattiin valeuutissivuksi jossain tekstissä. Ja se linkattu sivu ei eilen edes auennut, otsikko lupaili poliisin kertomana tp-hakijoiden todellisia taustoja.
 
Meneekö väärään ketjuun, mutta törmäsin fb-(ja työ) kaverin linkittämänä tällaiseen finnleaks.fi sivustoon. Onko tuttu kellekään täällä? Ilmeisesti samanlaista mv- ym tavaraa, leimattiin valeuutissivuksi jossain tekstissä. Ja se linkattu sivu ei eilen edes auennut, otsikko lupaili poliisin kertomana tp-hakijoiden todellisia taustoja.

Samaa höttöä MV:n kanssa. Yleisesti noi "paljastukset" mistä tahansa, näissä yleensä aina pakolaisasioissa, voi sivuuttaa aika suoraan. Ainoastaan vähän hölmömpiin kavereihin nämä kohupaljastukset / shocking news menee läpi.
 
Samaa höttöä MV:n kanssa. Yleisesti noi "paljastukset" mistä tahansa, näissä yleensä aina pakolaisasioissa, voi sivuuttaa aika suoraan. Ainoastaan vähän hölmömpiin kavereihin nämä kohupaljastukset / shocking news menee läpi.
Miten tän nyt fiksusti sanoisi, niin se oman fb-sivun täyttäminen mv ja muulla vastaavalla tavaralla niin se ei anna mulle ainakaan hirveän hyvää kuvaa ihmisestä niinkuin ei se mv:n jatkuva lukeminenkaan.. Täällähän kaikki tietävät mv:n taustavoimat mutta sama asia ei todellakaan ole voimassa aina tämän mp-yhteisön ulkopuolella.
 
Miten tän nyt fiksusti sanoisi, niin se oman fb-sivun täyttäminen mv ja muulla vastaavalla tavaralla niin se ei anna mulle ainakaan hirveän hyvää kuvaa ihmisestä niinkuin ei se mv:n jatkuva lukeminenkaan.. Täällähän kaikki tietävät mv:n taustavoimat mutta sama asia ei todellakaan ole voimassa aina tämän mp-yhteisön ulkopuolella.

Samoin kuin yleiseisti tunnettujen ulkomaalaisten foliosivujen jakaminen, esim. veteranstoday, zerohedge tai globalresearch kertoo vain syvästä uskosta, ei niinkään asioiden selvittämisestä vaikka näitä linkkejä jakavat kutsuvat itseään "heränneiksi". Toisaalta kun ym. sivuihin uskoo on varmasti helpompi kutsua itseään heränneeksi, eikä hyödylliseksi idiootiksi joita useimmat näistä ihmisistä todellisuudessa ovat.
Itse näen, että Mv:sta jauhettu julkisuudessa niin paljon, ettei monikaan halua siihen sekaantua. Se, olisivatko nämä ihmiset itse tajunneet onko MV vain pelkkää propagandaa on eri asia. Monen muun vastaavanlaisen toimijan kohdalla homma ei enää olekkaan yhtä selvä.
 
Back
Top