AlphaBravo kirjoitti:Asiahan ei varsinaisesti kuulu minulle vaan esim. ylläpidolle, mutta varmaankaan en ole epäasiallinen, jos pyydän sinua lainaamaan aikaisemmista viesteistä vain asiaankuuluvat osat. Helpottaisi kummasti lukemista.
Sinulla taitaa olla taipumusta säntäillä johtopäätöksiin. En väittänyt mitään tuollaista. Älä laita sanoja suuhuni, ole hyvä.juhapar kirjoitti:Ai, kun en ole Nato-asiassa kanssasi samaa mieltä, olen jotenkin Venäjän sotilasmahdin korostaja?
Etkö ole aika aktiivisesti korostanut Venäjän sotilasmahtia tällä sivustolla? Se on pelkkä havainto, ei päätelmä. Minä vain kysyin miksi.
Valitettavasti Suomen asemaa voi joissakin suhteissa hyvinkin verrata entisiin Neuvostotasavaltoihin. Olisi toki parasta jos niin ei olisi. Et vastaa kysymyksiini, joten en pysty päättelemään olemmeko tosiasiassa edes eri mieltä.Ilmeisesti samalla kuin tuo, että mielestäsi on oikein verrata Suomea joihinkin Neuvostoliiton entisiin "itsenäistyneisiin" osatasavaltoihin. Jotain puolalaista logiikkaa?
Edelleenkään en ymmärrä logiikkaasi. Ja minkä ihmeen asian olet tulkinnut "Venäjän sotilasmahdin korostamiseksi!?