New World Order

Radar kirjoitti:
Mielenkiintoisia yhteensattumia...


Tuli väärä linkki laitettua vahingossa, nyt muutettu

Laiton sen youtuubin suora voi seurata

 
Last edited by a moderator:
BTW Radar, kiitos linkkistä!!!!

 
Last edited by a moderator:
OBAMA NEXT ANTI-CHRIST NAMED BY NOSTRADAMUS

Obama: The Black Pope/Nostradamus/Prophecies

Nostradamus 2012 Prophecy
 
Last edited by a moderator:
AMAZING BIBLE PROPHECIES ABOUT PRESIDENT OBAMA
 
Last edited by a moderator:
En oikein jaksa uskoa tähän. Aina puhutaan että dollareissa on näitä NWO:hon viittaavia koodeja ja että Obama on antikristus koska nimestä saa asettamalla kirjaimille tietyt arvot luvun 666, mutta se ei mielestäni ole uskottavaa, sillä mikään organisaatio ei nähdäkseni haluaisi tuolla lailla leikkiä tulella paljastumisensa suhteen, vaan pyrkisi pitämään toimintansa salaisena.
 
Kaivoin muuten dollarit esiin, ja ihan oikea yhden dollarin seteli toi on. Tekstit on kaikki samat, yhdeksän pyrstösulkaa, kolmetoista tähteä, silmä. Kaikkea en jaksanut tarkistaa, mutta eiköhän nuo jo kerro ettei kyseessä ole kuvamanipulaatio.
 
Hejsan kirjoitti:
Katoliikien kirkko

Minä näin naisen...

mulla on kyllä aikamoinen turnauskestävyys nykyään, mutta en oikein tollaseen pääse sallituilla aineilla

mistä oon jääny paitsi?
 
the president Obama Who is he ?? Osama Ben laden maybe
 
Last edited by a moderator:
Miksi kukaan ei pidä anttikirstuksena mm. sellaisia valovoimaisia herroja kuin Castro, Kim Il Jong, Pung tahi Pöng? Tai joku Kiinan herroista? Afrikka on väärällään röyhäköitä kanditaatteja anttikirstuksen viittaa ottamaan. Entäs Syyrian vastenmielinen väkivaltakoneisto omaa väestöään vastaan? Anttikirstuksia löytyy kyllä, ihan ilman Obamaakin.
 
Tässä 90-vuotiaan naisen näky vuodelta 1968:

"Minä sain nähdä maailman karttana. Minä näin Euroopan - maasta maahan. Näin Skandinavian ja Norjan. Minä näin asioita, joita tulee tapahtumaan juuri ennen Jeesuksen paluuta, juuri ennen kuin suuri onnettomuus purkautuu ihmisten päälle. Onnettomuus, jonka vertaista emme koskaan ole kokeneet ja nähneet. Aivan ennen Jeesuksen paluuta ja koettelemusten alkua koemme liennytyksen ajan, jollaista ei koskaan ennen ole ollut. Tulee rauha ja tämä rauha kestää pitkään. Tänä rauhanaikana tapahtuu sotavarustusten supistamista monissa maissa, myös Norjassa. Kolmas maailmansota syttyy tavalla, jota kukaan ei ole odottanut ja odottamattomalta suunnalta, ja me olemme yhtä valmistautumattomia kuin olimme 9. huhtikuuta 1940.

Minä näin kristittyjen keskuuteen tulevan vertaansa vailla olevan välinpitämättömyyden, lankeemuksen tosi ja elävästä kristillisyydestä. Aikana ennen Jeesuksen paluuta kristityt eivät tule olemaan avoimia tutkistelevalle julistukselle. He eivät tule kuuntelemaan synnistä ja armosta, laista ja evankeliumista, katumuksesta ja parannuksesta. Tilalle tulee toista laatua oleva julistus, jonkinlainen onnellisuutta tavoitteleva kristillisyys. Pitää menestyä ja päästä eteenpäin. Kyseessä ovat aineelliset asiat tavalla, mitä Jumala ei koskaan ole luvannut. Kirkot, vapaakirkot ja rukoushuoneet tyhjenevät yhä enemmän. Ristin ottamisen ja Jeesuksen seuraamisen julistuksen sijalle tulee viihde, taide ja kulttuuri sinne, missä pitäisi olla herätys, hätä ja parannuskokouksia. Tämä tulee tapahtumaan suuressa määrin juuri ennen Jeesuksen toista tulemista ja onnettomuus murtautuu päällemme.

Norjaa kohtaa vertaansa vailla oleva moraalin hajoaminen. Ihmiset tulevat elämään niin kuin naimisissa olevat olematta naimisissa. Yhteen muuttaminen ennen avioliittoa lisääntyy suuressa määrin. Tämä tapa tulee hiipimään kristillisiin seurakuntiin ja tätä ei vastusteta aktiivisesti. Myös synti luontoa vastaan suvaitaan. Aivan ennen Jeesuksen paluuta näytetään TV-ohjelmia, joita emme ole koskaan ennen nähneet. TV tulee täyttymään niin hirvittävästä väkivallasta, että se opettaa kansaa murhaamaan ja tekemään lopun toisistaan. Kaduilla kävelemisestä tulee turvatonta. Kansa tulee omaksumaan sen, mitä he näkevät, eikä silloin tule olemaan vain yhtä vaihtoehtoa televisiossa, vaan tarjonta tulee olemaan laaja. Televisio tulee toimimaan juuri niin kuin radio. Voimme ruuvata ohjelmasta ohjelmaan, jotka tulevat olemaan täynnä väkivaltaa, ja kansa pitää tätä viihteenään. Pahimmat ajateltavat murha- ja väkivaltakäsikirjoitukset lavastetaan näytettäväksi ja tämä leviää yhteiskuntaan.

Sukupuoliyhdyntäkohtauksia tullaan näyttämään. Kaikista intiimimmät asiat, jotka kuuluvat avioliittoon, näytetään ruudussa. Tämä tulee tapahtumaan ja sinä tulet näkemään sen toteutumisen. Ne lait, jotka meillä nyt on, tullaan rikkomaan ja kaikista epäsiveellisintä tullaan näyttämään silmiemme edessä.

Kansaa köyhistä maista virtaa Eurooppaan. He tulevat myös Skandinaviaan ja Norjaan. Kansa ei pidä siitä, että he ovat täällä ja tulevat olemaan kovia heitä kohtaan. Heitä tullaan kohtelemaan yhä enemmän kuin juutalaisia ennen sotaa. Silloin meidän syntimme mitta on täyttynyt. Tämä tapahtuu aivan ennen Jeesuksen paluuta - ja ennen kuin kolmas maailmansota syttyy.

Siitä tulee lyhyt sota. Kaikki, mitä olen sodasta kokenut, on vain lastenleikkiä verrattuna tähän. Se alkaa tavallisena sotana, mutta se tulee leviämään ja se päättyy atomipommeihin. Ilma tulee saastumaan niin, ettei sitä voi hengittää, ja tämä kohtaa monta maanosaa. Amerikka, Japani, Australia - rikkaat maat. Vesi tulee pilaantumaan. Emme voi viljellä maata siellä. He, jotka ovat jäljellä rikkaissa maissa yrittävät paeta köyhimpiin maihin, jotka eivät ole vahingoittuneet. Siellä heitä kohdellaan niin kuin me kohtelemme heitä täällä, eivätkä ole halukkaita ottamaan meitä vastaan.

Minä olen iloinen siitä, etten tarvitse kokea tätä, mutta kun aika lähestyy, sinun on rohkaistava itsesi ja matkustettava ympäri ja varoitettava ja kerrottava kansalle mitä minä olen nähnyt.
 
Juutalaisten valta yli USA

Mt Athos Prophecies on '666'
 
Last edited by a moderator:
Viimeisimmät havainnot NWO:n tiimoilta:

http://nwohavaintoja.blogspot.com/
 
Obamasta

1. The Saudis and Libyans were both saying for years in many broadcasts prior to 2004 that in 2008, there would be a Moslem president in the White House. My wife could not understand what they were talking about because prior to 2004, no one knew who this freshman senator from Illinois was.

2. There is no debate about the fact that his biological father and step-father were Sunni Moslems and that he was raised until age 11 in Islamic schools and mosques in Islamic Indonesia. This makes Obama a Moslem according to the Moslem faith. We shall not talk of his white mother who belonged to the anti-Christian left.

3. How could Obama get a Fulbright Scholarship under the name of Barry Soetoro as a foreign student and still claim to be an American? (Maybe he even overstayed his foreign student visa and is an illegal alien in the US?)

4. How did Obama travel to Pakistan in 1981 if he was not allowed to do so with an American passport? What passport did he use then?

5. It is repeated over and over again in the Saudi media that "Either America is our ally or it is not. If it is, it must deal first with Iran and the Shiites and then afterward with Israel and the Jews. If it is not our ally, we will withdraw our support from the US economy and deny them our money and oil." (How can it be that Wall Street has risen from 6,000 in January 2009 to 11,000 in April 2010? Has the American economy done just so superbly to justify this, or is there some intervention or manipulation by extraterritorial monies to float Wall Street?)

6. Finally, during the week of 14-18th of January 2010, just on the eve of my winter tour to the US, Rachel picked up a Nile TV broadcast in which Egyptian Foreign Minister Abul Gheit said on the "Round Table Show" that he had had a one on one meeting with Obama who swore to him that he was a Moslem, the son of a Moslem father and step-son of Moslem step-father, that his half-brothers in Kenya were Moslems, and that he was loyal to the Moslem agenda. He asked that the Moslem world show patience. Obama promised that once he overcame some domestic American problems (Healthcare), that he would show the Moslem world what he would do with Israel

http://888webtoday.com/articles/viewnews.cgi?id=EkZEpkpklAfbjJyHhD
 

Kuu%2Bk%25C3%25A4vely%2Blavastettu.JPG


Videolla näkee kuinka astronautin vieressä on 2 studiohenkilökuntaa ilman mitään suojapukua. Joten tästä jo päästään kärryille, että olivatko nämä NASA:n astronautin todellakin kuussa vai ei jos siellä selviytyi myös ilman suojapukua.

Näin ollen 21. heinäkuuta 1969 tapahtui suuri askel ihmiskunnalle kun Neil Armstrong käveli kuukävelyä tv-studiossa.

http://nwohavaintoja.blogspot.com/2011/09/kuukavelyn-lavastuksen-paljastava-video.html
 
Last edited by a moderator:
Norjan evakuointisuunnitelma planeetta X:n (Comet Elenin) varalta

Tammikuuta vuonna 2008 Australialainen Project Camelot tointaryhmä sai nimettömän kirjeen eräältä Norjalaiselta poliitikolta. Hän puhuu siinä vuodesta 2012 ja erityisesti Norjassa tapahtuvista asioista ja hän kertoo että nämä asiat muuttavat myös koko maailman samalla.

Tässä on tuo kirje nyt Suomennettuna:

"Tervehdys olen Norjalainen poliitikko. Haluaisin sanoa että 2008-2012 vuosien välisenä aikana tulee tapahtumaan jotain hyvin vaikeita asioita vuoteen 2012 mennessä.

Norjan hallitus rakentaa entistäkkin enemmän maanalaisia bunkkereita ja heiltä kysyttäessä miksi he niin tekevät he sanovat että näillä on tarkoitus suojata Norjan kansalaisia. Kun kysyin että milloinka nämä maanalaiset tukikohdat ovat valmiita niin vastaukseksi sanottiin 2011 vuoteen mennessä.

Planeetta X (Nibiru) on lähestymässä maata ja Norja on jo varautunut tähän varastoimalla suunnattomia määriä elintarvikkeita ja viljavarastoja maan alaisiin tukikohtiin ja ne on tarkoitettu vain eliittiin kuuluville poliitikoille, tiedemiehille, tohtoreille ja muille jotka ovat vallassa.

Minä tiedän jo nyt että olen vuonna 2012 siirtymässä Mosjøen maanalaiseen sotilastukikohtaan jonka leirikeskukset ollaan jo rakennettu valmiiksi

http://nwohavaintoja.blogspot.com/2008/11/hurjat-vitteet-vuodesta-2012.html
 
3AB0996F-7609-4372-A256-A51113FD6DCB


http://ashangel.amplify.com/2010/06/14/time-to-wake-up-people/
 
Onkin selvää, että III-maailmansotaa ennen täytyy USA:n, NATO:n sekä Israelin joukoille löytyä uusi tekosyy iskeä Iraniin. Niin sitä ennen lavastetaan false-flag terrori-isku Yhdysvalloissa ja näillä näkymin Chicago on huhujen mukaan listalla.


Mutta se on vielä epäselvää, että onko sitten kyseessä pakettiautoon lastattu pieni ydinräjähde vaiko Chicagon Willis Searsin torniin (ent. Sears Tower) suunnattu terrori-isku. Sillä nykyään tuon massiivisen pilvenpiirtäjän omistaa WTC7:n omistanut Larry Silverstein, joka osti kyseisen pilvenpiirtäjän vuonna 2004

World trade centeriä sekä Willis Searsin pilvenpiiräjiä yhdistää mm. lukuisat asbestiongelmat. Molempien pilvenpiirtäjien bunkkereita hallinnoi sama yhtiö.

http://nwohavaintoja.blogspot.com/2011/09/seuraava-false-flag-isku-chicagossa.html
 
Last edited by a moderator:
Back
Top