Nuuska

Torni

Luutnantti
Lahjoittaja
En löytänyt haulla nuuskalle omistettua ketjua, joten avataan sellainen.
Onko palstalla aktiivisia vanhanliiton nuuska miehiä? Miten tänä päivänä hommaatte nuuskat? Entä onko moni kokeillut tehdä kotona? Suosikki nuuska? Lös vai pussi?
Itse käytän nuuskaa lähinnä saatavuuden mukaan, viime vuosina taas enemmän, välillä oli saatavuudessa katkosta.Täällä länsi-rannikolla onneksi noita ranta-hurri kavereita jotka ravaa tuolla Ruotsissa. Kaveri just toi kökkä palkkaa kaks tankoa, piti oikeen sanoa että "mistä tiesit" ja puristaa kättä.
Oma suosikki on Röda Lacket lös. Siitä kun pyörittelee sormissa sopivan palan huuleen, niin ei paremmasta väliä. Ei valu ja riittävän vahvaa.
Nykyään on tullut näitä maustepussinuuskia, ne pitäisi lailla kieltää.
Kerran olen itse kokeillut tehdä, mutta tuli niin tömäkkää ettei limakalvot kestäneet.

Mengele_Joseph

Kersantti
20 vuotta kohta käyttäny välissä oli kyllä 3 vuoden tauko mutta sillon purin nikotiinipurkkaa. Aikoinaan maistu vaan lössi. Nykyään pelkkää vahvaa pussia sen helppokäyttösyyden vuoksi. Sitä en kerro mistä hommaan mutta laivalla en ole käynyt vuosiin.

Mengele_Joseph

Kersantti
Kyllä ne limakalvot tottuu mitä käyttää. Tuossa noin vuosi sitten vetäsin tornin perus ettania lössinä ja huuli oli heti norsun nahalla. Nyt käytössä r42 coolmint joka on extra strong ja limakalvot ihan sileet kuin vauvan posket.

baikal

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
Lopettakaa heti, tai kerron rinteen antille. :cool: Nuuskaan -kin- liittyvä demonisointi on herttaista. Kun koulun pihan vierestä löytyy tyhjä nuuskapurkki, niin kylät kotkotit aloittavat mahdottoman letakan, että miten on mahd. koulun vieressä. Hui kamala. Lapset saattaa nuuskata.

Samat kotkotit sulkevat silmänsä säännölliseltä pillerikaupalta samoilla kulmilla. Se ei nouse paikallislehden sivuntäyteiseksi kauhisteluksi. Ollaan me ihmiset aika vekkuleita.

Tykkinuuskaa olen joskus nuoruudessa käyttänyt, eikä siitä ollut minun ikenille mitään vahinkoa jos ei liene ollut hyötyäkään. Silloin sitä pystyi ostamaan laillisesti.

Torni

Luutnantti
Lahjoittaja
Niin se maailma muuttuu. Itse ehdin sen ajan nähdä, kun sai R-Kioskilta nuuskaa 15v ostaa.
En nyt nuuskaamista kenellekään suosittele, mutta taitaa kumminkin vähemmän haitallista olla kuin tupakka.
Sitä olen monta kertaa ihmetellyt millä ihmeellä ruotsalaiset on saaneet pidettyä nuuskan laillisesta myynnissä. On ne prkl ketkuja monessa asiassa.

Mengele_Joseph

Kersantti
Nykyäänhän noita on tupakittomia pussinuuskia jotka silti sisältää nikotiinia. Pystyy ruotsista tilaamaan eikä jää edes tulliin.

Mengele_Joseph

Kersantti
Mitä tohon rödä lackettiin tulee niin koostumukseltaan paras irtonuuska mutta mielestäni aika mieto jos vertaa vaikkapa generaliin. Ollappa torni tuoretta irtotavaraa ja voi että se tuoksuu hyvälle kun purkin korkkaa. Paljon hyviä muistoja liittyy tuohon tuoksuun. :)

Torni

Luutnantti
Lahjoittaja
Rödä huulessa voi ottaa vaikka pienen väli kuoleman, eikä valu.
Kallista Röda on ostaa, mutta niin ne nautinnot yleensä tahtoo olla.