Olisitko postnationalistista Suomea vastaan?

Vai oikein juna vie!:)

Monikulttuurisessa uhriutumisessa on saavutettu jälleen uusi ennätys.

Minulle on aivan sama millä nimityksellä sairasta monikulttuurista yhteiskuntaanne kutsutte.


Kun sitten tulevaisuudessa mietitte siirtolaisuutta joko paskottuanne tämän yhteiskunnan tai kun kollektiivinen hulluus vihdoinkin loppuu, niin suosittelen valitsemaan sen tulevan kotimaan huolella. Voitte joutua yllättymään, että monessa muussakin paikassa veri on vettä sakeampaa.

Hienoa, että välillä ylletään ennätyksiin! Tosin en nyt ole ihan varma, että oliko tuo sitten positiivista... :unsure:

Hmm. Yhteiskuntamme on monella tapaa sairas. Multikulturalismin pakkosyöttäminen monikultuurisuuden ihannoimisen sisällä on yksi, mutta vain yksi sairauden ilmenemä. Kansakuntamme yhtenäisyys niin henkisesti kuin kulttuurisesti on pirstoutunut 80-luvun lopulla alkaneen kaikkinaisen tapain turmeluksen edistämisen ryydittämänä. Tästä voisin jatkaa ehkä salaliittoteoriaketjussa; kokonaiskuvan hahmottamiseksi täytyy nivoa yhteen monta osatekijää. Siten saatettaisiin päästä lähemmäksi vastausta kysymykseen miksi näin on kuin nyt on.

Tämä yhteiskunta on myös sinun yhteiskuntasi. Sinä joko jäät ja koetat saada aikaan muutosta, kestät sen, mitä tulee vastaan tai sitten luovutat. Seuraava vaikuttamisen paikka tulee piakkoin. Muista äänestää tai asettua ehdokkaaksi.

Minä olen niitä, jotka lakaisevat toisten roskia. Ja puristavat harjaa hiljaisesti nyrkissään tiukemmin.

Maahanmuutosta ja siirtolaisuudesta sekä viidennestä kolonnasta minulla on omat mielipiteeni. Ja se minua hieman hämmästyttää, että kirjoituksiani tulkitaan rikkiviisaan hallituksemme ja tietyn äänekkään vähemmistön kantaa tukevaksi. Pitää ilmeisesti vähän treenata tätä kynäilyä.

Vähän lisää uhrilammasta:
Itse en ole sisäistänyt ja tunnustanut muuta kulttuurista taustaa kuin suomalaiskansallinen yhtenäiskulttuuri, joka oli olemassa ennen nykyistä hajaannuksen ja hämmennyksen aikaa. Huolimatta siitä 1/8 epäpuhtaudesta verenperimässäni.

Vaarilla, joka kantoi puolikasta geneettistä taakkaa, ei ollut muuta identiteettiä kuin suomalainen identiteetti ja kulttuuriperimä. Se ei nimittäin tuo pelkkä siemenen kylväminen kauaa kasvata. Eikä aviottoman köyhän lapsen osa ole ollut 1900-luvun alussa kovin kaksinen osa.
Talvisodassa vaari oli mm. Summassa ja Muolaassa. Hän haavoittui pahasti 12.3. Viipurin hautausmaalla ja selvisi hyvällä tuurilla asemiin tulleesta kranaatista hengissä vaikka ensin luultiin kuolleeksi kun oli linjan taakse suojaan päästyään silppuna kranaatin jäljiltä. Sanoi, että se oli hänen elämänsä kovin juoksu. Kaikkia sirpaleita ei saatu leikattua pois. Rauha tuli seuraavana päivänä.
Jatkosodan lopulla hän oli ottamassa vastaan läpimurron tehneen vihollisen panssarikärkeä samoilla suunnilla kun omat loppuunajetut ja tahdottomat joukot perääntyivät hallitsemattomasti. Eräässä lähikohtaamistilanteessa polttopullo ei toimnut ihan toivotulla tavalla ja vaunu koetti ajaa kostoksi päälle. Vaari löysi onnekseen läheltä matalan ihmisenkokoisen painanteen ja säntäsi siihen makuulleen. Vaunu jyrräsi telalla monta kertaa yli niin, että tela painoi rintakehää, mutta ei murskannut sitä. Kun vaunu jatkoi eteen päin, tuli kiirus lähteä lipettiin kun pöpelikkö alkoi olla vanjaa pullollaan. Sodasta hän selvisi hengissä. Pahimmista ja kauheimmista asioista ja paikoista hän pystyi kertomaan vasta hieman ennen poismenoaan.
Että sellainen luopio.
(Joko nää pikkuhilijaa alat hahamottaa?)
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa, että välillä ylletään ennätyksiin! Tosin en nyt ole ihan varma, että oliko tuo sitten positiivista... :unsure:

Hmm. Yhteiskuntamme on monella tapaa sairas. Multikulturalismin pakkosyöttäminen monikultuurisuuden ihannoimisen sisällä on yksi, mutta vain yksi sairauden ilmenemä. Kansakuntamme yhtenäisyys niin henkisesti kuin kulttuurisesti on pirstoutunut 80-luvun lopulla alkaneen kaikkinaisen tapain turmeluksen edistämisen ryydittämänä. Tästä voisin jatkaa ehkä salaliittoteoriaketjussa; kokonaiskuvan hahmottamiseksi täytyy nivoa yhteen monta osatekijää. Siten saatettaisiin päästä lähemmäksi vastausta kysymykseen miksi näin on kuin nyt on.

Tämä yhteiskunta on myös sinun yhteiskuntasi. Sinä joko jäät ja koetat saada aikaan muutosta, kestät sen, mitä tulee vastaan tai sitten luovutat. Seuraava vaikuttamisen paikka tulee piakkoin. Muista äänestää tai asettua ehdokkaaksi.

Minä olen niitä, jotka lakaisevat toisten roskia. Ja puristavat harjaa hiljaisesti nyrkissään tiukemmin.

Maahanmuutosta ja siirtolaisuudesta sekä viidennestä kolonnasta minulla on omat mielipiteeni. Ja se minua hieman hämmästyttää, että kirjoituksiani tulkitaan rikkiviisaan hallituksemme ja tietyn äänekkään vähemmistön kantaa tukevaksi. Pitää ilmeisesti vähän treenata tätä kynäilyä.

Vähän lisää uhrilammasta:
Itse en ole sisäistänyt ja tunnustanut muuta kulttuurista taustaa kuin suomalaiskansallinen yhtenäiskulttuuri, joka oli olemassa ennen nykyistä hajaannuksen ja hämmennyksen aikaa. Huolimatta siitä 1/8 epäpuhtaudesta verenperimässäni.

Vaarilla, joka kantoi puolikasta geneettistä taakkaa, ei ollut muuta identiteettiä kuin suomalainen identiteetti ja kulttuuriperimä. Se ei nimittäin tuo pelkkä siemenen kylväminen kauaa kasvata. Eikä aviottoman köyhän lapsen osa ole ollut 1900-luvun alussa kovin kaksinen osa.
Talvisodassa vaari oli mm. Summassa ja Muolaassa. Hän haavoittui pahasti 12.3. Viipurin hautausmaalla ja selvisi hyvällä tuurilla asemiin tulleesta kranaatista hengissä vaikka ensin luultiin kuolleeksi kun oli linjan taakse suojaan päästyään silppuna kranaatin jäljiltä. Sanoi, että se oli hänen elämänsä kovin juoksu. Kaikkia sirpaleita ei saatu leikattua pois. Rauha tuli seuraavana päivänä.
Jatkosodan lopulla hän oli ottamassa vastaan läpimurron tehneen vihollisen panssarikärkeä samoilla suunnilla kun omat loppuunajetut ja tahdottomat joukot perääntyivät hallitsemattomasti. Eräässä lähikohtaamistilanteessa polttopullo ei toimnut ihan toivotulla tavalla ja vaunu koetti ajaa kostoksi päälle. Vaari löysi onnekseen läheltä matalan ihmisenkokoisen painanteen ja säntäsi siihen makuulleen. Vaunu jyrräsi telalla monta kertaa yli niin, että tela painoi rintakehää, mutta ei murskannut sitä. Kun vaunu jatkoi eteen päin, tuli kiirus lähteä lipettiin kun pöpelikkö alkoi olla vanjaa pullollaan. Sodasta hän selvisi hengissä. Pahimmista ja kauheimmista asioista ja paikoista hän pystyi kertomaan vasta hieman ennen poismenoaan.
Että sellainen luopio.
(Joko nää pikkuhilijaa alat hahamottaa?)

Tai täällä Kainuussa tuo rajahan on ollut oikeasti kiinni vain 1918-vuoden jälkeen. Sitä ennen se on ollut vain sitä samaa korpea. Ja porukka on laukannut puolin ja toisin. On naitu välillä vienankarjalaisia sukuun ja ite ollaan käyty hakemassa vienankarjalaisia tänne päin. Totta onhan siellä ollut kultuurirajaa, mutta häilyvää. Jopa niin hyvin että Vienan runokyliä on jäänyt Suomen puolelle kun rajoja piirrettiin Tartossa ja Moskovassa. Siihen päälle tuli 20 000 - 24 000 henkeä 20-luvulla lisää kun olivat viimeisen kerran kokeilleet ajaa Puna-Armeijan pois alueiltaan.

Näitä mamuja oli sitten mukana talvisodassa ja jatkosodassa sotkemassa toveri @Ingsoc rotupuhtaiden sotimista niin paljon, että hävittiin.

Ja heidän jälkeläisensä ovat ilenneet mennä töihin esimerkiksi Kainuun Rajavartiostolle, Puolustusvoimiin ja Poliisin. Opettipa yksi jopa 40 vuotta liikuntaa yläasteella terveille kainuulaisille pojille. Liekkö pojat saastuneetkin pahasti? Samalla opettaessaan kertoili perheensä sotataipaleista heimosodissa, talvisodassa ja jatkosodassa. Kehtasi jopa kannustaa pyrkimään reserviupseerikouluun.

Jotenkin vain tympäisee että tällaiset henkilöt ja perheet sotketaan tämän päivän maahanmuuttokeskusteluun mamuina, joilla ei ole ikinä oikeutta olla täällä.
 
Lontoon << Tiltu<< luki jatkosodan alussa radiossa seuraavan uutisen: -suomalaiset väittävät vallanneensa Viipurin.
Korven kaiku

jatkosodan naurut
Kustannannus Oy 1984
 
Viimeksi muokattu:
Vähän lisää uhrilammasta:
Itse en ole sisäistänyt ja tunnustanut muuta kulttuurista taustaa kuin suomalaiskansallinen yhtenäiskulttuuri, joka oli olemassa ennen nykyistä hajaannuksen ja hämmennyksen aikaa. Huolimatta siitä 1/8 epäpuhtaudesta verenperimässäni

Maatalousyhteiskunta Suomi tuotti jo pitkään paljon sellaista jälkikasvua, että tietty verenvaihto oli jo tarpeen. Kun melkein joka mökin kamarissa oli pahnanpohjimmaisia, jotka piilotettiin vieraiden katseilta. Pienissä piireissä siksakkia naimalla puhdasverisyys kyllä taattiin, mutta sillä on muut seurauksensa.

Kiinnostava aihe silti. Saa nähdä milloin esim. minut kutsutaan aikuisneuvolaan kallonmittaukseen ja verenperintöni arvioidaan riittävällä kriittisyydellä. Olen huonoa ainesta: epäluuloinen, hanakasti päättäjien ja metian toimintaa kritisoiva ja muutenkin ihan änkyrä, kun sille päälle heittäydyn. Jotain hässäkkää perimässä siis.
 
H%C3%A4meenlinnan-hallinto-oikeuden-p%C3%A4%C3%A4t%C3%B6s-2-sivu.jpg

Kovinkin kärjekkäitä mielipiteitä voi täällä onneksi julkaista nimimerkin takaa heikentämättä saumatonta yhteishenkeä.

1544417433282.png

Kunhan asiat esitetään lain ja asetusten mukaisesti.
 
Kiinnostava aihe silti. Saa nähdä milloin esim. minut kutsutaan aikuisneuvolaan kallonmittaukseen ja verenperintöni arvioidaan riittävällä kriittisyydellä. Olen huonoa ainesta: epäluuloinen, hanakasti päättäjien ja metian toimintaa kritisoiva ja muutenkin ihan änkyrä, kun sille päälle heittäydyn. Jotain hässäkkää perimässä siis.

Vähän on samoja piirteitä tarttunu ihteenikin. Ja liekkö vielä joku Pylkkerökin käynyt tuomassa geenejään sukuun naimakauppojen ulkopuolelta. Sen verran tullee pidettyä ihteensä humaanina korpifilosofina.

Mutta aihe on hankala. Ja ei varmasti ole yhtään oikeaa ratkasua. Ei maahantulossa, eikä siinä miten huolehitaan maanpuolustustahto muuttuvassa yhteiskunnassa. Viimesen kohalla tarvitaan isoa kansan suosiosiota.

Siihenkään ei varmasti ole yhtä tietä.
 
Vähän on samoja piirteitä tarttunu ihteenikin. Ja liekkö vielä joku Pylkkerökin käynyt tuomassa geenejään sukuun naimakauppojen ulkopuolelta. Sen verran tullee pidettyä ihteensä humaanina korpifilosofina.

Mutta aihe on hankala. Ja ei varmasti ole yhtään oikeaa ratkasua. Ei maahantulossa, eikä siinä miten huolehitaan maanpuolustustahto muuttuvassa yhteiskunnassa. Viimesen kohalla tarvitaan isoa kansan suosiosiota.

Siihenkään ei varmasti ole yhtä tietä.

Helppoa ei ole – eikä yhtä tietä. Maahanmuuttopolitiikkaa Suomi vasta harjoittelee. Maahan- ja maastamuutosta ei ole kertynyt juuri kokemusta. Kannattaisi kokeneempien kokemuksista ottaa oppia.

Syntyvyyden romahdus 1800-luvun nälkävuosien tasolle on kuitenkin huolestuttavampi muutos. Mitä mahtaa itse Ukko ylijumala sanoa?

Olkaa hedelmälliset, lisääntykää ja täyttäkää maa ja ottakaa se valtaanne.

Kuka täyttää maan ja ottaa sen valtaansa?
 
Helppoa ei ole – eikä yhtä tietä. Maahanmuuttopolitiikkaa Suomi vasta harjoittelee. Maahan- ja maastamuutosta ei ole kertynyt juuri kokemusta. Kannattaisi kokeneempien kokemuksista ottaa oppia.

Syntyvyyden romahdus 1800-luvun nälkävuosien tasolle on kuitenkin huolestuttavampi muutos. Mitä mahtaa itse Ukko ylijumala sanoa?

Olkaa hedelmälliset, lisääntykää ja täyttäkää maa ja ottakaa se valtaanne.

Kuka täyttää maan ja ottaa sen valtaansa?

Itekkin olen huolissani tuosta syntyvyyden laskusta. Ja se on kanssa varmasti yksi osa tätä tulevaisuuden Suomea
 
Takaisin aiheeseen.

Mitä sanoi satusetä Topelius?

Tässä maassa asuu siis erisukuista ja erikielistä kansaa – – Harvat

ovat niin sekoittumatonta sukuperää, ettei heidän suvustaan

jonkun suonissa ole virrannut eri kansakuntain verta. Mutta se on

sanottu, että kaikki, jotka tunnustavat tämän maan isänmaakseen

ja rakastavat tätä sellaisena, – kaikki, jotka tottelevat tämän maan

lakia ja tekevät työtä tämän hyväksi, – ovat yksi kansa.

Entä vanha Waris?

Suomen kansa on rodullisesti hyvin yhtenäinen. – – yhtenäisyyttä

tehostaa lisäksi se, että maassamme on ainoastaan kolme, lukumäärältään

ja merkitykseltään aivan mitättömän pientä rodullista

vähemmistöä. – – Tämä kansan rodullinen yhtenäisyys on valtakunnan

yhtenäisyydelle ja lujuudelle arvokas tuki.

https://www.koneensaatio.fi/wp-content/uploads/Tervonen_Historiankirjoitus_ja_myytti_SKS.pdf

Multikultikulturalismia ei näe Suomessa siten kuin Belgiassa tai Libanonissa, jossa etniset tai kieliryhmät tasapainottelevat valtion valtarakenteissa kuin eriväriset lasipalat mosaiikissa.

Multiculturalism aims to build a sort of a mosaic of different cultures, each culture represented by different coloured pieces of glass. Ideally, with mutual respect and tolerance, cultures will form a vibrant and beautiful mosaic.

What advocates for multiculturalism often miss is that respect and tolerance have become the mortar that visibly separates each piece. They have noble intentions, but often tend to create isolation, exclusion and an awkward juggle with power relationships – who is even allowed to tolerate whom?

http://ylioppilaslehti.fi/2017/05/a-new-nationalism/

Rantaruotsalaiset ovat rantautuneet länsirannikon ruotsinkielisiin kuntiin ja Oolantiin. Saamelaiset laiduntavat porojaan peräpohjolan reservaateissa. Ja mustalaiset viettävät irtolaiselämää kiertävinä hevoskauppiaina. Tai sitten ei.
 
Back
Top