Olisitko postnationalistista Suomea vastaan?

https://www.kalevalakoru.fi/fi/naarasleijona-riipus

Onko tämä nyt sitä postnationalismia? Itselle ei ainakaan istu tämmöinen kansallistunnusten muuttaminen edustamaan jotain ties mitä hoplofoobista feminististä Suomea.
"Suomen naarasleijona -riipusta, jolta on poistettu sotaisat miekat, voivat kantaa ikään ja sukupuoleen katsomatta kaikki, joille tasa-arvo, yhdenvertaisuus ja oikeudenmukaisuus on sydämen asia." Eikö tavallinen leijona edusta juurikin tasa-arvoa, yhdenvertaisuutta, oikeudenmukaisuutta ja niiden turvaamista?
 
@Talvela

"Geneettinen koodi" on mallioppimista. Jos joku ei tee satoihin vuosiin työtä, siitä tulee käytöskoodi. Se on evoluutiota.

Pahoittelen kuitenkin aamuärtymystäni. Asiat asioina. Suomalainen kulttuuri on arvostukseni ja suojeluni kohde, mutta realismia painotan. Linkolakin on oikeassa, mutta keinot eivät ole realistisia.

Täällä Kainuussa on näitä 3. tai 4. sukupolven työttömiä. Mikäs on eläessä porukoiden nurkissa. Kunta maksaa halvan rivitalopätkän tai kerrostalokopin. Sitten pelataan pleikkaa, herätään koska sattuu jne. Miten yllättäen näiden jälkeläiset -joita tulee suhteessa enemmän kuin töissäkäyvillä- saisivat päähänsä käydä peruskoulu loppuun. Ja samalla ehkä vielä opiskella ammatin.
 
Vihtu, samaa minä olen jo vuosia katsellut. Erilaisia niskalaukaustärppejä ilmestyy aika ajoin.

Ite olen huomannut että itekkin kerään sellaisia kavereita. Joskus kun on elämä vituttanut kunnolla, niin on toivonut että jollain olisi oikeasti munaa tulla ja antaa se 9mm burana niskaan. Mutta ei nii ei..
 
Hyvä esimerkki nykyajan ihmisestä.

Miksi pitää lesota jostain germaanisesta verenperinnöstä? Luuletko olevasi muita parempi kun veressä virtaa tilkka lapinpolttajien verta?

Kannattaa varautua siihen, että huomenna ei enää kehuskella tuollaisella, aivan kuten nykyisinkään ei kehuskella sillä, että joku sukulainen on ollut laukkuryssän patja.

Heikko itsetunto?
 
Niin. Kovin yksinkertaista määritelmää suomalaisuudelle tai ylipäänsä kansalaisuudelle on vaikea keksiä, jos lähdetään “passia kauemmas kalaan”.

Suurimmaksi suomalaiseksi suomalaiset valitsivat ruotsinkielisen aatelismiehen, joka opetteli puhumaan suomea vasta 5-kymppisenä ja joka oli saksalais-ruotsalaisen monimaahanmuuttajan pojanpojan…poika.

Mannerheimin suku on lähtöisin Saksasta, mistä suvun kantaisä siirtyi 1640-luvulla Ruotsiin. Suvun luultiin pitkään olevan kotoisin Alankomaista. Ruotsin kuningas Kaarle XI aateloi Augustin Marheinin vuonna 1693 ja samalla alkuperäinen sukunimi muutettiin muotoon Mannerheim. Gustaf Mannerheimin isoisän isä Carl Erik oli ensimmäinen Suomeen muuttanut Mannerheim.[

Mannerheimin äidinkieli oli ruotsi. Hän puhui sujuvasti saksaa ja ranskaa, ja osasi jonkin verran puolaa, portugalia, latinaa, englantia ja kiinaa. Venäjän kieli oli hänen toinen aikuisiän kielensä. Suomea hän alkoi kunnolla opetella vasta Suomen itsenäistyttyä.

Teot ratkaisivat.

Ja Mannerheimin ristejäkin on annettu kahdelle? Neuvostoliiton kansalaiselle
 
Kaappihomo taltutti rasistin raitsikassa...


Jos olisin homo minulla olisi munaa tulla asian kanssa esiin. Silti minulla olisi sodan ajan sijoitus, kertaisin vapaaehtoisesti ja tykkäisin olla tulilla yötä. Ja melkein 2020 luvulla tuollainen loukkauksen yritys on aika säälittävä.

Puhuinko rasisteista? Muistan että olisin puhunut idiooteista mitkä huutelee mitä sattuu..

En tiedä mitä ajoit takaa tuolla kun halusit loukata ihmisiä laukkuryssän patjojen jälkikasvuna. Mutta käyt noiden lausuntojen kanssa hyvin esimerkistä jonka huutele vaikuttaa tällaisella alustalla tavisten maanpuolustustahtoon.

Tätähän ajoin ratikkatarinalla takaa. Mutta paransit täydelliseksi esimerkkini. Kiitos siitä.
 
Jos olisin homo minulla olisi munaa tulla asian kanssa esiin. Silti minulla olisi sodan ajan sijoitus, kertaisin vapaaehtoisesti ja tykkäisin olla tulilla yötä. Ja melkein 2020 luvulla tuollainen loukkauksen yritys on aika säälittävä.

Puhuinko rasisteista? Muistan että olisin puhunut idiooteista mitkä huutelee mitä sattuu..

En tiedä mitä ajoit takaa tuolla kun halusit loukata ihmisiä laukkuryssän patjojen jälkikasvuna. Mutta käyt noiden lausuntojen kanssa hyvin esimerkistä jonka huutele vaikuttaa tällaisella alustalla tavisten maanpuolustustahtoon.

Tätähän ajoin ratikkatarinalla takaa. Mutta paransit täydelliseksi esimerkkini. Kiitos siitä.

Itse olet viiteryhmäsi valinnut ja keksinyt sadun sitä tukemaankin.
 
Itse olet viiteryhmäsi valinnut ja keksinyt sadun sitä tukemaankin.

En vain tajua miksi haluat loukata ihmisiä noilla laukkuryssän patja jne jutuilla?

Kai tajuat että kun tuollaisen loukkauksen päälle kehut olevasi aktiiviressu, niin olet tehnyt paljon hallaa maanpuolustukselle.
 
En vain tajua miksi haluat loukata ihmisiä noilla laukkuryssän patja jne jutuilla?

Kai tajuat että kun tuollaisen loukkauksen päälle kehut olevasi aktiiviressu, niin olet tehnyt paljon hallaa maanpuolustukselle.

Suomi ei ole mikään klubi missä passi toimii jäsenkirjana.

On olemassa yhteiskuntia joissa jäsenyyden voi lunastaa tietyn kulttuurin omaksumalla - Suomi ei ole sellainen.

Sinä ja hengenheimolaisesi olette tuhoamassa tätä yhteiskuntaa typerällä monikulttuurisuus öyhötyksellä. Minä joudun käytännössä joka päivä todistamaan haittamaahanmuuton vaikutuksia yhteiskunnassamme. Yhä useampi ihminen on alkanut uskoa omia silmiänsä vallanpitäjien median sijaan. Tälläkin foorumilla jopa syrjäseuduilla asuvat ovat joutuneet huomaamaan, että maakuntakeskuksessa vastassa ovat vihamieliset pikisilmät, jotka kyllä ottavat kaiken tilan mikä vain annetaan.

Voit minun puolestani toistella korulauseita ja mussuttaa sitä viiden euron pitsaa - katsotaan kuinka pitkään jaksat teeskennellä, että läpikuultava lima on jotain eksoottista maustetta.
 
Suomi sietää juoppoja varmaan, koska riittävän moni on jossakin vaiheessa elämää harkinnut liittymistä tähän ammattilaisten kiltaan. Alkoholismi on valinta ja kulttuuri.
 
Suomi ei ole mikään klubi missä passi toimii jäsenkirjana.

On olemassa yhteiskuntia joissa jäsenyyden voi lunastaa tietyn kulttuurin omaksumalla - Suomi ei ole sellainen.

Sinä ja hengenheimolaisesi olette tuhoamassa tätä yhteiskuntaa typerällä monikulttuurisuus öyhötyksellä. Minä joudun käytännössä joka päivä todistamaan haittamaahanmuuton vaikutuksia yhteiskunnassamme. Yhä useampi ihminen on alkanut uskoa omia silmiänsä vallanpitäjien median sijaan. Tälläkin foorumilla jopa syrjäseuduilla asuvat ovat joutuneet huomaamaan, että maakuntakeskuksessa vastassa ovat vihamieliset pikisilmät, jotka kyllä ottavat kaiken tilan mikä vain annetaan.

Voit minun puolestani toistella korulauseita ja mussuttaa sitä viiden euron pitsaa - katsotaan kuinka pitkään jaksat teeskennellä, että läpikuultava lima on jotain eksoottista maustetta.

Mitähän korulauseita minä olen sanonut? Sotket niin paljon asioita keskenään että hävettää.

Haukut täällä ihmisiä etteivät he ole suomalaisia jos heidän isovanhemmista joku on ollut jonkun muun etninen jäsen. Ja sotket heidät nykyiseen turvapaikan hakeneiden tekoihin ja tulomääriin. En ymmärrä miten tähän enää vielä liittyy 5 euron pitsat ja eksoottisuus.
 
Hmm. Monikulttuurisuusöyhötys tai sitten multikulttuurisuus (hivenen eri asia). Niitä ei liene täällä kovin viljalti ihailtu. Eikä tässäkään viestissä taida ole kyse siitä, vai olenko väärässä?

Koetan asetella sanojani paremmin, jotta ymmärrys siitä, mitä vinon humoristiseksi tarkoitetulla viestinnälläni tässäkin ketjussa ajan takaa, lisääntyisi. Tai ainakin toivon niin.

Suomalaiset ovat suhteellisen yhteneväinen kansa geneettisen perimänsä osalta. Totta, onhan meillä vaikutusta ja verenperimää vuosisatain ajalta sieltä ja täältä, mutta ei meitä mitenkään voi varsinaiseksi kansojen sulatoksi nimittää. Ainakaan vielä. Ruotsin, Venäjän ja Itämeren rantavaltioden vaikutus suomalisten geeniperimään on kiistatonta. Saamelaiset ja koltat lienevät alkuperäisin osa tätä aluetta.

Se, mitä koetan kiivaalle ystävällemme viestiä on varsin yksinkertainen asia: lapsi ei voi valita äitiään eikä isäänsä. Ja kun tutkitaan sukujen historiaa, sieltä löytyy hyvin todennäköisesti jokin yhteys nykyisen maamme alueen ulkopuolelle. Kun mennään tarpeeksi kauas, yhä harvempi on ”puhdas”. Tässä viitekehyksessä toin huumorin säestämänä esille oman ”likaisuuteni” viime vuosisadan alusta jonka saattoi kärkkäässä palautteessa kätevästi yhdistää Lapin polttamiseen muutama vuosikymmen myöhemmin. Totta, tieto tapahtuneen ajoituksesta tuli vasta seuraavassa viestissäni, mutta siinä kohtaa olikin se paukkuvaroittimen ansalanka. Komeasti vihelsi.

Isänmaallisuus on sitä, mitä tunnet syvällä sydämessäsi ja jonka edestä osallistut maamme ja sen kansan puolustamiseen kaikissa olosuhteissa ja myös sen kaiken jälkeen.

Voi olla, että muukalaisveren 1/8 saastuttamana en mahdu postnationalistiseen Suomeen tai mitä se jokin sitten on. Mikäli näin on, niin sille ei voi mitään. On mahdollista että minua ei hyväksytä Uudessa Maailmanjärjestyksessä ja että osakseni jää ns. ”ausländer raus” - tai se leirijuna. ;)

Hyvä ystävämme @Ingsoc : Mikäli olet aktiivireserviläinen, suosittelen pitäytymään julkituodussa ajattelussa PV:n virallisella linjalla silloin kun kannat nollaviitosia. Tosin ainakin meidän MAkkAranpaistoKaveriKerhossa kuulostellaan tunnelmia vähän laatikon ulkopuoleltakin. Vakka kantensa valitsee.

Siviilissä voit olla tietysti mitä mieltä hyvänsä, sinulla on siihen täysi oikeus. Näkemyksistä ja niiden eroista keskusteleminen on foorumin suola. Koetetaan kuitenkin välttää henkilöön meneviä loukkauksia, ettei kukaan joudu banaanisaarille.
———
Ja kokonaan oma juttunsa:
Joku todistaa päivittäin haittamaahanmuuton seurauksia ja puristelee nyrkkiä taskussa. Joku toinen koettaa päivittäin työkseen pelastaa, mitä näissä olosuhteissa pelastettavissa on ja lakaisee sen aiheuttamia roskia. Ja puristelee sitä harjaa, jolla lakaisee.
 
Voi olla, että muukalaisveren 1/8 saastuttamana en mahdu postnationalistiseen Suomeen tai mitä se jokin sitten on. Mikäli näin on, niin sille ei voi mitään. On mahdollsta että minua ei hyväksytä Uudessa Maailmanjärjestyksessä ja että osakseni jää ns. ”ausländer raus” - tai se leirijuna. ;)

Hyvä ystävämme @Ingsoc : Mikäli olet aktiivireserviläinen, suosittelen pitäytymään julkituodussa ajattelussa PV:n virallisella linjalla silloin kun kannat nollaviitosia. Tosin ainakin meidän MAkkAranpaistoKaveriKerhossa kuulostellaan tunnelmia vähän laatikon ulkopuoleltakin. Vakka kantensa valitsee.

Siviilissä voit olla tietysti mitä mieltä hyvänsä, sinulla on siihen täysi oikeus. Näkemyksistä ja niiden eroista keskusteleminen on foorumin suola. Koetetaan kuitenkin välttää henkilöön meneviä loukkauksia, ettei kukaan joudu banaanisaarille.
.

Olen samaa mieltä. Jokainen olkoon itekseen katkera yön pimeinä tunteina. Itkeköön vaikka käsi nyrkissä jos helpottaa

Kokeilen tässä huonona kirjoittajana sanoa, että vapaaehtoisen maanpuolutuksen yhteydessä pitää miettiä mitä sanoa. Jos toimintaan halutaan mukaan enemmän nuoria alle 30-vuotiaita reserviläisiä, niin pitää muistaa että ne kaverit elävät ihan erilaisessa kuplassa. Monella on koulukavereina henkilöitä joilla on osittain ulkolaisia vanhempia, tai kokonaan ulkolaiset vanhemmat. Ja ovat muutenkin eläneet kansainväliset vaihdot ja romanssit.

Joskus Aluetoimisto kutsuu tällaisen 26-vuotiaan VEH-harjoitukseen. 26-vuotias tulee innoissaan harjoitukseen. Aluetoimisto näkee että häntä tarvitaan. Harjoitus menee muuten oikein hyvin. Ja toiminta on mukavaa. Jossain vaiheessa käsketään tauko paikalla. Silloin olisi hyvä tutustua muihin himo kertaajiin. Sitten paikalle tulee joku rotupuhtauden puhuja vaahtoamaan suu vaahdossa asiaaansa. Jonka seurauksena montaa näistä nuoremmista kavereista ei näy enää seuraavalla reissulla.
 
Olen samaa mieltä. Jokainen olkoon itekseen katkera yön pimeinä tunteina. Itkeköön vaikka käsi nyrkissä jos helpottaa

Kokeilen tässä huonona kirjoittajana sanoa, että vapaaehtoisen maanpuolutuksen yhteydessä pitää miettiä mitä sanoa. Jos toimintaan halutaan mukaan enemmän nuoria alle 30-vuotiaita reserviläisiä, niin pitää muistaa että ne kaverit elävät ihan erilaisessa kuplassa. Monella on koulukavereina henkilöitä joilla on osittain ulkolaisia vanhempia, tai kokonaan ulkolaiset vanhemmat. Ja ovat muutenkin eläneet kansainväliset vaihdot ja romanssit.

Joskus Aluetoimisto kutsuu tällaisen 26-vuotiaan VEH-harjoitukseen. 26-vuotias tulee innoissaan harjoitukseen. Aluetoimisto näkee että häntä tarvitaan. Harjoitus menee muuten oikein hyvin. Ja toiminta on mukavaa. Jossain vaiheessa käsketään tauko paikalla. Silloin olisi hyvä tutustua muihin himo kertaajiin. Sitten paikalle tulee joku rotupuhtauden puhuja vaahtoamaan suu vaahdossa asiaaansa. Jonka seurauksena montaa näistä nuoremmista kavereista ei näy enää seuraavalla reissulla.
Niin kuin sanoit, nykynuoret ovat enemmän monikulttuurin kanssa tekemisissä. Unohdat vain, että myös siinä pahassa. Minun teini-iässäni ei puhuttu etnisistä puhdistuksista. Nykyään kuulee tyttöjenkin suusta aika rankkaa juttua.
 
Vai oikein juna vie!:)

Monikulttuurisessa uhriutumisessa on saavutettu jälleen uusi ennätys.

Minulle on aivan sama millä nimityksellä sairasta monikulttuurista yhteiskuntaanne kutsutte.


Kun sitten tulevaisuudessa mietitte siirtolaisuutta joko paskottuanne tämän yhteiskunnan tai kun kollektiivinen hulluus vihdoinkin loppuu, niin suosittelen valitsemaan sen tulevan kotimaan huolella. Voitte joutua yllättymään, että monessa muussakin paikassa veri on vettä sakeampaa.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top