Oma lentosimulaattori

Tästä löytyy parannuksen videmmässä videossa.


Lookin' good :D Olen aina miettinyt, että onko BMS 4.33 vain villi legenda, ilmeisesti ei.
Edit: Katos perkele, Viggen!
 
Last edited by a moderator:
@Kalastaja @46S mitenkäs sen asennuksen kanssa. Mulla ei ole CD:tä mutta netistä ladattuna alkuperäinen Falcon 4.0. Tunnistaahan tuo BMS 4.33 asennus sen Falcon 4.0.exe:n jokatapauksessa.
 
Olen tätä hehkuttanutkin jo tämän ketjun alkupäässä. Videolla entinen ruotsalainen Draken-kuski kepittää Novelairin DK-simua.


Ja tässä allekirjoittanut ottaa Draken-tyypit keväällä 2013. Ai perskeles että tekisi mieli päästä kokeilemaan uudelleen :D

P3230025.JPG
 
Missä tuo simu on? Hienon näköistä menoa!

Gävlessä.

http://www.novelair.com/web/index.html

Uskoisin että kyseisen firman DK-simu ja Viggen-simu ovat realistisimmat suihkuhävittäjäsimut mitä Pohjolasta löytyy. Kokemus oli aivan mahtava. Normaalisti asiakkaat eivät saa käyttöönsä kypärää ja happinaamaria (toimivat g-housut kylläkin), mutta kun olin itse tuolla käymässä ihan töiden puolesta, niin sain lentää kaikki varusteet päällä. No joo, sen verran olin ennakkoon varautunut, että otin reissulle mukaan oman lentohaalarin :)

Hemmetin pätevä ja osaava lennonopettaja opetti lentämään Drakenia "by the book". Ja kyllä nousi kunnioitus kaikkia "Ryskyllä" oikeasti lentäneitä kohtaan. Haastava mutta hauska kone lentää.
 
@Kalastaja @peelo

Kannattaa myös asentaa Tacview ohjelma bms lisäksi, sillä pystyy katsomaan tehtävän jälkeen että mihinkä ohjukseen sitä kuoli :D

http://tacview.strasoftware.com

eka 21 päivää ilmainen täysillä ominaisuuksilla.

Pitää muistaa myös laittaa nauhoitus päälle kunhan on simulaattorissa, ohjeet löytyy BMS omasta manuaalista.
 
@46S tuli asennettua tuo BMS 4.33. Muutaman kerran ilmassa käynyt ja kyllä tässä hetken menee kun saa näppäimet ja avioniikan hallintaan.

Tacview löytyy koneelta, en ole sitä koskaan Falconin kanssa kokeillut, mutta DCS rinnalla se on kyllä todella erinomainen työkalu.

Pitää kyllä mainita että BMS omaa kyllä käytettävyyteen liittyviä juttuja jotka saa ainakin mulla verenpaineen nousemaan hyvin nopeasti. Tässä suhteessa oikeasti moderni DCS on kyllä merkittävästi parempi.
 
@46S tuli asennettua tuo BMS 4.33. Muutaman kerran ilmassa käynyt ja kyllä tässä hetken menee kun saa näppäimet ja avioniikan hallintaan.

Tacview löytyy koneelta, en ole sitä koskaan Falconin kanssa kokeillut, mutta DCS rinnalla se on kyllä todella erinomainen työkalu.

Pitää kyllä mainita että BMS omaa kyllä käytettävyyteen liittyviä juttuja jotka saa ainakin mulla verenpaineen nousemaan hyvin nopeasti. Tässä suhteessa oikeasti moderni DCS on kyllä merkittävästi parempi.
Jep, DCS on kyllä käyttöystävällisempi IMHO.
 
Siellä on muuten DCS World 1.5 Beta-versio ladattavissa jos on jäänyt huomaamatta. Itse latasin tossa senkin, mutta jos nyt olis hetki aikaa jotta sais vähän tuntumaa tohon BMS
Jep, olen tietoinen siitä. Ajattelin kuitenkin ladata sen vasta silloin, kun sen bugit on saatu korjattua. Ilmeisesti tuossa betassa on vielä jonkin verran bugeja, pahojakin sellaisia.
 
@46S tuli asennettua tuo BMS 4.33. Muutaman kerran ilmassa käynyt ja kyllä tässä hetken menee kun saa näppäimet ja avioniikan hallintaan.

Tacview löytyy koneelta, en ole sitä koskaan Falconin kanssa kokeillut, mutta DCS rinnalla se on kyllä todella erinomainen työkalu.

Pitää kyllä mainita että BMS omaa kyllä käytettävyyteen liittyviä juttuja jotka saa ainakin mulla verenpaineen nousemaan hyvin nopeasti. Tässä suhteessa oikeasti moderni DCS on kyllä merkittävästi parempi.

Foorumeiltä löytyy kyllä valmiita pohjia näppäimistöön ja avioniikkaan, riippuen millä tikulla lennät. Itsellä on hotas warthog + polkimet joille löytyy valmiit näppäimistö kartat.

Joo DCS on parempi käytettävyydeltään mutta BMS on kuitenkin ilmainen joten kyllä niiden käytettävyys ongelmien kanssa pystyy elämään.
 
Back
Top