Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tästä löytyy parannuksen videmmässä videossa.
Tästä löytyy parannuksen videmmässä videossa.
Kiitos!Täältä voi ladata 4.33 version... juuri pistin koneelle ja hyvin pelittää
http://falcon-online.org/forum/index.php
@Kalastaja @46S mitenkäs sen asennuksen kanssa. Mulla ei ole CD:tä mutta netistä ladattuna alkuperäinen Falcon 4.0. Tunnistaahan tuo BMS 4.33 asennus sen Falcon 4.0.exe:n jokatapauksessa.
Tarvitset vain Falcon 4.0 exe:n. Sen asentamiseen ei ole tarvetta.
Ja tässä allekirjoittanut ottaa Draken-tyypit keväällä 2013. Ai perskeles että tekisi mieli päästä kokeilemaan uudelleen
Missä tuo simu on? Hienon näköistä menoa!
No joo, sen verran olin ennakkoon varautunut, että otin reissulle mukaan oman lentohaalarin![]()
Voiko tästä vetää johtopäätöksen, että arvoisa veli @tulikomento on vähintääkin harrastelentäjä tai jopa peräti ammattimies?
Jep, DCS on kyllä käyttöystävällisempi IMHO.@46S tuli asennettua tuo BMS 4.33. Muutaman kerran ilmassa käynyt ja kyllä tässä hetken menee kun saa näppäimet ja avioniikan hallintaan.
Tacview löytyy koneelta, en ole sitä koskaan Falconin kanssa kokeillut, mutta DCS rinnalla se on kyllä todella erinomainen työkalu.
Pitää kyllä mainita että BMS omaa kyllä käytettävyyteen liittyviä juttuja jotka saa ainakin mulla verenpaineen nousemaan hyvin nopeasti. Tässä suhteessa oikeasti moderni DCS on kyllä merkittävästi parempi.
Jep, DCS on kyllä käyttöystävällisempi IMHO.
Jep, olen tietoinen siitä. Ajattelin kuitenkin ladata sen vasta silloin, kun sen bugit on saatu korjattua. Ilmeisesti tuossa betassa on vielä jonkin verran bugeja, pahojakin sellaisia.Siellä on muuten DCS World 1.5 Beta-versio ladattavissa jos on jäänyt huomaamatta. Itse latasin tossa senkin, mutta jos nyt olis hetki aikaa jotta sais vähän tuntumaa tohon BMS
@46S tuli asennettua tuo BMS 4.33. Muutaman kerran ilmassa käynyt ja kyllä tässä hetken menee kun saa näppäimet ja avioniikan hallintaan.
Tacview löytyy koneelta, en ole sitä koskaan Falconin kanssa kokeillut, mutta DCS rinnalla se on kyllä todella erinomainen työkalu.
Pitää kyllä mainita että BMS omaa kyllä käytettävyyteen liittyviä juttuja jotka saa ainakin mulla verenpaineen nousemaan hyvin nopeasti. Tässä suhteessa oikeasti moderni DCS on kyllä merkittävästi parempi.