@46S @Kalastaja mitäs eri operaatioalueita tohon BMS löytyy? Jotka olisi 4.33 yhteensopivia. Balkania ja Nellisiä oli vissiin joskus muinoin vai onko Israel ainoa nykyään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@46S @Kalastaja mitäs eri operaatioalueita tohon BMS löytyy? Jotka olisi 4.33 yhteensopivia. Balkania ja Nellisiä oli vissiin joskus muinoin vai onko Israel ainoa nykyään.
Balkania pelasin ainakin 4.32-versiossa. Israel on nyt varmaan aika varmasti jo mukana 4.33:ssa. Balkan varmaankin tulee piakkoin myös 4.33:een.Menee varmaan hetki kunhan saavat päivitettyä operaatioalueet tuohon 4.33 versioon. Falcon online hostasi ainakin balkania, israelia ja Red flag koreaa.
@46S kokeilin eilen illalla JDAM pudotusta ja muutama ongelma (bug?i) ilmeni. Olin laittanut maalireittipisteet ja yritin tuhota tutka-aseman jossa maaleina oli tutka, radiomasto jne., huomasin jo kaukaa reittipisteiden olevan aivan väärässä paikkaa (n 10 km). Pudotin pommit kuitenkin ja ne osuivat reittipisteiden osoittamaan paikkaan. Pystyin visuaalisesti havaitsemaan tutka-aseman. Sen jälkeen yritin käyttää tutkaa maalittamiseen. GM moodissa vein kursorin maalin (HAS) kohdalle ja pudotin JDAMin (GBU-31) joka osui maaliin, mutta mitään räjähdystä ei tullut. Onko tuttua?
Mikäköhän softa tuossa on? Kovasti muistuttaa Microsoftin Flight Simulatoria.Juttua Takeoff Simulationsin A 320 -simusta. Itse kävin tosiaan kesällä lentämässä tuota ja tykkäsin.
Tässä vielä vertailun FSX:ssä (Flight simulator X) 777:lla laskeutuminen Innsbruckiin. Alko taas tehdä mieli simuilla tälläsellä "siviilisimulla"! (toki microsoftin lentosimuissa on myös sotilaskalustoa, mutta sotia ei voi)
Tuossa ylempänä epäilin että softana on Microsoftin Flight Simulator, niin samalta näyttää. Näin on, tai oikeastaan Lockheedin P3D joka on tuosta jatkokehitelmä. Samoilla siis itsekin olen kotisimuillut. http://www.flightforum.fi/forum/index.php/topic,111506.0.htmlA 320 -simu löytyy näköjään myös Kokkolasta Kruunupyyn kentältä.
http://yle.fi/uutiset/hykerryttava_...ssa__toimittaja_testasi_simulaattorin/7958418
Samanlainen kuin hesalaisen TakeOff Simulationsin simppa.