Omat kuvat mistä vain aiheesta

Pistetääs tollainen upea ladonrähjä näkyville.

Symppaan tota mörskää. Siinä on niin monta asiaa tehty ja suunniteltu juuri oikein, että on saatu samalla todella kaunis rakennelma.

Katso liite: 37791
Tuohonkaan ei varmaan ole paljon nauloja hukattu. Tappiliitoksilla tehty?
 
Jonkun muun omaisuutta joten en ole penkonut tarkemmin. Ilmava. Leviää ylöspäin. Tuulettuu alta. Ei ole notkelmassa. Kunnon räystäät. Harmaahome pitää muut homeet poissa...
Taivahan tosi. Jos katto pitää, muualta "falskaa" ja nostettu irti maasta, siihen ei pysty mikään. Huomioidaan vielä foorumi niin, paitsi täysosuma.
Ja kauniskin vielä. Siellä olisi mukava "Elovenän" kanssa pyöriskellä, muistaakseni. Kuvakin on hieno.
 
Viimeksi muokattu:
Kuvakin on hieno.

Kiitos.

Mulla on tavoitteena pykätä tän kuun aikana jonkinlainen tuubikanava pystyyn. Olen viime viikkoina postaillut aika ahkerasti valokuvia vähän sinne sun tänne. Kyse on sekä oman visuaalisen tyylin hiomisesta, palautteen ja reaktioiden hakemisesta ja seurannasta että treenaamisesta.

Koitan epätoivoisesti pitää huolen että englanninkielisessä maailmassa käyttämäni nimimerkin, tämän ja oikean nimen puitteissa ei tulisi vahingossa postattua kuvia ristiin.

Jos joskus tulevaisuudessa jollain tuubiröörillä näyttäisi olevan vähän samanlaista tyyliä kuin mun kuvissa, niin olkaa ihan niin kuin ette muka ollenkaan hoksaisi että kuka siellä saattaa höseltää.
 
Kiitos.

Mulla on tavoitteena pykätä tän kuun aikana jonkinlainen tuubikanava pystyyn. Olen viime viikkoina postaillut aika ahkerasti valokuvia vähän sinne sun tänne. Kyse on sekä oman visuaalisen tyylin hiomisesta, palautteen ja reaktioiden hakemisesta ja seurannasta että treenaamisesta.

Koitan epätoivoisesti pitää huolen että englanninkielisessä maailmassa käyttämäni nimimerkin, tämän ja oikean nimen puitteissa ei tulisi vahingossa postattua kuvia ristiin.

Jos joskus tulevaisuudessa jollain tuubiröörillä näyttäisi olevan vähän samanlaista tyyliä kuin mun kuvissa, niin olkaa ihan niin kuin ette muka ollenkaan hoksaisi että kuka siellä saattaa höseltää.
Ihan vaiti ollaan, ei kerrota kenellekään, paitsi parille kymmenelle parhaalle kaverille :p
 
Back
Top