Päivän vitsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AKE-ukki
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Isäntä lähti viikon reissulle maatalousnäytelyyn, kotona odoteleva vaimo ihmetteli vatsakipuja ja meni lääkäriin. No lääkäri tutki ja lopuksi onnittelee rouvaa, että teille tulee vauva.
Emäntä innostuneena ei malta odottaa kotiin pääsyä, vaan soittaa jo onnikasta isännälle kertoakseen ihanan uutisen, "kulta meille tulee vauva!"
Ikävästi kuuluvuus on vähän huono ja isäntä ei saa kunnolla selvää puhelusta, ja kysyy "että mitä kuuluu huonosti, sanotko uudestaan?"
"Meille tulee vauva" vaimo toistaa.
"Kyllä minä sen kuulin, mutta kuka soittaa?" isäntä kysyi

Aviopari oli menossa nukkumaan ja sängyssä vaimo kysyi mieheltään:
”Muistatkos Mauri, kun silloin alkuaikoina pidit aina kädestäni kiinni ennen nukahtamista?”
Mauri otti vaimoaan kädestä kiinni.
Pian vaimo kysyi mieheltään:
”Muistatkos Mauri, kun silloin alkuaikoina annoit myös hyvänyön suudelman?”
Mauri kääntyi ja suuteli vaimoaan.
Pian vaimo kysyi mieheltään:
”Muistatkos Mauri, kun silloin alkuaikoina näykit minua hampaillasi niskasta?”
Mauri huokaisi ja nousi sängystä, pisti reinot jalkaan ja lähti pois makuuhuoneesta.
Vaimo ihmetteli: ”Minne olet menossa?”
Mauri vastasi: ”Hakemaan ne tekohampaat kylppäristä.”
🦷
👅
🦷

Tex Willer ja Nalle Puh pelasivat pokeria. Peli jatkui kiivaana läpi yön, ja aamunkoitteessa loppuun väsynyt Tex ähisi:

- Puh huijaa

Kuten kun tuossa on nyt pyörinyt sellainen neiti-ihminen, jonka kanssa on ollut sosiaalista kontaktia jo jonkun aikaa huomattavasti keskivertoa enemmän, ja hän tuossa tänään loihe lausumaan, että hänestä olis kovin kiva, jos meillä olisi sama sukunimi ensi syksynä.
Kaveri kertoi avovaimonsa todenneen, että ei saa leskeneläkettä jos on naimisiin mennessä yli viiskymppinen.

Kaveri mietti tuota kertoessaan, että olikohan se kosinta.

Oli historian tunti ja opettaja kysyi oppilailta kuka Jerikon muurit oikein mursi. Kukaan ei vastannut. Viimein opettaja kysyi asiaa Pikku-Kallelta. Kalle tokaisi varman kuuloisena: - Olipa kuka oli, mutta minä se en ainakaan ollut.
Opettaja loukkaantui moisesta näsäviisaasta käytöksestä ja ilmoitti asiasta Kallen isälle. Asiaa aikansa pohdittuaan isä sanoi: - Kyllä minä Kallea uskon. Jos hän kerran sanoo ettei rikkonut muuria niin ei hän myöskään sitä rikkonut. Opettajaparka loukkaantui tästä kovin ja vei asian koulun johtokuntaan. Kun hän oli esittänyt asiansa, johtokunnan puheenjohtaja sanoi: - Kyllä minä Kallen isän sen verran hyvin tunnen, että uskon häntä tässä asiassa.
Opettaja oli jo epätoivon partaalla, mutta päätti kuitenkin viedä asian kunnanvaltuustoon. Opettajan esitettyä asiansa ja valtuuston sitä pohdittua, valtuuston puheenjohtaja sanoi: - Kyllä me myös olemme sillä kannalla, ettei Kalle ole rikkonut sitä muuria, mutta valtuusto on päättänyt, että kunta kyllä korvaa muurin hinnan kokonaan.
😂
😂
😂

Back