Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pikkutyttö leikki rantavedessä:Tyttö liotteli varpaitaan Laatokassa. Suomalaisturisti istahti viereen ja kysyi:
-Kuinka lämmintä vesi on? Tyttö katsoi hetken ja tiuskaisi:
- Mie oon Käkisalmelainen huora enkä mikkään helevetin lämpömittari!
Vanhasseen aikaan oli tapana, että papin ammatti kulki suvussa ja vanhin poika tuli isänsä virkapaikkaan jatkamaan tehtävässä, isän tultua vanhaksi. Jos poikia ei ollut, niin sitten vävypoika jatkoi.Siveä pappi meni naimisiin vastoin kaikkia odotuksia. Pappi ei kuitenkaan ollut tietoinen siitä, että morsian oli ns. evp. yleinen nainen. Hääyönä päästiin sitten vihdoin ja viimein aviovuoteeseen. Pastori risti kätensä ja kiittii herraa siitä että pääsisi nyt kokemaan naisen lämpöisen sylin. Haarat levällään yhdyntää odottanut morsmaikku tokaisi kovaan ääneen: "Rupea nyt jo hommiin. Mun vittuni mikään saarnastuoli ole !"
Kiitos ja anteeksi.
Noniin. Nyt on tämäkin osa-alue elämässä korkattu. Ekat hymiöt nyt vedetty! Ei ollut yhtä kivaa, kuin ensimmäinen epäkonventiaalinen seksuaalinen teko. Ehkä odotin liikaa? Tehty mikä tehty. Ei voi tehdä tekemättömäksi.Tämä nyt ei varsinaisesti ole vitsi, mutta laitan tähän elämäni ensimmäisen hyviökuvan:
Tuli jotenkin tuhma olo. En osaa äkkiseltään määritellä, mistä tämä johtuu.
Saattaa olla, että tulen jatkossa tunnetuksi, hänenä-joka-hymiöillä-keskustelee?
Tämähän on helppoa! Katsokaa vaikka;
Eikun helvetti, nythän ne hymiöt meni väärään paikkaan
Kansanlaulu:Tyttö liotteli varpaitaan Laatokassa. Suomalaisturisti istahti viereen ja kysyi:
-Kuinka lämmintä vesi on? Tyttö katsoi hetken ja tiuskaisi:
- Mie oon Käkisalmelainen huora enkä mikkään helevetin lämpömittari!