Rajajääkäri
Ylipäällikkö
Joku bordellivitsi muistin sopukoilta. Punaisten lyhtyjen alueen tunnetun bordellin katolla pari kissaa nai kuin viimeistä päivää. Nylpytys oli sitä luokkaa että uros ja naaras hekuman hetkellä liian innoissaan touhutessaan sattuivat putoamaan katolta alas kadulle. Ohi kulkenut mies huomasi tämän ja koputti huoratalon oveen. Paikan omistava madame avasi oven ja tiedusteli asiaa. "Jos herra tahtoo peremmälle niin se on 50 EUR. Muut palvelut sitten toki vielä ekstraa." Mies vastaa: "En mä nyt sitä. Ajattelin vaan ilmoittaa, että sun mainoksesi tippui just katolta."
Toistan tämän mielestäni hyvän bordellivitsin:
Kaksi kääpiötä tuskaili keskenään, kuinka vaikeaa heillä on saada naista, niinpä he yhdessä tuumin päättivät lähteä bordelliin. Siellä he valitsivat omat kauniit huoransa ja menivät ne mukanaan huoneisiinsa. Toisen riisuessa vaatteitaan, hän havahtui kaverinsa huoneesta kuuluviin ääniin....sieltä kuului huuto: nyt minä tulen...ja sitten kuului kova rysähdys ja voihkaisu.....meni vähän aikaa ja sama toistui...nyt minä tulen ja kova rysähdys...ja voihkaisu.......kolmanneni kerran sama toistui...........Ajatteli , että onpa jumaliste kova panomies kaverinsa.
He tulivat ulos bordellista ja hänen oli pakko kysyä kaveriltaan, kuinka monesti sie panit häntä? kaveri vastasi surullisesti: no helvetti, en päässyt edes sänkyyn....