Päivän vitsi

Joku bordellivitsi muistin sopukoilta. Punaisten lyhtyjen alueen tunnetun bordellin katolla pari kissaa nai kuin viimeistä päivää. Nylpytys oli sitä luokkaa että uros ja naaras hekuman hetkellä liian innoissaan touhutessaan sattuivat putoamaan katolta alas kadulle. Ohi kulkenut mies huomasi tämän ja koputti huoratalon oveen. Paikan omistava madame avasi oven ja tiedusteli asiaa. "Jos herra tahtoo peremmälle niin se on 50 EUR. Muut palvelut sitten toki vielä ekstraa." Mies vastaa: "En mä nyt sitä. Ajattelin vaan ilmoittaa, että sun mainoksesi tippui just katolta."

Toistan tämän mielestäni hyvän bordellivitsin:
Kaksi kääpiötä tuskaili keskenään, kuinka vaikeaa heillä on saada naista, niinpä he yhdessä tuumin päättivät lähteä bordelliin. Siellä he valitsivat omat kauniit huoransa ja menivät ne mukanaan huoneisiinsa. Toisen riisuessa vaatteitaan, hän havahtui kaverinsa huoneesta kuuluviin ääniin....sieltä kuului huuto: nyt minä tulen...ja sitten kuului kova rysähdys ja voihkaisu.....meni vähän aikaa ja sama toistui...nyt minä tulen ja kova rysähdys...ja voihkaisu.......kolmanneni kerran sama toistui...........Ajatteli , että onpa jumaliste kova panomies kaverinsa.
He tulivat ulos bordellista ja hänen oli pakko kysyä kaveriltaan, kuinka monesti sie panit häntä? kaveri vastasi surullisesti: no helvetti, en päässyt edes sänkyyn....
 
Kaksi tuttua avioparia, joilla molemmilla avioliitto alkoi jo vähän painaa, tapasi. Joku oli kuullut parinvaihdosta, ja asiaa hetken pohdittuaan päättivät kokeilla.

Muutaman tunnin temmellyksen jälkeen toinen aviomiehistä totesi, että oikeastaan tämähän on aika hauskaa. Kuinkahan tytöillä menee?
 
Kahdeksan maan ulkoministerit istuivat illallisella. Tunnelma oli jännittynyt. Alkoi keskustelu ulkoministereiden harrastuksista.

Astronauttitaustainen Kanadan ulkoministeri ilmoitti harrastuksekseen avaruuden.

Norjan ulkoministeri ilmoitti harrastavansa laskuvarjohyppyjä.

Tämän jälkeen Suomen silloinen ulkoministeri kertoi korjailevansa vanhoja kuplavolkkareita. Haaviston mukaan kaikki katsoivat häntä vähän säälien.

– Sitten tuli Lavrov. Hän kertoi pakenevansa henkivartijoitaan ja ajavansa itse datsalleen Moskovan ulkopuolelle. Blinken kuunteli ja sanoi, että ajat siis itse autoa, hän ei saa ajaa, eikä mennä edes vaimonsa kyytiin. Lavrov nojasi taaksepäin ja sanoi, että minä tulenkin vapaasta maasta.

( tarina oli tosi: is.fi/politiikka/art-2000009887078.html )
 
Kahdeksan maan ulkoministerit istuivat illallisella. Tunnelma oli jännittynyt. Alkoi keskustelu ulkoministereiden harrastuksista.

Astronauttitaustainen Kanadan ulkoministeri ilmoitti harrastuksekseen avaruuden.

Norjan ulkoministeri ilmoitti harrastavansa laskuvarjohyppyjä.

Tämän jälkeen Suomen silloinen ulkoministeri kertoi korjailevansa vanhoja kuplavolkkareita. Haaviston mukaan kaikki katsoivat häntä vähän säälien.

– Sitten tuli Lavrov. Hän kertoi pakenevansa henkivartijoitaan ja ajavansa itse datsalleen Moskovan ulkopuolelle. Blinken kuunteli ja sanoi, että ajat siis itse autoa, hän ei saa ajaa, eikä mennä edes vaimonsa kyytiin. Lavrov nojasi taaksepäin ja sanoi, että minä tulenkin vapaasta maasta.

( tarina oli tosi: is.fi/politiikka/art-2000009887078.html )
Voi tulla vielä aika, kun Lavrov todella joutuu pakenemaan henkivartijoitaan.
Näin "noissa vapaissa maissa" tapaa olla lopuksi.
 
Adolf Ehnroth oli vanhoilla päivillään tv-ohjelmassa haastateltavana. Haastattelija kysyi Kenraalilta, että oliko sota-ajoilta jäänyt mitään mukavaa tai hauskaa sattumusta mieleen. Hetken mietyttyään Kenraali vastasi, että kyllä siellä rintamalla tapahtui hauskojakin asioita: Kerrankin kylmänä talvipäivänä rintamalla laskettiin jäätyneellä ryssällä mäkeä!
 
Adolf Ehnroth oli vanhoilla päivillään tv-ohjelmassa haastateltavana. Haastattelija kysyi Kenraalilta, että oliko sota-ajoilta jäänyt mitään mukavaa tai hauskaa sattumusta mieleen. Hetken mietyttyään Kenraali vastasi, että kyllä siellä rintamalla tapahtui hauskojakin asioita: Kerrankin kylmänä talvipäivänä rintamalla laskettiin jäätyneellä ryssällä mäkeä!
Kun nyt ollaan paremman Aatun parissa, on syytä laittaa klassikko, joka ei koskaan kulu…

Adolf Ehrnrooth oli vierailulla Englannissa 1970-luvulla.

Englantilainen kenraali tivasi paljonko Suomeen on sijoitettuna neuvostojoukkoja.
- Muutama satatuhatta, Ehrnrooth vastasi.
- Mihin ne on sijoitettu? jatkoi brittikenraali tivaamista.
- Kahden metrin syvyyteen pitkin rajaa, Ehrnrooth totesi.
 
Hämäläistyttö lähti viikonloppuna rimpsalle ja kävi flaksi, sai mukavan kollin kämpille jossa yö sujui yhteisissä merkeissä.

Alkuviikosta alkoi alapäätä kuitenkin jomottaa, ja torstain tienoilla oli jo pakko mennä lääkärille kun kuumotus yltyi. Lääkäri tutki ja totesi:

- Kaikki kunnossa, sulle on vaan tulossa orgasmi
 
Kaksi tuttua avioparia, joilla molemmilla avioliitto alkoi jo vähän painaa, tapasi. Joku oli kuullut parinvaihdosta, ja asiaa hetken pohdittuaan päättivät kokeilla.

Muutaman tunnin temmellyksen jälkeen toinen aviomiehistä totesi, että oikeastaan tämähän on aika hauskaa. Kuinkahan tytöillä menee?
Kyllä Ruotsalaisvitseille pitäis olla oma osastonsa.
 
Kaksi tuttua avioparia, joilla molemmilla avioliitto alkoi jo vähän painaa, tapasi. Joku oli kuullut parinvaihdosta, ja asiaa hetken pohdittuaan päättivät kokeilla.

Muutaman tunnin temmellyksen jälkeen toinen aviomiehistä totesi, että oikeastaan tämähän on aika hauskaa. Kuinkahan tytöillä menee?
Tästä tilanteesta on olemassa härski sarjakuva, mutta en tiedä mistä löytyisi.
 
Ilotyttö päätti ottaa oppia Linnanmäen uudesta markkinoinnista ja pani lehteen ilmoituksen ”Sisäänpääsy ilmainen, mutta liikkuminen laitteessa maksaa”.


Mies hommasi vaimolleen kimpun ruusuja. "Täytyy ilmeisesti levittää jalat", totesi vaimo. Mies siihen ällistyneenä: "Mitä, eikö sinulla olekaan maljakkoa?"


Vanhapiika meni lääkäriin. Tutkittuaan vanhanpiian lääkäri kertoi, että tällä on satiaisia. Tähän vanhapiika vastasi, että ei se ole mahdollista, koska olen neitsyt. Lääkäri kumartui tutkimaan tarkemmin ja sanoi: "Aivan. Nämä ovatkin banaanikärpäsiä."
 
Ilotyttö päätti ottaa oppia Linnanmäen uudesta markkinoinnista ja pani lehteen ilmoituksen ”Sisäänpääsy ilmainen, mutta liikkuminen laitteessa maksaa”.


Mies hommasi vaimolleen kimpun ruusuja. "Täytyy ilmeisesti levittää jalat", totesi vaimo. Mies siihen ällistyneenä: "Mitä, eikö sinulla olekaan maljakkoa?"


Vanhapiika meni lääkäriin. Tutkittuaan vanhanpiian lääkäri kertoi, että tällä on satiaisia. Tähän vanhapiika vastasi, että ei se ole mahdollista, koska olen neitsyt. Lääkäri kumartui tutkimaan tarkemmin ja sanoi: "Aivan. Nämä ovatkin banaanikärpäsiä."
Vähän muunnelma samasta: Mies toi rouvalleen kukkakimpun, johon tämä kiukkuisena totesi että Jaahas, pitääkö tässä nyt sitte taas olla viikko perse pystyssä?! Vastaus oli että "Ajattelin kyllä että maljakko olisi mukavampi.."
 
Back
Top