Samovarius
Ylipäällikkö
Olen mies. Siis nykyään.
Lapsena olin poika.
Lapsena olin poika.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Syy, miksi hän olisi halunnut palata, oli, että hän pettyi myös täydennyspalvelukoulutukseen.
– Olin kuvitellut, että ehkä minut koulutettaisiin palomieheksi, ensihoitajaksi tai joksikin hyödylliseksi. Me istuimme luennoilla ja kuuntelimme. Kukaan ei oikeastaan tehnyt mitään konkreettista, hän kertoo.
Reservistä eronnut Timo tuli katumapäälle ja soitti Puolustusvoimiin – Sai tylyt rukkaset
Vaihto takaisin asevelvolliseksi onnistuu vain kerran ja vain silloin, jos täydennyspalvelukoulutusta ei ole aloitettu tai suoritettu. Hakemuksia siviilipalveluksesta tai täydennyspalveluskoulutuksesta takaisin asevelvollisesti tulee vuosittain noin parisataa.www.iltalehti.fi
Ei taida olla resursseja? MPK:n kurssille pääsee, mutta jos on vähänkin enemmän ikää no niin tuskin pääsee kertaamaan. Aiemmin laki ei sallinut paluuta yli 28-vuotiaana.Mun mielestä PV:n kannattaisi kääntää nuo asepalvelukseen/reserviin palaajat PR-voitoksi.
Halukkaille tehtäisiin selväksi että palaajilta edellytetään että todistavat olevansa tosissaan, esim alkuun normaalia tiukempi alokasleiri.
Tästäpä juohtui mieleen tositapauksena kerrottu juttu: Israelin valtion alkuvuosina sen krooninen rahapula oli yleisesti tunnettu. YK:ssa sitten joku israelilaisdiplomaatti tuli jossain keskustelussa maininneeksi maansa valtiovarainministerin. "Mitä noin persaukinen maa tekee valtiovarainministerillä? Eihän teillä mitään varoja edes ole," lohkaisi siihen hänen neuvostoliittolaiskollegansa. "No, onhan teilläkin oikeusministeri," vastasi israelilainen.Moskovassa sattui julkea murtovarkaus, joka jäi lännessä vähemmälle huomiolle. Katalat konnat olivat murtautuneet oikeusministeriön kassakaappiin
Muuan vuosikymmen sitten suomalaisten ihmetellessä Sveitsin merenkulkuministeriä, vuoristomaa ilman rannikkoa, vastaus oli että onhan teillä Suomessakin valtionvarainministeri.Tästäpä juohtui mieleen tositapauksena kerrottu juttu: Israelin valtion alkuvuosina sen krooninen rahapula oli yleisesti tunnettu. YK:ssa sitten joku israelilaisdiplomaatti tuli jossain keskustelussa maininneeksi maansa valtiovarainministerin. "Mitä noin persaukinen maa tekee valtiovarainministerillä? Eihän teillä mitään varoja edes ole," lohkaisi siihen hänen neuvostoliittolaiskollegansa. "No, onhan teilläkin oikeusministeri," vastasi israelilainen.
Uusin tutkimus osoittaa että 98% naisista tykkää, kun heidän miehet ovat joko kalassa tai metillä, se kun jättää naisille enemmän aikaa siivoukselle ja muille kotitöille