Päivän vitsi

Punasteleva pastori asteli apteekkiin.
- Päivää. Tuota noin... Sanassa kyllä sanotaan, että, että lisääntykää ja täyttäkää maa, mutta kun tuota jälkikasvua alkaa olla jo toistakymmentä, niin luulen, että täytyisi vähän jo ruveta rajoittamaan. Olisiko teillä sellaisia... tiedätte kai?
Apteekkari ymmärsi yskän ja kaivoi tiskin alta kaksi kondomipakettia.
- Mitähän mallia saisi olla?
Pastori punasteli entistä enemmän.
- Voi voi, kun en oikein tiedä niistä. Mitä eroa niillä on?
- No, tässä on kertakäyttöistä mallia, ja tämä toinen on useampikäyttöistä. Nämä voi pestä käytön jälkeen ja käyttää uudelleen, apteekkari esitteli.
- Jossa minä otan niitä pestäviä, pastori päätti.
Kului puoli vuotta, kunnes pastori jälleen astui sisään apteekin ovista. Apteekkari aavisti pastorin asian ja kaivoi esiin paketin pestäviä kondomeja.
- Ei, nyt minä ottaisin niitä kertakäyttöisiä, pastori ilmoitti.
- Niinkö? apteekkari hämmästeli. - Oliko niissä edellisissä jotain vikaa?
- Ei niissä mitään vikaa ollut, pastori sanoi hämillään, - mutta se hirveä kirje, joka tuli sieltä pesulasta...
 
A: Annoin pojalle mukaan kouluun fileerausveitsen ja nyrkkiraudan ja kukaan luokkakaveri ei ollu edes kuullut koko haasteesta. Todella noloa, en usko enään mihinkään mitä internetissä sanotaan.

B: opastithan kuinka käytetään nyrkkirautaa oikeaoppisesti? ettei poijkapoloinen turmele kättänsä kun niistää väärin

C: Tytär otti teleskooppipampun ja pippurisuihkeen, kun ei pidä terävistä esineistä.

D: Omalla pojalla oli Rambo-puukko, muut oppilaat olivat nolona piilotelleet linkkuveitsiään takaisin reppuun.

E: Luulin olleeni ainoa, pitkävartisen vesurin pakkasin reppuun.

F: Mun opettajaserkku soitti ja nauroi, että heidän koulussa haasteeseen oli lähtenyt vain opettajat ja rehtori.

G: Meillä poika meni moottorisahan kanssa päiväkotiin. Vedin aamulla portilla sahan käyntiin ja työnsin nassikan aitojen sisäpuolelle. Oppiipaha.

H: Milloinkas tää haaste tulee työpaikoille?
 
Tapaus Vornasen parlamentaarisen työskentelyn innoittamana tositarinana kerrottu juttu eduskuntatyöskentelystä jo evp- kansanedustajan ja eduskunnanpuhemies Mikko Pesälän ajoilta:
Pesälän kotipitäjän Iitin emännät olivat kokoontuneet ompeluseuroihin Pesälän rouvan luokse. Eräs emännistä siinä kahvittelun lomassa totesi hyvin närkästyneenä että " Siellä ne kansanedustajat vain Helsingissä ryyppäävät ja huoraavat kaiket illat. On se kyllä hirveää!!"
Tähän rouva Pesälä vastasi vielä närkästyneenpänä että " Meidän Mikko ei kyllä ryyppää!!"
 
Viimeksi muokattu:
Kirkkoherra kirjoittaa rippikoulun suorittaneiden nimiä kirkonkirjaan. Jokaisen kohdalla murahtaa:
"Pantu on." (siis kirjoihin)
Eräs tyttö kiljahtaa vastalauseen:
"EI VARMAAN OLE!"
Pappi jyrkemmin:
"PANTU ON!"
Tyttö pillahtaa itkuun:
"No kun poikarietit väkisin..."
 
Back
Top