Päivän vitsi

Tässä vitsi jonka Stalin on kertonut Berijasta.

Stalin kadottaa lempipiippunsa.
Muutamaa päivää myöhemmin Lavrenti soittaa Stalinille.
Oletko löytänyt piippusi ?
Kyllä. Stalin vastaa. Löysin sen sohvan alta.
Se on mahdotonta ! Berija huudahtaa. Kolme ihmistä on jo tunnustanut varastaneensa sen !
 
(Tämä ei voi olla tosijuttu, mutta silti)

Lokakuussa 1964 Suomen tasavallan presidentti Urho Kaleva Kekkonen matkusti vierailulle Neuvostoliittoon, tapaamaan hyvää ystäväänsä Nikita Hruštšovia. Valitettavasti kuitenkin Nikita oli juuri syrjäytetty vallasta, joten lentokoneesta ulos astuvaa Kekkosta vastassa ei ollutkaan vanha tuttu Nikita, vaan Leonid Brežnev ja Aleksei Kosygin. Vanhana pelimiehenä Kekkonen ei hätkähtänyt, vaan levitti kätensä ja iloisesti hihkaisi:
"Ennen minulla oli Moskovassa ystävä, MUTTA NYT MINULLA ON HEITÄ KAKSI!"
 
Venäjän kuva.
Venäläinen katsoo hirvittävän humalaista naapuriaan, joka hoipertelee ilman toista kenkää:
"Ivan! Minne sinä olet hukannut kenkäsi?"
"MITÄ SINÄ TARKOITAT? JUURIHAN MINÄ LÖYSIN SEN!"
 
Kysymys Radio Jerevanille: "Radio kertoo ennätyssadoista, mutta jääkaappini on tyhjä. Kuinka selviän?"
Vastaus: "Liittäkää radioantenninne jääkaappiinne."
 
Nuori copywriter haikaili hommiin isoon toimistoon ja käveli pomon juttusille, että miten olis? Dirikka tuumi katsotaan mitä kundista irtoaa, teepä huomiseksi Hiltin naulapyssyn mainos. Seuraavana aamuna kaveri tuo kuvan missä Jeesus ristillä ja teksti Hiltillä pysyy. Pomo kauhistuu: ei käy, uskovaiset suuttuu.
Copy-kokelas miettii hetken, poistaa Jeesuksen kuvasta ja muokkaa tekstiä: Hiltillä olisi pysynyt.
 
Back
Top