Päivän vitsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AKE-ukki
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Tuolla luin ihan muita juttuja ja siitä tuli mieleen... Ei siis vitsi vaan ihan koettua elämää joka nyt menee ihan vitsinä, mutta sillon ei naurattanut. Tapahtuman jälkeen sanoin nuoremmille harjottelijoille, että toi lippalakin lipan pito takana on ihan hyvä juttu.... Yhessä elämänvaiheessa olin timanttileikkaajana, siis ei mitään korusepäntöitä vaan betonileikkaajan hommeleita.... Oli sitte semmonen kerrostaloasunto jossa asu hyvin vanha rouvashenkilö... No minä sinne sitte jotain IV-röörin reikää poraamaan lippalakki päässä... Siinä olohuoneessa oli semmonen kattokruunu jossa oli posliiniset varjostimet kaikilla kaheksalla pikkulampulla... No enhän mä sitä huomannu, ku tää rouva oli lyhyt, että varmaan mahtu kävelemään alla ja minä tämmönen keskimittanen 186.... Mulla lippalakki, ni enhän mä yläviistoon nähny... siinä sitte seinäpora olalla menin ja sitte helis.... Rouva sano siinä rauhallisesti vaan hiljasella äänellä että: " Se oli Saksalaista posliinia, melko kallista." Sen jälkeen pidin aina lippalakin väärinpäin päässä ;)

Venäjän federaation Volgan federaatiopiirin Tšuvassiassa, käynnistyi 1. huhtikuuta 2025 paikallisessa synnytyssairaalassa synnytys joka päätyi seuraavasti: Johtavana kätilönä toiminut
entinen kaivostyöntekijä Nadezhda Yevstigneyev 47, tarttui kohdusta ulostullutta tomerasti jaloista kiinni, heilauttaen vastasyntyneen voimallisesti päin kaakeliseinää.

Vain ohikiitävän hetken onneaan kokenut, nyt entinen äiti toimintaa hämmästellen paheksui. Tähän vantterarakenteinen johtava kätilö Yevstigneyev napakasti vastasi silmää iskien; Oli kuolleena syntynyt.

Molemmat puhkesivat hersyvään nauruun.

Kehtaavat vielä väittää, ettei venäläisillä huumorintajua olisi.

Venäjän federaation Volgan federaatiopiirin Tšuvassiassa, käynnistyi 1. huhtikuuta 2025 paikallisessa synnytyssairaalassa synnytys joka päätyi seuraavasti: Johtavana kätilönä toiminut
entinen kaivostyöntekijä Nadezhda Yevstigneyev 47, tarttui kohdusta ulostullutta tomerasti jaloista kiinni, heilauttaen vastasyntyneen voimallisesti päin kaakeliseinää.

Vain ohikiitävän hetken onneaan kokenut, nyt entinen äiti toimintaa hämmästellen paheksui. Tähän vantterarakenteinen johtava kätilö Yevstigneyev napakasti vastasi silmää iskien; Oli kuolleena syntynyt.

Molemmat puhkesivat hersyvään nauruun.

Kehtaavat vielä väittää, ettei venäläisillä huumorintajua olisi.

Liitteet

• 20210922.webp
    20210922.webp
    30.9 KB · Luettu: 58
Lääkäri kertoi miehelle, että masturbointi ennen seksiä auttaa miehiä usein kestämään pidempään aktin aikana.
Mies päätti: ”No mitäs tässä, taidan kokeilla sitä”.
Hän vietti loppupäivän miettimällä, missä hän tekisi sen. Hän ei voinut tehdä sitä toimistossaan. Hän ajatteli taukohuonetta, mutta se oli liian avoin.
Hän harkitsi ulkona talon vieressä olevaa hämärää kujaa, mutta se oli liian riskialtis paikka.
Lopulta hän keksi ratkaisun. Kotimatkalla hän pysäytti autonsa moottoritien varteen. Hän nousi ulos ja ryömi sen alle, aivan kuin tutkimaan autonsa kuntoa.
Mies oli tyytyväinen paikkavalintaansa, avasi housunsa ja alkoi masturboida.
Hän sulki silmänsä ja ajatteli rakastaan. Kun hän lähestyi orgasmia, hän tunsi nopean nykäisyn housujensa alaosasta. Koska hän ei halunnut menettää mielikuvitustaan tai orgasmia, hän piti silmänsä kiinni ja vastasi: ”No mitä?”.
Hän kuuli äänen: ”Täällä on poliisi. Mitä siellä alhaalla tapahtuu?”
Mies vastasi: ”Tarkistan taka-akselia, se on rikki.”
”No”, poliisi vastasi, ”voisit yhtä hyvin tarkastaa myös jarrut, kun olet siellä alhaalla, koska autosi rullasi mäkeä alas viisi minuuttia sitten.”

Putin likely attended the September 16 exercises in a military uniform in order to posture Russian-Belarusian military strength against the backdrop of recent Kremlin kinetic and rhetorical escalation against NATO states neighboring Russia, such as Poland and Norway, and repeated Russian threats against the Baltic states and Finland.
Konekäännös
Putin todennäköisesti osallistui 16. syyskuuta pidettyihin harjoituksiin sotilasunivormussa osoittaakseen Venäjän ja Valko-Venäjän sotilaallista voimaa Kremlin viimeaikaisen kineettisen ja retorisen eskaloitumisen taustalla Venäjän naapurimaita, kuten Puolaa ja Norjaa, vastaan sekä Venäjän toistuvien uhkausten taustalla Baltian maita ja Suomea vastaan.
Hrrrr - putin osoittaa voimaa.

1758942461616.webp

Tuttava unohti vaimonsa kaupunkii yli 40km päähän, tajus kun vaimo soitteli perään että missä sie oot. Ikämies ja vähän muisti reistaili.

Nämä algoritmit toimii kyllä hienosti! Jos haluan kuunnella Youtubessa Sodomin kappaleen Agent Orange, minulle tietenkin kannattaa mainostaa Disney+:n uusinta lastenelokuvaa!

Back