Valitettavan yleistä. Merkki kuin merkki, niin sama juttu. Ihme ettei inuiiti kelpaa mannekiiniksi tai burjaatti.Sivustonsa kuvaston mukaan kauppaavat tuotteitaan Suomessa lähinnä somaleille:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Valitettavan yleistä. Merkki kuin merkki, niin sama juttu. Ihme ettei inuiiti kelpaa mannekiiniksi tai burjaatti.Sivustonsa kuvaston mukaan kauppaavat tuotteitaan Suomessa lähinnä somaleille:
Meneekö peräti ihan viharikoksen puolelle? Valtakunnansyyttäjä voisi ruveta tutkimaan...Minusta kyllä törkeätä että JSN yms menevät olettamaan että kuvassa on mies ja nainen... todella loukkaavaa...
Minusta kyllä törkeätä että JSN yms menevät olettamaan että kuvassa on mies ja nainen... todella loukkaavaa...
Aivan perseestä. Jos halutaan nimenomaan kontaktoida romani-nuoria ja hommaan halutaan/tarvitaan romani niin siinä mitään yhdenvertaisuushöpinää tartteta. Kaikkea tulkitaan ku piru raamattua.HS Turku | Turkuun haluttiin romanitaustainen nuorisotyöntekijä: Kaupungin mukaan laki kieltää palkkaamisen
Turun kaupungin mukaan romanitaustaisen työntekijän palkkaaminen nuorisopalveluihin rikkoisi yhdenvertaisuuslakia.www.hs.fi
Entäs hakija oiskin joku Poliisin rikostutkijaTehtävän vaatimuksiin romani-kulttuurin läpikotainen tuntemus, niin peruste on siinä.
Onkos se joku kalsareiden musta hevonen?Calvin Klein brändiin vaatteisiin pukeutuu mielestäni pelkästään ryssän keskiluokka turistit.
Aivan perseestä. Jos halutaan nimenomaan kontaktoida romani-nuoria ja hommaan halutaan/tarvitaan romani niin siinä mitään yhdenvertaisuushöpinää tartteta. Kaikkea tulkitaan ku piru raamattua.
Jos nuorisotyössä on 7 miestä ja todetaan, että tarvitaan myös 1 nainen niin sitten palkataan nainen prkl. Tai toisinpäin.
Tehtävän vaatimuksiin romani-kulttuurin läpikotainen tuntemus, niin peruste on siinä.
Joo, ihmettelinkin miksi heti tuli äärioikeisto mieleen, mutta sehän olikin tuo paita...Sopisi yle-ketjuunkin, mutta liukuu jo siinä määrin pahkasika-horisontin taakse, että laitan tänne. 600 meur/vuosi julkisrahoitteisen ja "riippumattoman" YLEn tiistai-aamun hengentuotos.
En tiedä kyllä mikä tässä julkaisussa on "uutinen".
Katso liite: 82440
Itse uutisen tarpeellisuuteen en ota kantaa, mutta jutussa ei sanota että yksittäinen Hawaiji-paita olisi äärioikeiston merkki, vaan jos mielenosoituksessa onkin sata samanlaista paitaa, niin sitten asia on hiukan eri.Joo, ihmettelinkin miksi heti tuli äärioikeisto mieleen, mutta sehän olikin tuo paita...
Havaiji-paidat tuovat ensimmäisenä mieleen etelänlomasta nautiskelevan turistin, mutta niitä hyödyntää myös yhdysvaltalainen äärioikeistoliike Boogaloo boys.
– Tarkoituksena on ehkä ollut tunnistaa tunnistaa samanmieliset mielenosoituksissa, sanoo Kotonen. Pyrhösen mukaan havaiji-paitoja käytetään kuin univormuja, jotka ovat keskeisiä monissa fasistissa liikkeissä.
– Yleensä univormuilla viestitään voimaa ja itsekontrollia ja ne ovat siistejä ja sliipattuja. Havaiji-paidoilla on haettu ironiaa ja sarkasmia, Pyrhönen sanoo.
Asiayhteydellä on jälleen ratkaiseva merkitys: lomalainen Kanarialla tuskin yrittää viestittää äärioikeistosympatioitaan, mutta joukko havaiji-paitoihin sonnustautuneita henkilöitä mielenosoituksessa voi olla jo toinen juttu
Kertoo Ylen asenteesta kaiken tarvittavan se, että lähteenä on ADL. Kyseinen järjestö näet listaa esimerkiksi antisemitistisiksi rikoksiksi kaikki sellaiset, joissa uhri on juutalainen ja tekijä ei ole riippumatta todellisesta motiivista. Sama järjestö mm. salakuunteli amerikkalaista liikemiestä maalittaakseen tätä. Järjestö tuomittiin maksamaan miljoonaluokan korvaukset toiminnastaan. ADL:n tukipylväisiin muuten kuuluu muuan Alan Dershowitz, jonka mukaan USA:lla on oikeus kiduttaa vankeja etujensa nimissä.Itse uutisen tarpeellisuuteen en ota kantaa, mutta jutussa ei sanota että yksittäinen Hawaiji-paita olisi äärioikeiston merkki, vaan jos mielenosoituksessa onkin sata samanlaista paitaa, niin sitten asia on hiukan eri.
Tämä tavallinen kesäpaita voi olla silmänisku äärioikeistolle
Monimerkityksellisten symbolien käyttäminen on riski valtavirtapoliitikolle, arvioi kaksi Ylen haastattelemaa tutkijaa.yle.fi
Tyyppi pukeutuu kuten huvittaa -> ei oo kaikki muumit laaksossa? Saanko mä jostain WHO:n hyväksymän luettelon vaatteista, jotka osottaa että mulla on muumit kanootissa?Ei ihan kaikki muumit laaksossa tällä kaverilla.
Hameisiin pukeutuva Topi, 26, haluaa rikkoa normeja: ”Minua luullaan usein homoksi”
Kun Topi kävelee kadulle, hänet huomataan.www.iltalehti.fi
Haeppa sitä aselupaa hame päällä, katsotaan sittenTyyppi pukeutuu kuten huvittaa -> ei oo kaikki muumit laaksossa? Saanko mä jostain WHO:n hyväksymän luettelon vaatteista, jotka osottaa että mulla on muumit kanootissa?
Mulla on muuten jalassa Flecktarnit, jotka on korjattu haaroista sitkoteipillä. Kävisköhän ne vallesmannille osotukseksi aselupaa hakiessa, että on kakki muumit tallella
Pistoolilupa pitäis tässä uusia, joten tilaisuus kyllä olis. Vois kyllä hommata hameen, sillä vois olla kahenkinlaisia etuja. Ensinnäkin, sillä sais varmasti enemmän naisten huomioo kuin Flecktarneilla, toisekseen, ne ehkä kätkis mun perseen paremmin. Oon ihan liian namipeppu omaksi parhaakseni, pojat tulee kapakoissa puristelemaan.Haeppa sitä aselupaa hame päällä, katsotaan sitten
Juu siitä pisteet että uskaltaa pukeutua mihin tahtoo.Tyyppi pukeutuu kuten huvittaa -> ei oo kaikki muumit laaksossa? Saanko mä jostain WHO:n hyväksymän luettelon vaatteista, jotka osottaa että mulla on muumit kanootissa?
Mulla on muuten jalassa Flecktarnit, jotka on korjattu haaroista sitkoteipillä. Kävisköhän ne vallesmannille osotukseksi aselupaa hakiessa, että on kakki muumit tallella
No jos se on saanu pillua noitten rytkyjen ansiosta, niin eihän se ihan päin vittua ole mennyt. Tai siis onEi ihan kaikki muumit laaksossa tällä kaverilla.
Hameisiin pukeutuva Topi, 26, haluaa rikkoa normeja: ”Minua luullaan usein homoksi”
Kun Topi kävelee kadulle, hänet huomataan.www.iltalehti.fi
Ei ihan kaikki muumit laaksossa tällä kaverilla.