Pahkasikaan verrattavat uutiset

Minusta kyllä törkeätä että JSN yms menevät olettamaan että kuvassa on mies ja nainen... todella loukkaavaa...

Calvin Klein ei varmaankaan ole JSN:n jäsen, joten epäilisin kyseessä olevan Mainonnan eettinen neuvosto. Niiltä on tullut melko omalaatuisia päätöksiä aiemminkin.

Aivan perseestä. Jos halutaan nimenomaan kontaktoida romani-nuoria ja hommaan halutaan/tarvitaan romani niin siinä mitään yhdenvertaisuushöpinää tartteta. Kaikkea tulkitaan ku piru raamattua.

Jos nuorisotyössä on 7 miestä ja todetaan, että tarvitaan myös 1 nainen niin sitten palkataan nainen prkl. Tai toisinpäin.

Tehtävän vaatimuksiin romani-kulttuurin läpikotainen tuntemus, niin peruste on siinä.

Aivan perseestä. Jos halutaan nimenomaan kontaktoida romani-nuoria ja hommaan halutaan/tarvitaan romani niin siinä mitään yhdenvertaisuushöpinää tartteta. Kaikkea tulkitaan ku piru raamattua.

Jos nuorisotyössä on 7 miestä ja todetaan, että tarvitaan myös 1 nainen niin sitten palkataan nainen prkl. Tai toisinpäin.

Tehtävän vaatimuksiin romani-kulttuurin läpikotainen tuntemus, niin peruste on siinä.

Tossahan oli mainittu juurikin sellainen periaate, että ketään ei saa syrjiä eikä suosia etnisyytensä vuoksi. Luulis olevan tälläkin foorumilla suosittu kanta.

Kyseessähän oli kaupungin esiselvitys siitä, että millä tavalla rekrytoinnin voisi tehdä ja että Selvityksen mukaan romanikulttuuria tuntevan työntekijän palkkaaminen ei ole tämän hetken resursseilla mahdollista. Eli tahtoo sanoa, että kiikastaa budjetista.

Sopisi yle-ketjuunkin, mutta liukuu jo siinä määrin pahkasika-horisontin taakse, että laitan tänne. 600 meur/vuosi julkisrahoitteisen ja "riippumattoman" YLEn tiistai-aamun hengentuotos.

En tiedä kyllä mikä tässä julkaisussa on "uutinen".

Katso liite: 82440
Joo, ihmettelinkin miksi heti tuli äärioikeisto mieleen, mutta sehän olikin tuo paita...

Joo, ihmettelinkin miksi heti tuli äärioikeisto mieleen, mutta sehän olikin tuo paita...
Itse uutisen tarpeellisuuteen en ota kantaa, mutta jutussa ei sanota että yksittäinen Hawaiji-paita olisi äärioikeiston merkki, vaan jos mielenosoituksessa onkin sata samanlaista paitaa, niin sitten asia on hiukan eri.

Havaiji-paidat tuovat ensimmäisenä mieleen etelänlomasta nautiskelevan turistin, mutta niitä hyödyntää myös yhdysvaltalainen äärioikeistoliike Boogaloo boys.

– Tarkoituksena on ehkä ollut tunnistaa tunnistaa samanmieliset mielenosoituksissa, sanoo Kotonen. Pyrhösen mukaan havaiji-paitoja käytetään kuin univormuja, jotka ovat keskeisiä monissa fasistissa liikkeissä.

– Yleensä univormuilla viestitään voimaa ja itsekontrollia ja ne ovat siistejä ja sliipattuja. Havaiji-paidoilla on haettu ironiaa ja sarkasmia, Pyrhönen sanoo.

Asiayhteydellä on jälleen ratkaiseva merkitys: lomalainen Kanarialla tuskin yrittää viestittää äärioikeistosympatioitaan, mutta joukko havaiji-paitoihin sonnustautuneita henkilöitä mielenosoituksessa voi olla jo toinen juttu

Itse uutisen tarpeellisuuteen en ota kantaa, mutta jutussa ei sanota että yksittäinen Hawaiji-paita olisi äärioikeiston merkki, vaan jos mielenosoituksessa onkin sata samanlaista paitaa, niin sitten asia on hiukan eri.

Kertoo Ylen asenteesta kaiken tarvittavan se, että lähteenä on ADL. Kyseinen järjestö näet listaa esimerkiksi antisemitistisiksi rikoksiksi kaikki sellaiset, joissa uhri on juutalainen ja tekijä ei ole riippumatta todellisesta motiivista. Sama järjestö mm. salakuunteli amerikkalaista liikemiestä maalittaakseen tätä. Järjestö tuomittiin maksamaan miljoonaluokan korvaukset toiminnastaan. ADL:n tukipylväisiin muuten kuuluu muuan Alan Dershowitz, jonka mukaan USA:lla on oikeus kiduttaa vankeja etujensa nimissä.

Ei ihan kaikki muumit laaksossa tällä kaverilla.
Tyyppi pukeutuu kuten huvittaa -> ei oo kaikki muumit laaksossa? Saanko mä jostain WHO:n hyväksymän luettelon vaatteista, jotka osottaa että mulla on muumit kanootissa?

Mulla on muuten jalassa Flecktarnit, jotka on korjattu haaroista sitkoteipillä. Kävisköhän ne vallesmannille osotukseksi aselupaa hakiessa, että on kakki muumit tallella :unsure:

Tyyppi pukeutuu kuten huvittaa -> ei oo kaikki muumit laaksossa? Saanko mä jostain WHO:n hyväksymän luettelon vaatteista, jotka osottaa että mulla on muumit kanootissa?

Mulla on muuten jalassa Flecktarnit, jotka on korjattu haaroista sitkoteipillä. Kävisköhän ne vallesmannille osotukseksi aselupaa hakiessa, että on kakki muumit tallella :unsure:
Haeppa sitä aselupaa hame päällä, katsotaan sitten :p

Haeppa sitä aselupaa hame päällä, katsotaan sitten :p
Pistoolilupa pitäis tässä uusia, joten tilaisuus kyllä olis. Vois kyllä hommata hameen, sillä vois olla kahenkinlaisia etuja. Ensinnäkin, sillä sais varmasti enemmän naisten huomioo kuin Flecktarneilla, toisekseen, ne ehkä kätkis mun perseen paremmin. Oon ihan liian namipeppu omaksi parhaakseni, pojat tulee kapakoissa puristelemaan.

Huonona puolena sitten joku burkajuntti varmaan vetäis kadulla turppaan, koska kattoo olevansa pätevä päättämään mitä kukainenkin saa päälleen laittaa.

Tossa teille luettelo Pohjois-Koreassa sallituista miesten hiustyyleistä. Siellä on kivasti muumit kanootissa (mulle oli yllätys, että tollanen elvismäinen semitötterö on sallittujen luettelossa).

1692355492987.png

Juu siitä pisteet että uskaltaa pukeutua mihin tahtoo.

Back