Fisu
Kenraali
Täytyy sanoa, että Kehän ruuhkat on aikasta pieniä ja suurimmillaan silloin, kun tomppelit kolaroivat ja jättävät pintanaarmuja saaneet autonsa keskelle kaistaa, odotellessaan poliisia. Tavallisina ruuhka-aikoina Kehä on aikalailla tyhjä siitäkin ruuhkasta muutaman minuutin päästä. Jos voi lykätä matkaansa 20 minuutilla, niin tilanne on jo aivan erilainen.Seuraava kysymys on (tietenkin) miksi sillalle ei pääse autoja. Vastaus on että eivät ne autot sinne sillalle tyhjästä tule, eivätkä itsestään poistu. Autojen lisäliikennettä ei sovi enempää Helsingin niemelle. Ruuhkatunteina tiet ovat täynnä autoja jo nyt. Ellette usko niin matka Kehä 1:llä ruuhka aikaan tai vaikka Kalasatamasta Länsiväylälle vakuuttaa tilanteesta.
Ja meinaatko, että kun sillan kautta ei pääse autolla keskustaan, niin ihmiset jättävät ajamatta keskustaan? Kyllä ne sinne keskustaan menevät vaikka sitten Itäväylän kautta. Tämä se vasta ruuhkaa teettääkin, kun yhden väylän varrelle viedään kaikki liikenne ja aikalailla turhanpäiten. Kolmelle väylälle tulee tarpeettomasti liikennettä, kun ei voi ajaa suoraan. Kyse ei ole muusta kuin ideologisesta ratkaisusta. Rahallisesti se ei tässä tunnu juurikaan, kun silta joudutaan jo nyt rakentamaan raskaalle liikenteelle sopivaksi (sporat ja hälytysajoneuvot)