Vähän vanha mutta menköön.Sellainen elokuva jossa valkoinen näyttelisi Martin Luther Kingiä olisi ihan jees. Voi sitä huutoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vähän vanha mutta menköön.Sellainen elokuva jossa valkoinen näyttelisi Martin Luther Kingiä olisi ihan jees. Voi sitä huutoa.
ei saakeli, kaikesta pitää kisataTiernasäätiöhän muuten kielsi hahmon naaman mustaamisen vain omassa kilpasarjassaan.
...muurarien... Kyllä, silloin on naama kalkittava.Entä jos tummakaveri haluaisi näytellämuriaanienkuningasta, onko naama vedettä talkilla valkoseksi?
Joo, tiernapoikien sisältö on vaihdellut aikojen saatossa niin sanaston kuin hahmojenkin osalta. Laulut ovat olleet sekoitus virsistä, kansanlauluista sekä keskiaikaisista näytelmä- ja kirkkoteksteistä.Tiernapoikien sisältöähän on muutettu useaan otteeseen, ja mm. tsaarinaikana se sisälsi useita säkeistöjä, joissa ylistettiin tsaari Aleksanteria. Laulut kuulostavat vanhahtavilta, koska ne ovat 1700-luvun virsikirjasta ja säkeistöjä on pudotettu pois lukuisia.
Entä jos tummakaveri haluaisi näytellä muriaanien kuningasta, onko naama vedettä talkilla valkoseksi?
Tämä onkin paha kysymys. Valkoinen, olet rasisti KKK kannattaja. Musta olet kulttuuriomija ja sitä kautta rasisti...Hittolaine, miekii oon ollu kakarana tossa näytelmässä. En tainnu olla murjaanina, mutta rasismia on varmaan tarttunut minuunkin. Pitääkö mun ripotella mustaa vai valkoista tuhkaa päälleni?
ei saakeli, kaikesta pitää kisata
Minä olin se murjaani, faijan kylpytakissa... en nyt muista kuinka ne sanat menivät mutta "Jos minä olen musta..", niin hetihän se valkolainen ylivallan edustaja miekkaan tarttui... Jeesus-lasta varten...Hittolaine, miekii oon ollu kakarana tossa näytelmässä. En tainnu olla murjaanina, mutta rasismia on varmaan tarttunut minuunkin. Pitääkö mun ripotella mustaa vai valkoista tuhkaa päälleni?
Minä olin se murjaani, faijan kylpytakissa... en nyt muista kuinka ne sanat menivät mutta "Jos minä olen musta..", niin hetihän se valkolainen ylivallan edustaja miekkaan tarttui... Jeesus-lasta varten...