Ruokamyrkytys ei ole kiva juttu, pari sellaista kokeneena. Eka oli vanha makkara jonka ostin kaupasta edellisenä päivänä, parasta ennen päiväys oli ollut viikkoja sitten... Vähän maistui oudolta mutta... Paria tuntia myöhemmin sitten tuli tavaraa ulos kummastakin päästä ja kuume heilui siellä neljänkympin tienoilla. Muutaman tunnin päästä oli sitten parempi olo. Toka oli sitten ihan oma moka lihan säilytyksen suhteen, raaka lihaklöntti vähän vaihteli paikkaa pöydän ja jääkaapin välillä parin päivän ajan. Kaipa sekin olisi mennyt jos olisi grillannut sen kypsäksi asti... samat oireet... aikaa tapahtuneista 30 ja 20v...– Tämä on kauheaa sanoa, mutta taisin hätäillä. Olen työskennellyt keittiöissä 20 vuotta, mutta tämän järkyttävän tapauksen vuoksi olen nyt parempi kokki, sanoi Crewe Armsin silloinen keittiömestari John Croucher.
Kerran tuli tilattua uudesta pizzeriasta lätyt. Meitä oli neljä ja neljä lättyä tuli. Parin tunnin päästä oli yksiön vessassa ruuhkaa, kun yksi vääntää kurapaskaa pönttöön kahden oksentaessa ammeeseen. Minä savesin vessan ulkopuolella ämpäriin... Emme tilanneet uudestaan...
Kaikki noi ihan kotimaassa, ulkomailla en ole sairastunut vaikka suosinkin nk. katukeittiöitä sillä periaatteella että mihin on isoin jono..