Pahkasikaan verrattavat uutiset

Puhutko nyt kaljasta vai oluesta? En muista koskaan nähneeni litran lasisen olutpullon. Litran lasisen kaljapullon kyllä.
"Raskaan kaluston korjaussarja" oli litran pullo Karhua. Kyllä se minusta oli klasipullo.
Tosin muistikuva on vuoden 98 heinäkuulta, kun velipojan kanssa vajan seinustalla tuota korjaussarjaa soviteltiin. Erinäisistä muista syistä osaa vieläkin paikantaa tuon ajankohdan nuinkin tarkasti :cool:

Ed. Stepan ehtikin jo...
ED2: Typot ja järki..
 
Viimeksi muokattu:
"Yhdysvaltalaistutkimuksessa WC-istuimen RLU-arvoksi saatiin 984. Australialaistutkimuksen mukaan juomatölkin pinnan RLU oli peräti 1 146"

Oho, vähän noita irtotölkkejä tulee ostettua ja silloin tottunut kevyesti pyyhkäisemään sen aukon ympäristön. Ei taida paljoa hyödyttää se vielä.

Terve ihminen tarvitsee immuunijärjestelmälleen säännöllisesti jonkin verran vastetta. Ylihygieenisyydestä ei ole hyötyä, pikemminkin haittaa. Salmonella/listeria jne ovat sitten toinen juttu.
 
Kyllä minä aika usein juon oluen suoraan tölkistä janoon. Lasiin kaadan vain jos tekee mieli nauttia tarkemmin aromeista.
Varmaan sen takia pysynkin terveenä kun en ole ylihuolehtivainen hygieniasta. En edes muista milloin viimeksi oli edes nuha.
 
Noin voi ollakin, jos tölkit lilluvat vapaasti kaikkien käpisteltävänä kaupassa (sama muuten pätee vaikkapa leipäpussiin ja niitähän erikseen käpistelläänkin). Laatikkoon pakattuna voisin kuvitella tilanteen olevan vallan toinen.
Osta aina koko keissi, elä käpälöityjä irtotötsiä hamua.
 
Jossain tutkivat noita laatikoissa olevia, suurimmassa osassa oli rotan ja hiirien kusta päällä. Tää oli jostain Saksa, GB, USA yms. Mutta muistaakseni kaikki oli jostain isosta jakeluvarastosta.
Myytinmurtajatkin testas sitä.
 
Viimeksi muokattu:
Tota muovikorkkia saanu ikinä auki, aina piti tehdä reikä siihen että sen sai auki :oops:
Siis joillain muillakin oli sama ongelma kuin minulla. Minä vain luulin sormivoimieni olevan hiipumaan päin... No ei noita litrasia tullut montaa ostettua, olivat vähän hankalia kun piti ravata jääkaapilla täyttämässä mukia eikä se reikä korkissa yhtään auttanut asiaa. Helpommalla pääsi ihan vain normi 0,33L:n kanssa.

Ainut asia missä nuo olivat parempia olivat pullopalautuksessa. Vähemmän työtä syöttämisessä...
 
"Yhdysvaltalaistutkimuksessa WC-istuimen RLU-arvoksi saatiin 984. Australialaistutkimuksen mukaan juomatölkin pinnan RLU oli peräti 1 146"

Oho, vähän noita irtotölkkejä tulee ostettua ja silloin tottunut kevyesti pyyhkäisemään sen aukon ympäristön. Ei taida paljoa hyödyttää se vielä.
Aukon ympäristön pyyhkääseminen on ensiarvoisen tärkeää. :oops:
No siinä on kaikki saasta varastoista, kuljetusketjusta ja kaupasta.
En itse juo juurikaan tölkistä, mutta kyllä se tulee lasiin kaatamallakin.
Tuossa on pullokokoja liitteessä. On litrasta ja isompaakin, muovista ja lasista.
Toki historiaa jo.

Olikin jo.


@Herman30 @StepanRudanskij
 
Viimeksi muokattu:
Taas käytetty koko sivu sen märehtimiseen, että kehotus mulle ostaa kaljaa laatikollinen kerrallaan on vähän ku arvailis että oisko kaupassa leipää.
 
Back
Top