Pahkasikaan verrattavat uutiset

Wanha, mutta ei missään tapauksessa vanhentunut tapaus - Ebrahimi vs. Valtaoja. Jopa tälläinen vanha paska oli hämmentynyt, "keskustelua" seuratessaan.

Jumalauta. Kaikkea voi ja saa suustaan pöristellä anaalirauhasten pettämistä sävyttävässä hajussa. Vaikkakin kognitiivisessa ja vertauskuvallisessa mielessä.

Aivan erityistä huomiota kiinnitin tuohon "turvattomassa tilassa" olleen nuoren naisen jälkihoitoon. Toimittelijaa imitoiva Sannikka, kertoi tähän kertakaikkisen murtavaan tuskaan, YLE:n taholta tarjotun kriisiapua. Ebrahimille.

Mikäli tämä uuden uljaan ajan klassikko on ohitse mennyt, vahva suosittelu ajatuksen kautta katseluun. https://www.is.fi/viihde/art-2000008420796.html
 
Wanha, mutta ei missään tapauksessa vanhentunut tapaus - Ebrahimi vs. Valtaoja. Jopa tälläinen vanha paska oli hämmentynyt, "keskustelua" seuratessaan.

Jumalauta. Kaikkea voi ja saa suustaan pöristellä anaalirauhasten pettämistä sävyttävässä hajussa. Vaikkakin kognitiivisessa ja vertauskuvallisessa mielessä.

Aivan erityistä huomiota kiinnitin tuohon "turvattomassa tilassa" olleen nuoren naisen jälkihoitoon. Toimittelijaa imitoiva Sannikka, kertoi tähän kertakaikkisen murtavaan tuskaan, YLE:n taholta tarjotun kriisiapua. Ebrahimille.

Mikäli tämä uuden uljaan ajan klassikko on ohitse mennyt, vahva suosittelu ajatuksen kautta katseluun. https://www.is.fi/viihde/art-2000008420796.html
Ja sitten vielä löytyi arkistoista tallenne jossa Ebrahimi huutaa sitä haukkumistarkoituksessa käytettyä neekeri-sanaa kymmeniä kertoja
😆😆
 
Ja sitten vielä löytyi arkistoista tallenne jossa Ebrahimi huutaa sitä haukkumistarkoituksessa käytettyä neekeri-sanaa kymmeniä kertoja
😆😆
Jep, tuolle useamman kerran naurua annoin. Tässä tylsässä hetero-arjessa arkisesti askarrellessani. Jonkinlaista käänteistyydyttävää, kuitenkin nauruun päätyvää reaktiota tuo kiimaisuutta imitoiva kehonkieli, niggernigger -toisteluun DJ:nä toimiessa yhdistettynä herätti.

Hämmentävä on tämä maailma, tälläiselle hyvän matkaa kohti maatumista suuntaavalle hepulle.

Jonkinlaisena vastuuvapauslausekkeena; olen saanut esimiesteni kautta tietooni sen, että olen ilmeisesti nauttinut erityistä suosiota tummaihoisten sekä homojen keskuudessa. Täytyy siis ilmeisesti rasismia hieman pontevammin harjoitella. Johon kannukseni olen kerrotusti saanut, majaillessani humanisten piirien keskustelu-osioissa.

Muok; herero-->hetero
 
Viimeksi muokattu:
Ja sitten vielä löytyi arkistoista tallenne jossa Ebrahimi huutaa sitä haukkumistarkoituksessa käytettyä neekeri-sanaa kymmeniä kertoja
😆😆
Ko. nuori nainen kertoi olevansa rodullistettu. Joten pelkkä todellisuuden (väärä!) tarkastelu, epäilemättä hänen suhteensa tuottaa ei-haluttuja artikulaatioita.

Tuossahan tämä alistuminen hyvin likelle propagandistista todellisuuden rakenteiden pohdintaa, jonkinlaisen kliimaksin saavuttaa.

Tässä, väärinajatteluun syyllistyvät (täysin ilman neutraalia kritiikkiä) "johonkin" voidaan tuomita. Tässä ideologian haarassa, tietty epämääräisyys, näyttelee merkittävää osaa mahdollisuudesta määritellä "oikeinajattelu".
 
Mikäli arjen ulkoilussanne havaitsette muutosta, aggressiivisesti päinkävelyyn pyrkivissä naisissa. Selitystä ei kaukaa tarvitse haeskella.
Täytyy lisätä naakkakin turhien lintujen kuten harakoiden kotkien ja kanojen joukkoon :cool:
 
Itse uutinen ei ole pahkasikaa vaan todellisuutta. Pahkasikaa on tutkijan kommentti ihmisten oikeudesta valita asuinpaikkansa haluamillaan kriteereillä:

KAUPPINEN painottaa, että jos kouluun perustuvat asuinpaikan valinnat runsastuvat, se voi entisestään kiihdyttää asuinalueiden eriytymistä. Hänen mukaansa koulujen ja asuinalueiden eriytymiset ovat kytköksissä toinen toisiinsa ja ruokkivat toisiaan.

Asiaan pitäisi hänen mukaansa puuttua.
 
Itse uutinen ei ole pahkasikaa vaan todellisuutta. Pahkasikaa on tutkijan kommentti ihmisten oikeudesta valita asuinpaikkansa haluamillaan kriteereillä:


Tässä punavihreässä dystopiassa ei saisi vaihtaa tai valita asuinpaikkaa, mutta sukupuolen saa? Kätevää..
 
Yksi Pahkasikamaisimmista ajatuksissa oli toimittajan tuskainen lause:
"EIKÖ tällainen suhtautuminen ole suorastaan rasistista?"

Näitä mielipuolisia ajatuksia ei vain voi lakata hämmästelemästä. Että vanhemmat haluavat omille lapsilleen hyvää, mahdollisuuksien mukaan käyttävät omia resurssejaan saadakseen omille lapsilleen jopa parempaa? Rasismia? Ei hyvää päivää, kun kielletään evoluution myötä syntyneitä ihmisen perustavaa laatua olevia vaistoja. Jos minä haluan omasta geenipohjasta syntyneen pääsevän jatkamaan sitä linjaa, totta kai minä teen omien vajavaisten mahdollisuuksien pohjalta kaikkeni omien jäkeläisteni eteen. Seuraavaksi lähipiirin jälkeläisten, sitten yhteisön jälkeläiset. Tunnustan: Ihan loppupäässä minun prioriteeteissani on sitten vieraassa takapajuisessa kultturissa varttuneet jälkeläiset, jotka nakkaavat paskat meidän kulttuurissa arvostettujen perinteiden päälle. Rasismia? Fine by me.
Eikä tarvitse sulkea rajoja: Jos haluaa tulla tänne, opiskella kielen ja sopeutua paikallisiin tapoihin, omaa halua tulla kansantalouden kannalta hyödylliseksi yksilöksi: Siitä vaan ja hyväksyn sen assimiloitumisen myötä tapahtuvan vaikutuksen aggregoituneeseen yhteiseen tapaan elää. Mutta paskastanioista tänne tulleiden perseilytapojen ylistäminen kulttuurin rikastumisena? Vitut.


Panee miettimään, mitä näiden mielipuolisten ajattelijoiden omat lapset joutuvat kokemaan?
 
Näillä ihmisillä on hyvin usein kaksoisstandardit, eri säännöt heille ja muille.
Mä luulen, että juurikin tavallisella keskitien kulkijalla (mitä tuo sitten tarkoittaakaan) on tapana hyvesignaloida ja kannattaa ihquu monikulttuuria, mutta sitten kun monikulttuuri lävähtää omalle pärställe, sieltä kuoriutuu tavan konservatiivisrasistinen pottunokka.
Mutta se 10 % siellä suvaitsevaston äärilaidassa: Pakkosterilointi lastensuojelun nimissä?
 
Koulu on hylännyt ala-asteen oppilaan koulutyön, koska:
Salolaisen Mustamäen koulun oppilas kirjoitti koulutyöhön, että ”sukupuolia on vain kaksi”. Koulu pyysi tasa-arvovaltuutettua ottamaan kantaa kyseisen oppilastyön kieltämiselle sen seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluvia loukkaavan viestin takia.

Kannassaan tasa-arvovaltuutettu nostaa esille koulun velvollisuuden ryhtyä toimenpiteisiin häirinnän, syrjinnän tai turvallisen oppimisympäristön vaarantavan toiminnan ehkäisemiseksi ja poistamiseksi. Jos näin ei toimita, oppilaitos syyllistyy tasa-arvolaissa kiellettyyn syrjintään.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a59295dc-6fe3-429c-a607-8baf7e28793f

Etymologinen sanakirja kertoo:
sukupuoli


eliön ominaisuus, joka määräytyy sen mukaan, onko kyseinen yksilö lisääntymissoluiltaan hedelmöittävä (koiras, mies) vai hedelmöityvä (naaras, nainen)
https://kaino.kotus.fi/suomenetymol...dd&list_id=1&keyword=sukupuoli&word=sukupuoli

Matemaattisesti lause: ”sukupuolia on vain kaksi” täytyy olla tosi, jos sanakirjan määritelmä pitää paikkansa. Puolikkaita on kaksi kappaletta.

Pitäisi siis kehittää joku kehittyneempi vaihtoehto tämän syrjivän "sukupuoli" sanan tilalle. Ehkä sana voisi olla joku näistä: suku∞, suku*, suku%, suku§ tai suku¿‽؟? . Tosin sanan ensimmäinen osakin saattaa olla sopimaton. Silloin tilalle voisi ottaa näppärän ilmaisun ¿‽؟?/∞.
 
Back
Top