Pahkasikaan verrattavat uutiset

Aikamoista.


Kaikkea sitä joutuu lehdestä lukemaan. Että hermostuneet miehet oikeen yrittävät löytää seuraa?

Ihmekös tuo, että hermostuttaa kun vastapuolella on tätä asennetta:

Miesten suurin naisten karkotin on käytös ja varsinkin käytöstavat. Siitä seuraavaksi tullaan siihen minkälainen ihminen on muuten. Kenties laiska, vähättelevä, ongelman kerääjä, alkoholisti jne? Ne on niitä puolia, joita nainen ei kaipaa. Mies joka olettaa naisen olevan myös tämän huoltaja tai vastaavaa vie valtaosalta mielenkiinnon.

Voisihan noita luetella, vaikka kuinka paljon. Miehet kuvittelee naisten olevan vaikeita, mutta eivät ajattele mitä itse ovat. Kannattaisi miettiä vähän, mitä itsekin kaipaa elämään, eikä turvautua ensimmäiseen vastaantulijaan. Netin naurettavat isku repliikit on historiaa. Kannattaa keksiä jotain uutta, mitä ei ole kuullut missään.

Se mikä naisia viehättää, niin kannattaa katsoa vähän niitä ohjelmia, mihin ne uppoutuu. Korealaiset sarjat antaa oikean suunnan mihin miesten pitäisi mennä. Sellaista ei näe Suomessa, mutta kiinnostaa naisia hyvin paljon. Oppikaa niistä ja ottakaa tavaksi elää sellaista elämää. Ei tarvitse olla rikas, vaan paljon enemmän. Sitä pitää olla katseenvangitsija, viisas, elämää kunnioittava jne. Se on kuitenkin liikaa vaadittu suomalaisilta. Se on kuitenkin alku. Kannattaa myös hoitaa ongelmat vihasta ja muista lähtien.

Kirjoittaja itse on varmasti maisteri, 25v, rasvaprosentti 15 ja aina asiallinen, laittaa ruokaa miehelleen ja työskentelee lääkärinä. Siis sellainen korealaisen tv-sarjan naispääosa. Ja tuo siis vaan alkuvaatimuksena, josta lähdetään vasta neuvottelemaan. 😅
 
Aikamoista.

Tämä on pitkästä aikaa aito Pahkasika-tason uutinen. Iskukouluttaja! Nostan tämän:

"Alokasleirien hinnat lähtevät 5 000 eurosta. Kurssit koostuvat yleensä teoriaosuudesta ja käytännön harjoittelusta.

- - Beckster vastaa Ylelle, etteivät lähestymiset liity hänen kursseihinsa ja että hänen kursseillaan tähdätään hurmaamaan nainen niin, että hän pyytää miehen yhteystietoja."
 
Viimeksi muokattu:
Aikamoista.


Mitä sekoilua tämä nyt on? Miksi kukaan enää pyrkii kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa? Paneminen on so 60's, lisäksi likaista, turhaa ja jossain määrin vaivaannuttavaakin. Mitä vähemmän käyttää aikaansa akkojen kanssa vehtaamiseen, sitä enemmän jää aikaa viinalle, vittuilulle, raviurheilulle ja reippaalle sotilaselämälle.
 
Afrikkalais-suomalainen Pele haluaa, että muut ihmiset maksavat jatkossakin hänen vuokransa (700 €/kk), koska Alppilassa on kivaa.

Kun veronmaksajien kuppaaminen loppuu ylivuokrien tukemisen osalta, niin Helsingin Sanomien toimittajien mukaan syy on Perussuomalaisten Riikka Purran. Häntä verrataan usean sivun verran (4.5.2024 lauantai) Margaret Thatcheriin ja ihmissusiin. Äänessä on mm. Vesa Vihriälä.

Pele taas opiskelee Helsingin yliopistossa yhteiskunnallista muutosta. Hän on usein vieras Helsingin Sanomien kaduilla tehtävissä satunnaisten ihmisten mielipidekyselyissä. Pele on luonnollisesti Vasemmistoliiton jäsen.
 
Viimeksi muokattu:
Mitä sekoilua tämä nyt on? Miksi kukaan enää pyrkii kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa? Paneminen on so 60's, lisäksi likaista, turhaa ja jossain määrin vaivaannuttavaakin. Mitä vähemmän käyttää aikaansa akkojen kanssa vehtaamiseen, sitä enemmän jää aikaa viinalle, vittuilulle, raviurheilulle ja reippaalle sotilaselämälle.
Älypuhelin on niin tehokas ehkäisykeino, että jopa perinteisesti suuriperheisillä "alueilla" lapsiluvut putoaa. Vie tehokkaasti seksi halut, kun pitää tarkistaa vielä insta.
 

Arvio suomalaisten veronmaksajien hintalapuksi lienee 3-4 miljoonaa euroa. Jos joku Martin Scheinin tulee mukaan, niin mennään jo kymmenessä miljoonassa.

Ihmisoikeus on jakamaton. Onneksi Suomi on vauras maa.
 
Pele taas opiskelee Helsingin yliopistossa yhteiskunnallista muutosta. Hän on usein vieras Helsingin Sanomien kaduilla tehtävissä satunnaisten ihmisten mielipidekyselyissä. Pele on luonnollisesti Vasemmistoliiton jäsen.
Kalanje ei ole ottanut vielä ensimmäisenä opiskeluvuotenaan opintolainaa. Lainanottamiseen kannustaminen hieman ärsyttää häntä.

”Opintolaina ei ole sama asia kuin opintoraha. En halua velkaannuttaa itseäni ihan vain selviytymisen vuoksi.”

Eniten leikkauksissa Kalanjea kuitenkin huolestuttaa niiden vaikutukset omaan ja muiden opiskelijoiden hyvinvointiin.

”Mulla on se etuoikeus, että mulla on kiva työpaikka, jossa tykkään olla. Monet joutuvat tekemään sellaista työtä, josta he eivät pidä ja se on paljon uuvuttavampaa.”
 


Veikko ja Maire istuu aamukahvilla tuvan pöydän ääressä syvällä Lemin maaseudulla... Veikko siinä sitte toteaa, että elukat piti laittaa Karjaportin autoon jo vuosia sitte, kun ei se kannattanut... Sen jälkeen on koitettu tila saada tuottavaksi ravihevosilla ja jopa heinäsirkoilla... Mutta nyt sitä rahaa sitte alkaakin tulemaan ovista ja ikkunoista: "Maire kun minä vein sen vanhan pukkisängyn tohon piha-aittaan ja kohtahan alkaa kesälomalaisia liikkumaan, mitäs jos..." ...jne.
 


Veikko ja Maire istuu aamukahvilla tuvan pöydän ääressä syvällä Lemin maaseudulla... Veikko siinä sitte toteaa, että elukat piti laittaa Karjaportin autoon jo vuosia sitte, kun ei se kannattanut... Sen jälkeen on koitettu tila saada tuottavaksi ravihevosilla ja jopa heinäsirkoilla... Mutta nyt sitä rahaa sitte alkaakin tulemaan ovista ja ikkunoista: "Maire kun minä vein sen vanhan pukkisängyn tohon piha-aittaan ja kohtahan alkaa kesälomalaisia liikkumaan, mitäs jos..." ...jne.
Jaha tyhjentyneet parsinavetat uuteen käyttöön.
 


Veikko ja Maire istuu aamukahvilla tuvan pöydän ääressä syvällä Lemin maaseudulla... Veikko siinä sitte toteaa, että elukat piti laittaa Karjaportin autoon jo vuosia sitte, kun ei se kannattanut... Sen jälkeen on koitettu tila saada tuottavaksi ravihevosilla ja jopa heinäsirkoilla... Mutta nyt sitä rahaa sitte alkaakin tulemaan ovista ja ikkunoista: "Maire kun minä vein sen vanhan pukkisängyn tohon piha-aittaan ja kohtahan alkaa kesälomalaisia liikkumaan, mitäs jos..." ...jne.
En sitten tiedä mitä tällä haluttiin saada aikaan, mutta itse en kyllä tätä ajatusta ihan suorilta ostaisi..
 
Jostain varmaan löytyy tuon sanonnan alkulähde. Se oli muistaakseni joku monikulttuurisuutta fanittava poliitikko, joka ihasteli Suomen katukuvaan ilmaantunutta etnistä värinää.
Luulisin, että sitaatti polveutuu Kirkko ja kaupunki -lehden pääkirjoittajan Seppo Simolan tekstistä. Se on jo vuodelta 2007. Hän ihasteli, miten vierasperäiset uskonnot alkavat hengen nälkäisiä kiehtoa. Laitan tähän suoran lainauksen. Sopii kyllä hyvin Pahkasika-ketjuun:

"Erilaisten kieli- ja uskonnollisten ryhmien rinnakkainelo tuo kaupunkiin monenlaista värinää ja eksotiikkaa. Maahanmuuttajien myötä on syntynyt muun muassa hyvin erilaisia kristillisiä ja islamilaisia ryhmittymiä. Jotkut kantasuomalaiset ovat löytäneet myös tiensä muualta tulleiden uskontojen, muun muassa islamilaisuuden tai buddhalaisuuden pariin. Tämä liike on ollut toistaiseksi pientä, mutta kuka tietää, miten suuresti tulevaisuudessa vierasperäiset uskonnot alkavat hengen nälkäisiä kiehtoa."
 
Eikös homma toimi Saksassakin ihan hyvin.
No jos Suomen ja maaseudun hommat on persettä myymällä pelastettavissa niin vähällä selvitään.. Jotenkin luulen että ei ne ongelmat ainakaan taida vähetä tuolla maailman vanhimman ammatin harjoittamisella. Mutta olen vanhanaikainen ja ehkä väärässä tässä..
 
Back
Top