Pahkasikaan verrattavat uutiset


”Korkein oikeus antoi alkuvuodesta ennakkopäätöksen, jonka oikeusohjeena oli, että suurilla ainemäärillä tehdyistä törkeistä huumerikoksista voi antaa tähänastista lievempiä rangaistuksia.”

Minun oikeustajuni sanoisi, että päinvastoin rangaistukset pitäisi olla kovempia. No enhän minä mitään näistä ymmärrä.
 

”Korkein oikeus antoi alkuvuodesta ennakkopäätöksen, jonka oikeusohjeena oli, että suurilla ainemäärillä tehdyistä törkeistä huumerikoksista voi antaa tähänastista lievempiä rangaistuksia.”

Minun oikeustajuni sanoisi, että päinvastoin rangaistukset pitäisi olla kovempia. No enhän minä mitään näistä ymmärrä.
Uskomatonta touhua.

Se on jo tiedossa että yhden hinnalla voi tappaa kaksi ja huumeistakin saa vähän alennusta mutta saako siitä vielä lisäalennuksia jos pukeutuu tappokeikalle turriksi?

maxresdefault.jpg



Alkaa tämä nykymeno menemään jo vähän yli hilseen :ROFLMAO:
 
En nyt oikein tiedä, mihin tämän laittaisi... eli miehet jotka ottavat vaimonsa sukunimen? Syitä lienee yhtä monta kuin planeettoja...

Entisaikaanhan tuota on tehty vain, jos mies on muuttanut uudeksi/tulevaksi isännäksi vaimonsa perheen taloon, siis lähinnä tilanteessa, jossa vaimon vanhemmilla ei ole poikaa, ja mies ei ole vanhempiensa ensimmäinen poika. Nimihän oli aikanaan etenkin Länsi-Suomessa sidottu tilaan eikä niinkään sukuun.
 
Uskomatonta touhua.

Se on jo tiedossa että yhden hinnalla voi tappaa kaksi ja huumeistakin saa vähän alennusta mutta saako siitä vielä lisäalennuksia jos pukeutuu tappokeikalle turriksi?

maxresdefault.jpg



Alkaa tämä nykymeno menemään jo vähän yli hilseen :ROFLMAO:
Ihmettelin ensin tästä aiheesta lukiessani että "mistä h**vetistä tässä nyt oikein puhutaan" mutta sitten iski realismi karulla tavalla ymmärtäessäni etten ole enää laisinkaan perillä nykymaailman menosta:

"27-vuotias ”turri” saattoi surmata Turussa huumepäissään"

Todella hämmentävää. Toivottavasti uhreja ei tule lisää sillä tuollaisia otsikoita lukiessaan on suuri vaara kuolla nauruun. Ei tähän voi enää sanoa mitään. Lähden saunaan.
 
– Hei, olen Kyle, olen 31-vuotias ja asun Pittsburghissa. Olen mieltynyt vanhempiin naisiin, paljon vanhempiin naisiin. Kuten 60-, 70- ja 80-vuotiaisiin, esittelee Jones itsensä ohjelmassa.

Jones kertoo, että ei suostu deittailemaan ketään alle 60-vuotiasta. Vanhin naisystävä on hänen mukaansa ollut 91-vuotias.



Kyle Jones kertoo, että naisten ei kannata hävetä tekohampaita, koska ne ovat hänestä viehättäviä.

R-2740541-1298965576.jpeg.jpg
 
Entisaikaanhan tuota on tehty vain, jos mies on muuttanut uudeksi/tulevaksi isännäksi vaimonsa perheen taloon, siis lähinnä tilanteessa, jossa vaimon vanhemmilla ei ole poikaa, ja mies ei ole vanhempiensa ensimmäinen poika. Nimihän oli aikanaan etenkin Länsi-Suomessa sidottu tilaan eikä niinkään sukuun.
Joo, eikä entisaikaan naisetkaan yleensä ottaneet miehensä nimeä. Nimen vaihtoa esiintyi lähinnä ylemmissä säädyissä, mutta rahvaan parissa siitä tuli käytäntö vasta 1930 avioliittolain myötä.
 
Norjan näkyvimpiin koronavirusdenialisteihin lukeutunut Hans Kristian Gaarder on kuollut. Alustavan ruumiinavauksen perusteella hänen kuolemansa aiheutti mitä todennäköisimmin COVID-19-tauti.


Maaliskuun lopulla Gaarder oli järjestänyt maatilallaan tilaisuuden, jonka mahdollisia tartuntaketjuja jäljitetään parhaillaan. Jo todettuja tartuntoja on ainakin 12. Yksi tilaisuuden vieraista, noin 70-vuotias, niin ikään koronaan sairastunut nainen, kuoli sunnuntaina. Hänkin kieltäytyi läheisten mukaan koronatestistä ja sairaalahoidosta.
 
Muurin takana mutta pääpointti selviää silti. Miksi helvetissä ei ollut raudoitettuna sänkyynsä tai miksi vartija ei puuttunut tilanteeseen?
 
Ei niitä voi enää esittää. Ei eskimoita, ei intiaaneja, ei intialaisia eikä saamelaisiakaan. Niitä ei vaan saa enää olla. Toisaalta helpompaa. Pois silmistä, pois mielestä.
Saa niitä olla mutta (eskimo on haukkumasana kuten neekeri) inuiittia pitää esittää inuiitti, intiaania intiaani, saamelaista saamelainen jne.
 
Ja Peter Sellersin perikunnan pyytää ranskalaisilta anteeksi inspector Clouseaun puheenpartta Pink Panthereissa. Voi vittu...
 
Ei ehkä suoranaisesti pahkasikaa mutta voi luoja näitä nykypäivän naikkosia.

Mikäs tossa on naurettavaa? Oon mäkin monesti käynyt apteekista hakee muijalle katumuspillerin, kun kortsu on launenut ennen meikää. Mitä siinä sitten pitäisi tehdä, jos jälkiehkäisy ei toimi?
 
Back
Top