– Uutiset tulevat kertomaan, että Rami Adham loukkaantui Aleppossa ja hän on vakavasti loukkaantunut, HS kertoo Adhamin viestittäneen apurilleen.
– Sen jälkeen kun loukkaannun, laitan puhelimeni pois päältä ja olen poissa Facebookista ainakin kolme päivää.
Adham myös suunnitteli HS:n mukaan, että orpolapset voisivat tulla tapaamaan häntä, kun hänellä on tukiside päässä. Toinen vaihto ehto oli, että lapset voisivat vierailla hänen luonaan Alkefahissa, kun hän antaa leluja.
– Ja noin vain Suomi rakentaa minulle patsaan Helsinkiin, ja kaikki itkevät, Adhamin kerrotaan viestittäneen.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001935184.html
HS:n saamien viestien mukaan Adham myös sanoi voivansa auttaa apuriaan hankkimaan väärennetyn henkilöllisyystodistuksen.
– Suomalaiset tulevat nielemään sen. Jos eivät, työnnetään se heille peräpuikolla.
No, tuo kertonee hieman hänen ajatusmaailmasta ja olen varauksella valmis uskomaan, että tuo tyyppi on tehnyt ainakin osalla rahoistaan hyväntekeväisyyttä, eikä antanut sitä suoraan jihadisteille. Meinaan, että tyyppi on liian täynnä itseään tuosta hyväntekeväisyydestä, joten se luultavasti on myös tyypin päämotiivi.