Aika pirun merkittävä henkilö Suomen historiassa, valitettavasti...Otto wille kuusinen, kulttuurihenkilö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aika pirun merkittävä henkilö Suomen historiassa, valitettavasti...Otto wille kuusinen, kulttuurihenkilö
Joo, kulttuurintuojien kaveri, mikä taas ei tee tyypistä kulttuurihenkilöäAika pirun merkittävä henkilö Suomen historiassa, valitettavasti...
Kyllähän OWK ansaitsisi patsaan, rasvatun sian.Otto wille kuusinen, kulttuurihenkilö
... ei kai kukaan ole tuollaista väittänytkään?Joo, kulttuurintuojien kaveri, mikä taas ei tee tyypistä kulttuurihenkilöä
Aika pirun merkittävä henkilö Suomen historiassa, valitettavasti...
Sinähän esitit suomalaisen kulttuurin tuhoutuvan, kun kuusisen patsasta tervataan oli patsasta tai ei... ei kai kukaan ole tuollaista väittänytkään?
Ai jaha. On se hyvä kuulla, mitä minä olen esittänyt. Jos nyt vain lukisit ketjua uudelleen, en jaksa alkaa rautalankaa taivuttamaan.Sinähän esitit suomalaisen kulttuurin tuhoutuvan, kun kuusisen patsasta tervataan oli patsasta tai ei
Hyvä kun muistutit, pitääkin mennä surraamaan ohjaustankoon tupit kiinni, ihan vaan ajokulttuurin vuoksi , jälkikäteen voi sitten patsastella pihallaAi jaha. On se hyvä kuulla, mitä minä olen esittänyt. Jos nyt vain lukisit ketjua uudelleen, en jaksa alkaa rautalankaa taivuttamaan.
Lontoossa patsasprojekti etenee. Nyt pitäisi päästä Churchillin patsaan kimppuun. Tuskin kuuluisa orjakauppias mutta silti.
Etelä-Amerikasta Chile viehättää, sieltä olisi hyvä katsella maatilaa erilaisia skeaarioita ennakoiden.
Onnehulluja
Älä muuta sano! Ja vielä pormestari niiden puolella. Vittu sanon minä jos ne Churchillin vie! Tärkeä mies brittien moraalille viime kahakassa.Onnehulluja
The legality of slavery in Islam, together with the example of the Prophet Muhammad, who himself bought, sold, captured, and owned slaves, may explain why slavery persisted until the 19th century in many places (and later still in some countries). The impetus for the abolition of slavery came largely from colonial powers, although some Muslim thinkers argued strongly for abolition.