Seppo Huhta
44 min ·
OLEN ERITTÄIN VIHAINEN !!!
Olin tuolla Suomalaisuutta ,Suomen ja suomalaisten ensisijaisuutta korostavassa mielenosoituksessa Helsingin Narinkkatorilla.
Itse asiassa tunnelma oli mukava,ei näkynyt,ei natseja,eikä anarkisteja,ihan tavallisia suomalaisia,olisiko ollut 300-400 ihmistä kaikkiaan,osa,kun tuli ja osa meni .
Pidettiin useita hyviä puheita,mä käytin myös mahdollisuutta vapaaseen sanaan ja sain myönteisen vastaanoton,kaunis kiitos siitä.
Mutta juuri,kun olin poistumassa paikalta niin kuulin,kuinka viimeinen puhuja selittää,kuin lukisi ihan mitä tahansa lihapullareseptiä : "Täten julistan isanmaallisen kansanliikkeen uudelleen perustetuksi".
PERKELE ! ! Minä en sinne mennyt mitään helvetin kommunismin vastaista, äärioikeistolaista jo ammoin mahoksi ja lahoksi sekä epä-älylliseksi osoittautunutta historian luurankoa uudelleen henkiin herättämään.
Enkä todellakaan halua olla mukana missään helvetin ikl:ssä,en ole ollut,en ole,enkä ikinä tule olemaan.
Siinä tilaisuuden jälkeen puhuimme puolen tusinan nuorehkon miehen kanssa,jotka olivat tasan samaa mieltä kanssani ja kokivat tulleensa vedätetyksi,koska ei miekkarikutsussa mitään tuollaisesta älyttömyydestä puhuttu.
Ja väitän,että tilaiudeen osallistujista korkeintaan prosentti oli esitykselle suosiollisia.
IKL oli aikoinaan 30 -luvulla perustettu suorastaan vainoharhaisesti kommuneisteihin ja sosialisteihin suhtautuva nimen omaan vihajärjestö,joka mm. järjesti silloisen sisäministerin murhan ja kyyyditsi siis (ikl -kielellä ilmaistuna ) muilutti Suomen Tasavallan ensimmäisen presidenttiparin K.J. Stålbergin ja hänen vaimonsa väkisin kuljettamalla autolla Venäjän rajalle.
Paskasakkia !
IKL:n johdossa oli muuan - myöhemmin viinaan kuollut V. Kosola,ison talon isäntä Pohjanmaalta, pari hassahtanutta pappia ja ilmeisen patologinen narsisti-kenraali,joka erotettiin tehtävistään,kun ilmeni,että hän oli osatekijä presidentin kyydityksessä.
Kaiken taustalla häärivät myös suomalaiset sen ajan suurliikemiehet ja vähän pienemmätkin koijjarit.
Sillä,että me tavalliset suomalaiset tahdomme puolustaa maatamme ja kulttuuriamme ei ole yhtään mitään tekemistä jonkun "uuden" ikl:n kanssa.
Ihan (anteeksi kielenkäyttöni ) vittu oikeesti, oli raukkistemppu meitä tavallisia vilpittömästi Suomesta, suomalaisista ja suomalaisuudesta huolestuneita ihmisiä kohtaan.
ODOTAN/ odotamme em. tilaisuuden järjestäjiltä anteeksipyyntöä,koska olemme sen ansainneet !