Ystävällisesti pyytäisin että käyttäisit tyhjiä riviä välillä, helpottaisi lukemista.
Siirran postaukseni kokonaan tänne.
Olisin halunnut kirjoittaa tästä jo viikko sitten, mutta tänään mielenosoituksessa on mainittu sitä, mitä mielissä pyörinyt. Ei ihan sellaisessa muodossa, jota itselläni oli, mutta hyvä näin. Olen kuullut aikasemmin ihan järkytyksen asti (venäläisiltä, mutta kuka niitä alunperin laittaa liikelle, sitä en tiedä) miten suomalaisia (valkoisia ylipäänsä) pitää sekoittaa muihin, koska ne ovat jotenkin rumia ja sairaita, vihjattu huonon geneetikaankin, olen kuullut "katso kuinka mulaatit ovat kauniita" tai "katso urheilukisojen fyysistä kuntoa joka afrikalaisilla miehillä on, pelkkä muskelit"
Mutta, anteeksi, MITÄ?
Mikä ihmeen rotuparannus/jalostus tämäkin on?!
Tämä ajatus kuitenkin tuli ensimmäisenä mieleeni. Kuka tätä levittää? Minä en halua elää muskelimiehen kanssa, vaan sivistyneen ja turvallisen. Enkä halua olla omasta mielestä parempia geeneja omavan ihmisen lähellä, joka rupea saarnamaan minulle kenties islamin ihanuutta, kykenemättömänä näkemään että hänen islamisyynnyinmaa on hoidettu asumiskelvottomaksi ja hän pakeni itse pois sieltä. Tai venäläisen, joka ihan halkeamaisillaan oman erinomaisuuteen, koska hänelle telkkarissa sanottu että hän on "suurenmoisen kansan edustaja".
Minä en usko koko tälläiseen "rotuparannukseen" ja se tuntuu minusta vastenmieliselta. Kauneusihanteet sitä paitsi muuttuneet pitkin ihmishistoriaa muutenkin, puhumatta sitä että kauneus on ylipäänsä katsojan silmissä, ja ylipäänsä nykyinen maailma on liika ulkonäkökeskeinen, mitä alkanut jo tymppia minua jo ajat sitten, koska monen elämäkin menee pilalle, kun joka kolosta hänelle vihjataan että hänessä on aina jotain vikaa. Ja nyt jo mentyy vielä pitemmälle - valkoinen ihonväri on SE ongelma, se on kelvotonta vasta?
Geneetikka on tietenkin mielenkiintoinen ala, mutta onko kaikki siinä niin kuin väitetään? Olen yhdeltä mieheltä kuullut jopa pohdintoja että koko valkoinen rotu on heikko, siksi se selvästi vähenee maapallolla, kun itse luontokaan ei kuulemma suosi sitä
Mutta MIKÄ IHMETTÄ?! Jos jotakin on liian vähän luonnossa, niin pitääkö tuhota loputkin?! Entä harvinaisten lajien suojelu? Ja kyllä, olen tähän asti elännyt siinä tiedossa, että ihmiset ovat jo ihan tarpeeksi sekoituneet, ja jokainen meistä jo sinänsä omistaa hyvät geenit, koska selvisimme vuosituhansia, ja meidän esivanhemmat selvisi hengissä ja lisääntyneet. Vai onko tässä merkelit, sipilät ja stubbit leikkivat itse lountoa? Vai kenties umpirikkaat, pohjattomasti rahanahneet ja moraalittomaat tahot heidän takana?
Toivottavasti nämä tarkoitukselliset sekoitus "teoriat" ovat hourailua. Mutta täytyy myöntää että yksi tästä pohtinut vaikutti jopa täyspäiseltä.
Edit. Erotin teksti lukemiskelpoiseksi, täydensin ja hiukan korjasin. Tietenkin pitää aina erottaa "uberihmiset", jotka luulevat itseään muita paremmaksi, ja juuri siksi koko islam minusta on pelottava, koska se korostaa halunsa olla koko maailmassa ja tietääkseni jopa dominoida (korjakaa jos olen väärässä). Miksi ne haluavat levittäytyä niin paljon, eikös heille pitää näyttää ensin omissa maissa että ovat niin hyviä että heistä pitää ottaa muille esimerkkia?
Mutta on järkevätkin pohtijat, jotka muistuttavat sitä että riskeasilmäisyys perintyy sinistä silmien väriä enemmään ja myös syntyvyys muslimiväestön keskuudessa korkeampi. Ei tässä tarvitse olla salaliitoteoriohin uskova, se on helppo laskea miten tässä käy.
Mutta onko ihmisellä oikeutta sitten puolustaa sinisilmäisyyden geenia ja ihon väriä ilman että hänet leimataan heti rasistiksi ja natsiksi? Vaikka kuinka ahtaalla olisi? Siinä se on - ongelma.