Huhta
Greatest Leader
Niin kulkee, mutta uskaltaako enää jalkautua kansan pariin pubeihin?
Siis niihin Punavuoren hipsterikapakoihin? Totta Mooses!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niin kulkee, mutta uskaltaako enää jalkautua kansan pariin pubeihin?
Hampuri hyväksyi liikekiinteistöjen pakkolunastuksen pakolaisille
Perjantai 2.10.2015 klo 23.08
Hampurin kaupungin hallinto on hyväksynyt lain, joka antaa mahdollisuuden pakkolunastaa tyhjiä liikehuoneistoja majapaikoiksi turvapaikan hakijoille, kertoivat viranomaiset perjantaina.
Laki ei koske yksityisasuntoja. Lain vastustajien mukaan se loukkaa yksityisomaisuuden suojaa.
Berliinissä on jo aikaisemmin hyväksytty vastaava laki.
Saksaan odotetaan tänä vuonna saapuvan jopa miljoona turvapaikan hakijaa. Pakolaisia varten on monin paikoin jouduttu pystyttämään telttakyliä, mutta talven lähestyessä pakolaisten majoittamiseen etsitään muita vaihtoehtoja.
STT
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015100220455753_ul.shtml
Minun mittani on täynnä. Kehoitan kaikkia mpnetin lukijoita harkitsemaan oman vakaumuksensa mukaan osallistumaan johonkin näistä mielenosoituksista:
Osallistukaa ja olkaa ihmisiksi, tämä viesti on henkilökohtainen mielipide ja ei edusta ketään muita modeja tällä palstalla. Tämän viestin takia olen jatkossa sitten vissiin virallisesti rasisti, natsi ja persu, ihan vitun sama.
- Lahti 3.10 klo. 12:00, Lahden Tori, Mariankatu 15110 Lahti.
Viranomaiskäyttoon tarkoitettujen mellakkavarusteiden valmistajat ympäri mailmaa ilmoittavat kysynnän lisääntyneen huomattavasti ja Suomalainen C.P.E Production joka on yksi valmistajista laajentaa kun kysyntä on kasvamassa.
Valtiot ilmeisesti valmistautuvat levottomuuksiin varustamalla Poliiseja, tuhannen taalan kysymys onkin kumpaa vastaan varustaudutaan maahantunkeutujia vaiko kantaväestöä?
Ei ne kuurosokeita ole kun samaanaikaan tehdään päätöksiä joista ei pahemmin puhuta pakolaiset toimivat hyvänä savuverhona kun kansa kiinittää vain siihen huomiota samaan aikaan vähennetään poliisin talousrikostutkintaa ja osakkeiden hallintarekisteri jossa voi piilottaa omistuksensa eli käytännössä Suomesta tulee veroparatiisi valmisteilla onkin monia muita päätöksiä jotka mahdollistaa monenlaisen vekslauksen, nyt meni OT puolelle.on vain ajan kysymys..eikä tästä mitään hyvää todellakaan kenellekään seuraa.
Ihmettelen vaan miten kuurosokeita suomen poliittiset johtajamme oikeen ovat....
Ei Suomalaisten maine ole huonontunut eikä mihinkään häviämässä, tämä on vain suvakkejen syyllistämisä joka on täysin pohjaa vailla, luottakaa itseenne ja esittäkää mielipiteenne niin muutkin tekee.En edelleenkään tajua kuinka suomalaiset jaksavat kurittaa itseään näillä "maine" teemoilla. Ainakin näille euforisille professoreille pitäisi laittaa porttikielto mediaan.
Ihan loistava vastine Jari Tervon ala-arvoiselle kirjoitukselle.
Jyrki Lehtolan kolumni – ”Tervon kirjoitus mainio esimerkki siitä, mitä rasismi on”
Julkaistu: 3.10. 6:38
Muutama sana suomalaisista. Epämiellyttäviä ihmisiä. Rumia, liian rumia jopa Kauppalehti Option Gaalaan.
Silloin tällöin käteviä, jos tarvitsee mökille korjausapua, mutta häiritsevän sivistymättömiä, koska eivät ymmärtäneet muuttaa Helsinkiin opiskelemaan kirjallisuutta.
Kerran näin suomalaisen syövän B-luokan makkaraa, teki mieli vetäistä ihan vain siksi, että itselläni oli tiistaina valistuneempi ruokavalio.
Ovat vääränlaisia juoppoinakin. Eivät sellaisia oikeanlaisia, jotka ovat lukeneet Pentti Haanpään tuotannon, mikä tekee heidän huonosta käytöksestään ja törkeyksien huutelustaan hyväksyttävää ja kovin kiinnostavaa.
Suunnilleen noin kirjoitti Ylen kolumnissaan kirjailija Jari Tervo, joka oli ajatellut itseään ja muita ja huomannut, että jälkimmäiset eivät ole ensimmäisen arvoisia.
Kun muutama harhoihinsa eksynyt suomalainen oli löytänyt rasismin henkisiä voimavarojaan ilmentämään, Tervo teki siitä yleistyksiä suomalaisiin ja kertoi näiden olevan ”roskaväkeä”, ”huonosti koulutettua, epäterveellisesti syövää, homoja ja muukalaisia vihaavaa, kulttuuria inhoavaa”.
Tervo oli myös huolissaan Suomi-uutisoinnista, ja ihan oikein, sillä kun kusipää käy sotaa pakenevan lapsen kimppuun, Suomi-kuva on juuri se, josta kirjailijan tulee huolestua.
Tervon kirjoitus oli mainio esimerkki siitä, mitä rasismi on.
Se on ylimielistä yleistämistä muutamien yksilöiden avulla; se on itsepetokseen perustuvaa artikulointia omasta paremmuudesta; se on välinpitämättömyyttä omien väitteiden totuusarvosta tai konteksteista (kuten alkoholin suhde urpouteen tai sisällissota) ja se on pelottavaa rakastumista omaan vihaansa.
Jotain surullista on kirjailijassa, joka paheksuu kirjoituksessaan muita siitä, että heidät on koulutettu huonosti.
Surullinen on myös kirjailija, joka yhteiskunnallisten ongelmien hahmottamisen sijasta keskittyy vihaamaan niiden seurauksia; ihmisiä, jotka eivät saaneet kirjailijan elämää.
Tervon helsinkiläinen Suomi-rasismi on pelottavaa.
Helsingin ulkopuolinen Suomi on muutakin kuin ”roskaväki” ja omat rahastettavat nuoruusmuistot. Se että urpot käyttäytyvät täysin tuomittavasti, ei oikeuta yleistyksiin Helsingin ulkopuolisesta Suomesta.
Jotain upeaa on kirjailijassa, joka pari salaattia syötyään löytää syyn toisten ala-arvoisuuteen näiden epäterveellisestä ruokavaliosta.
Muun Suomen kasvavia mielenterveysongelmia ei välttämättä pidä korottaa poliittiseksi uhaksi vain siksi, että laiska ajattelu sopii omaan leppoisaan itseriittoisuuteen.
Tervon helsinkiläinen Suomi-rasismi on pelottavaa paitsi epä-älyllisyydessään, myös siinä, että se on levinnyt niin helposti läpi lattean kansanluokan, jolle ongelmien ratkaisuksi riittää rakkaus omaan oikeamielisyyteen.
Kyllä. Musta vaatetus ja tuo väsynyt nazi scum retoriikka yhdistettynä väkivaltaiseen käytökseen viittaa anarkisteihin.
He ovat Suomen ad 2015 faximile ruskeapaidoille: Vaikka porukka luulee olevansa anrkisteja pikemminkin he ovat käsikassaroita jotka saavat valtiovallan suojelksessa käydä väkivalloin poliittisten vastustajiensa kimppuun....
Minun mittani on täynnä. Kehoitan kaikkia mpnetin lukijoita harkitsemaan oman vakaumuksensa mukaan osallistumaan johonkin näistä mielenosoituksista:
Osallistukaa ja olkaa ihmisiksi, tämä viesti on henkilökohtainen mielipide ja ei edusta ketään muita modeja tällä palstalla. Tämän viestin takia olen jatkossa sitten vissiin virallisesti rasisti, natsi ja persu, ihan vitun sama.
- Tornio 3.10 klo. 12:00, Green Line, Pakkahuoneenkatu 1 95400 Tornio.
- Helsinki 3.10 klo. 15:00, Narinkkatori, Narinkka 1 00100 Helsinki.
- Lahti 3.10 klo. 12:00, Lahden Tori, Mariankatu 15110 Lahti.
Olin mielenosoituksesa - näin kävi
2.10.2015 17:23 Marko Parkkola 126 kommenttia http://markomjlnirparkkola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/203964-olin-mielenosoituksesa-nain-kavi
Olin sitten Tampereen mielenosoituksessa tänään. Ja kuinka kävikään. Kuvasin vastamielenosoitusta kun joku naamioitunut henkilö alkoi tönimään minua ja puhumaam jotain englanniksi. Kohta joku varasti puhelimen kädestä takaani. Käännyin ympäri ja otim varasta kiinni yrittäessäni saada puhelimeni takaisin. Tällöin 5-10 naamioitua henkilöä alkoivat potkimaan ja hakkaamaan minua. Potkiminen jatkui vielä maassa. Itse en lyönyt tilanteessa ketään. Pääsin ylös ja kysyin puhelintani takaisin. Sitä ei tietysti löytynyt. Tämän jälkeen POLIISI tuli tönimään minua ja yritti näin provosoida. No en lähtenyt leikkiin mukaan. Yritin tehdä paikan päällä kahdelle eri partiolle rikosilmoitusta. Sitä ei otettu vastaan. Kävelin poliisilaitokselle päivystykseen tekemään rikosilmoitusta. Sitäkään ei otettu vastaan. Yritän ensi viikolla uudestaan. Tapahtuma tuli erään tutun videolle ja se on lähetetty Iltalehteen. Äitini soitti juuri että tapaus oli näkynyt telkkarissakin. Näinkö vihavasemmisto osoittaa mieltä, ryöstämällä puhelimen ja hakkaamalla aivovammaista ihmistä? Mutta ei se mitään. Olen matkalla Tornioon. Ostin uuden puhelimenkin. Edit: yritin formatoida tekstiä.
Kommentoi 126 kommenttia
Olen myös ihmetellyt sitä miten nämä anarkistit eroavat ihan perinteisistä sosialisteista. Tunnetusti suomalaiset anarkistit ovat hanakoita puolustamaan julkisen sektorin työpaikkoja, kaikenmaailman tulonsiirtoja, tukia kyldyyrille, ym. Ei kuulosta anarkismilta. Kenties anarkismi on vaan joissain piireissä katu-uskottavampi sana kuin sosialismi tai kommunismi. Sitähän voisi spekuloida onko anarkistit jonkun parlamentaarisen vasemmiston toiminnan jatke.He ovat Suomen ad 2015 faximile ruskeapaidoille: Vaikka porukka luulee olevansa anarkisteja pikemminkin he ovat käsikassaroita jotka saavat valtiovallan suojeluksessa käydä väkivalloin poliittisten vastustajiensa kimppuun....
Vielä ei Tampereella rasismin vastustajat sentään tappoon tai murhaan syyllistyneet, mutta ehkäpä sekin toteutuu tulevaisuudessa kun intohimolla ja joukolla vastustavat rasismia.Pahoin pelkään että ennen ensi kevättä tullaan näkemään Suomessa tämän asian tiimoilta kuolonuhreja. Sitten on piru irti, jos uhrien joukossa on suomalainen.