Pakolaisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackFox
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Totuus ei pala tulessakaan joten syntisi on anteeksi annettu :p Mene siis äläkä enään samaan syntiin lankea....:D

Suomessa asuessa tuntui, että esim. USA on täynnä kusipäitä. Sitten kun niihin tutustui, niin "vittu, näähän on hyviä heppuja". Samoin ajatusmaailma siirtyi "oikealle" (olin aina äänestänyt sosdemoja). Erikoista miten sitä muuttuu. Israelista olen aina tykännyt ja en tasan minkään uskonnollisen asian takia (olen agnostikko) vaan siksi että kunnioitan kovia sotilaita. Nykyisin haluaisin asua Texasissa jossa on hyviä sotilas- ja poliisikamuja, go figure. Myös israelilaiset tykkää meikästä, olen ns. "hyvissä kirjoissa".

Suomessa asuessa tuntui, että esim. USA on täynnä kusipäitä. Sitten kun niihin tutustui, niin "vittu, näähän on hyviä heppuja". Samoin ajatusmaailma siirtyi "oikealle" (olin aina äänestänyt sosdemoja). Erikoista miten sitä muuttuu. Israelista olen aina tykännyt ja en tasan minkään uskonnollisen asian takia (olen agnostikko) vaan siksi että kunnioitan kovia sotilaita. Nykyisin haluaisin asua Texasissa jossa on hyviä sotilas- ja poliisikamuja, go figure. Myös israelilaiset tykkää meikästä, olen ns. "hyvissä kirjoissa".

Elämän kovat kokemukset jalostavat ihmistä joko paremmaksi tai sitten huonompaan suuntaan. Alkaa arvostamaan ja ylläpitämään elämän hyviä ja jalompia perusarvoja ihan toisella tavalla...Näin itse uskon !

Elämän kovat kokemukset jalostavat ihmistä joko paremmaksi tai sitten huonompaan suuntaan. Alkaa arvostamaan ja ylläpitämään elämän hyviä ja jalompia perusarvoja ihan toisella tavalla...Näin itse uskon !

Yksi erikoisuus oli, että en enää tykkää kuolemanrangaistuksesta. Liian monia virheitä tehty esim. USA:ssa. Elämä ja oikeus siihen on aivan totaalinen perusasia ihmiselle. Se, että joutuu oman perseilyn takia ammutuksi on sitten hieman toinen juttu.

Jummi tämä Rouva vetää paremmaksi, lisää vaan niin ongelmat vähenee. varsinkin kun ehdotuksessa vaaditaan naisia lisää rauhoitustarkoituksessa jotka ovat siinä kultuurissa jotain muuta kuin arvostettuja.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/a...a-kun-vaimot-ja-anopit-tulevat-mukana/5605280
Halonen kotouttamisesta: Nuoria miehiä rauhoittaa kun vaimot ja anopit tulevat mukana

Taitavat tulla seuraavassa "kuormassa" ikään kuin "jälkitoimituksena"..?

Sysströmmingin kun olisi tuossa huoneessa tosiaan avannut, niin olisi sakki oksentanut samantein! :D
Hyvän huomasit!!! :)

Putlerin trollin (MV-lehti) lainaaminen voisi kyllä loppua tällä areenalla.

Jummi tämä Rouva vetää paremmaksi, lisää vaan niin ongelmat vähenee. varsinkin kun ehdotuksessa vaaditaan naisia lisää rauhoitustarkoituksessa jotka ovat siinä kultuurissa jotain muuta kuin arvostettuja.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/a...a-kun-vaimot-ja-anopit-tulevat-mukana/5605280
Halonen kotouttamisesta: Nuoria miehiä rauhoittaa kun vaimot ja anopit tulevat mukana

Taitavat tulla seuraavassa "kuormassa" ikään kuin "jälkitoimituksena"..?

Kyllä tulevat.
Sen määrän joka saa oleskeluvan , voi kertoa neljällä. ( suunnilleen )

Iha asiallinen kysymys johon kansalaiset kaipaavat vastausta..(jota ei tietenkään tule)

Nämä selviävät selkeästä totuuden salaamisesta ja valehtelusta sanomalla jokainen kolmekertaa notta "sori"

Miksi valtiojohtomme ja Poliisihallitus puhuivat roskaa terroristeista?
http://professorinajatuksia.blogspo...=Feed:+blogspot/Ipsas+(Professorin+ajatuksia)

Presidentti Sauli Niinistö sanoi 14.11.2015 seuraavaa "turvapaikanhakijat ovat kokonaan eri asia kuin terroristit". Jo häntä ennen, eli 28.9.2015, Poliisihallituksen poliisitarkastaja Timo Kilpeläinen puolestaan tuli julkisuuteen kertomalla että "me emme näe suurena riskinä, että turvapaikanhakijoiden mukana tulisi Suomeen erityisen vaarallisia ihmisiä".

Myös pääministeri Juha Sipilä korosti 14.11.205, ettei viranomaisilla ole mitään erityistä syytä epäillä Suomeen tulevien turvapaikanhakijoiden joukossa olevan terroristeja. Samalla hän ilmaisi käsityksenään, että "mitä tulee turvapaikanhakijoihin, niin he ovat lähtenee juuri ISISin iskuja pakoon Syyriasta ja Irakista."

Nyt, vajaata kuukautta myöhemmin maassamme pidätettiin kaksi syyskuussa maahamme saapunutta irakilaista veljestä, koska heidän epäillään osallistuneen joukkomurhaan kotimaassaan. Siis ISIS-järjestön tekemään terroritekoon.

Juuri nyt olisi hauska tietää, mitä presidentti Niinistö, poliisitarkastaja Kilpeläinen ja pääministeri Sipilä ajattelevat tänään edelle lainatuista kommenteistaan. Olivatko he niitä lausuessaan sinisilmäisiä, pyrkivätkö he valehtelemalla vaikuttamaan ihmisten asenteisiin maahan vyöryviä turvapaikanhakijoita kohtaan vai oliko ulostuloissa kyse "vain" kansalaisten rauhoittamisesta valkoisella valheella.

Olisi myös mukava kuulla heidän näkemyksensä siitä, että nykyisten turvapaikanhakijoiden lasten joukosta löytyvät huomispäivän terroristit. Ainakin jos Pariisin iskujen tekijöistä voi päätellä jotain.

Viimeksi muokattu:
Putlerin trollin (MV-lehti) lainaaminen voisi kyllä loppua tällä areenalla.

No tuotatuota, mistä muusta me nähtäisiin sitten nämäkin uutiset?
Sensuroidut pääuutiskanavat ei näitä saa kertoa, niin mistä sitten kaivetaan asiat esiin? Käymällä itse paikalla??? Vai olisiko Sinulla joku parempi paikka tiedossa, linkkaa toki jos on?? :)

Siis kaikella ystävyydellä tän vaan kirjoitan..

No tuotatuota, mistä muusta me nähtäisiin sitten nämäkin uutiset?
Sensuroidut pääuutiskanavat ei näitä saa kertoa, niin mistä sitten kaivetaan asiat esiin? Käymällä itse paikalla??? Vai olisiko Sinulla joku parempi paikka tiedossa, linkkaa toki jos on?? :)

Siis kaikella ystävyydellä tän vaan kirjoitan..

No hard feelings. Mutta MV on putlerin trollin pitämä sivusto.

Ulkomainen media on joskus aivan OK, mutta ei tietysti uutisoi Suomesta.

Ulkomainen media on joskus aivan OK, mutta ei tietysti uutisoi Suomesta.

Juu, en mina siitä pahastu todellakaan, mutta oikeesti, ne heittää sellaisia juttuja, joita ei valtamedia kertakaikkiaan kerro siten, kuin asia on...
Politiikan juttuja, tämä Kärkkäisen Juhan lehti, kertoo vahvasti sävytettynä, mutta jos Juhan tietää, niin tätä voi odottaa :D

Se jätkä on todella sluibaaja. :)

Muitakin perusteluita kuin äidin nurkissa asuva uuninpankkopoika saku timonen?

Samaa virttä kuulin myös fb:ssä "ukrainan tilanne"-ryhmässä että maahanmuuttokriitikot ovat putinin trolleja. Ja taisi tuosta joku uutinenkin olla...

Miksi nettipeikot vaihtoivat fasisteista paasaamisen pakolaisiin?
http://www.hs.fi/ilta/28092015/a1443406666853#

Viimeksi muokattu:
Tähän Stubbin kommentti monikulttuurisuudesta.

Pertti Rönkkö Havaintoja Saksanmaalta
14 hrs ·
Kaksitoista 12-16-vuotiasta koululaista loukkaantui tänään koulutappelussa Berliinin Neuköllnissä. RBB-uutisten mukaan tappelu oli puhjennut pääasiassa syyrialaisista lapsista koostuvan ns "tervetuloa"-luokan ja arabialaisista maahanmuuttajaperheistä tulevien koululaisten kesken. Paikalle oli jouduttu kutsumaan runsaasti poliiseja ja pelastuslaitos. Osa koululaisista oli vietävä sidottaviksi sairaalaan. Loukkaantuneiden joukossa on myös yksi opettaja.
http://m.morgenpost.de/berlin/poliz...i-an-Britzer-Schule-12-Schueler-verletzt.html

Back