Pakolaisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackFox
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Muitakin perusteluita kuin äidin nurkissa asuva uuninpankkopoika saku timonen?

Samaa virttä kuulin myös fb:ssä "ukrainan tilanne"-ryhmässä että maahanmuuttokriitikot ovat putinin trolleja. Ja taisi tuosta joku uutinenkin olla...

MV-lehden Ilja Janitskin on Putlerin kamu. Ei asiat siitä muutu.

Jos maailmassa olisi vielä järkeä, niin Irak tekisi luovutuspyynnön noista kahdesta ja Suomi luovuttaisi ne Irakiin oikeuden eteen, oli hirttotuomio mahdollinen tai ei. Itsehän nuo osansa valitsivat. Olisi aika uudellleen arvioida nämä paljon puhutut kansainväliset sopimukset ja velvollisuudet.
Aika tavallista tuntuu olevan että kukin maa valitsee itse mitä kansainvälisiä sopimuksia noudattaa. Ja vaikka sopimuksessa on nimet alla niin käytännöt ovat siitä huolimatta yllättävänkin erilaisia. Olisikohan täällä mahdollista?

Nyt kun aloin avautumaan, ei täälläkään ole turvassa.

Viime kuun alussa jouduin islamistin hyökkäyksen kohteeksi Maltalla. Heppu veti metalliesineellä takaraivoon, kierin n. 10m kivirappusia alas. Aivotärähdys ja 3 hiusmurtumaa kylkiluissa. Plus puukonhaava kädessä kun klovni koitti vielä puukottaa.

Tod.näk. syy: IDF:n t-paita joka oli päällä. Ehken tyhmä asuvalinta, mutta "I like to make a statement".

Hepulta onni kyllä loppui yrityksessä, kun ei tajunnut että sen takana oli 4 Afghanistanin veteraania, joiden kanssa olin ollut ryyppäämässä. Ottivat kuulemma tuollaisen käytöksen hieman huonosti. Kuulemma turpaanveto oli aika eeppistä. Itte olin vielä siinä vaiheessa aika pihalla.

Poliisia ei kutsuttu.

Nyt kun aloin avautumaan, ei täälläkään ole turvassa.

Viime kuun alussa jouduin islamistin hyökkäyksen kohteeksi Maltalla. Heppu veti metalliesineellä takaraivoon, kierin n. 10m kivirappusia alas. Aivotärähdys ja 3 hiusmurtumaa kylkiluissa. Plus puukonhaava kädessä kun klovni koitti vielä puukottaa.

Tod.näk. syy: IDF:n t-paita joka oli päällä. Ehken tyhmä asuvalinta, mutta "I like to make a statement".

Hepulta onni kyllä loppui yrityksessä, kun ei tajunnut että sen takana oli 4 Afghanistanin veteraania, joiden kanssa olin ollut ryyppäämässä. Ottivat kuulemma tuollaisen käytöksen hieman huonosti. Kuulemma turpaanveto oli aika eeppistä. Itte olin vielä siinä vaiheessa aika pihalla.

Poliisia ei kutsuttu.

:salut::solthum:

Suurin rikollinen.

Hennalan kaapumiestä kuultu neljästi, epäillään julkisesta kehottamisesta rikokseen

"Häntä epäillään julkisesta kehottamisesta rikokseen, Suomen lipun häpäisemisestä ja laittomasta naamioitumisesta."

http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2...epaillaan-julkisesta-kehottamisesta-rikokseen

Onko laki kaikille hölmöilyistä sama?
eQluO2i.png

Tsekit, sakut ja britit suoraan sanottuna hakkasivat jätkän paskaksi. Vaikka en ole ns. "vigilante justice"-kannattaja, niin toimi omalta kohdalta.

Kuulemma yli 30 luunmurtumaa....

Tekisi mieli mennä sairaalaan ja tyrkkiä sormella. Ei kuulemma ihan heti kävele. Tod.näk. Suomessa olisi törkeä pahoinpitely ja rasistinen rikos.

Tsekit, sakut ja britit suoraan sanottuna hakkasivat jätkän paskaksi. Vaikka en ole ns. "vigilante justice"-kannattaja, niin toimi omalta kohdalta.

Erinomaista erinomaista :D

Olen sitä mieltä että kun joku on aloittanut hyökkäyksen tarkoituksenaan vahingoittaa toista ihmistä on hyökkääjä poistanut itseltään oman koskemattomuutensa...eli hyökkääjä vastaa seurauksista henkilökohtaisesti ja täysmääräisesti ihan itse ja omalla kehollaan/hyvinvoinnillaan/terveydellään

Erinomaista erinomaista :D

Olen sitä mieltä että kun joku on aloittanut hyökkäyksen tarkoituksenaan vahingoittaa toista ihmistä on hyökkääjä poistanut itseltään oman koskemattomuutensa...eli hyökkääjä vastaa seurauksista henkilökohtaisesti ja täysmääräisesti ihan itse ja omalla kehollaan/hyvinvoinnillaan/terveydellään

Veikkaan että sattui.

Back