http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1452308582880.html
Olen aika hiljaa ollut tässä ja tästä asiasta, mutta kyllä nyt alkaa jo poliisinkin touhun vituttamaan jo enemmän mitä paska paateron toiminta kokonaisuudessaan.
Poliisi on löytänyt facen, hienoa, poliisi on löytänyt jopa huumoria, mutta poliisi edelleen taitaa olla hieman pihalla missä mennään.
On helvetin omituista että poliisi ottaa kannan jossa ryhmää joka ei ole tehnyt rikoksia, verrataan kahteen rikkollisorganisaatioon, ja vielä poliisin virallisilla FB sivuilla. Siis mitä vittua???
Asun kaupungissa jossa ei ole poliisia, ei enää kiitos siitä kuuluu hienoille säästöille tai vaikkapa mille, mutta poliisia meillä siis ei ole.
Kun omassa kaupungissani kävelen ja koen uhkaa, soitanko poliisille? En soita, en todellakaan soita, kokemukset kyseisen laitoksen henkilökunnan toimista ovat sen verran karuja että minä en luota heidän ammattitaitoon, käyttäytymiseen enkä edes pelisilmään.
Täällä ei vielä ole katupartioita, mutta samalla kun harrastan pappa jumppaa vanhusten kanssa, heidän jutuistaan kuvastuu jo pelko, hämmennys, epätietoisuus ja mikä oikeasti pahinta avuttomuus asian edessä.
Monet heistä kyselevät, tai ihmettelevät, että miksi kukaan ei tee mitään. Samaa pitää minunkin ihmetellä.
Eräs rouva totesi, että käy ainoastaan kaupassa naapurin rouvan kanssa. Ja tämä siis tapahtuu kaupungissa missä ei ole ainakaan vielä vokkeja taikka muutenkaan pahemmin pakolaisia.
Kuten olen aiemmin kertonut, saan räkää päälleni, saan uhkauksia, ja kimppuunkin on käyty. Sen ainoan kerran kun ajattelin että pirautanpa poliisille, huomasin olevani poliisille haista-vitun-paska olio, poliisista ei ole mitenkään paha juttu kun kipa on nakattu kuralammikkoon. 3 irakilaista huutaa, uhkailee, latelee kaikenlaista kivaa minua kohden. Olen rauhallinen, en huuda, en melskaa, en riehu, enkä uhkaile. Lopputulos on se että poliisi kehoittaa minua poistumaan paikalta, ja käskee välttelemään alueella pyörimistä.Minulle jäi samalla hetkellä tunne, että olin tehnyt poliisin mielestä rikoksen, koska olen: 1. Suomessa syntynyt suomalainen. 2. Olen juutalainen. 3. En alistunut terroristien toimien alla. 4. Olen ruma
Soitin kaverille, että enpä tule teille enää kylään kun pitää vältellä täällä pyörimistä. Tosin vittuako minä korsossa pyörin, arabian taitoni ovat niin heikot nykyään, että en taida osata enää lammastakaan tilata.
Poliisilla on tehtävä, se on totta, mutta on turha väittää, että poliisi suoriutuu tehtävistään enää samalla tavalla mitä 80/90-luvuilla taikka 2000- luvun alussa.
Kun ei ole resursseja, niin niitä vaan ei ole, on turha jauhaa, että kyllä me teemme sitä taikka tätä, kun se vaan on mahdotonta nykyisillä resursseilla. Myöskin samalla tavallisten suomalaisten jatkuva syyllistäminen natseiksi perusteella vastustan järjenvastaista pakolaispolitiikkaa on käsittämätöntä.
Pään voi työntää pensaaseen, se voi antaa turvallisuuden tunteen hetkeksi, mutta jossain vaiheessa se persuskin tulee kipeäksi.
En hauku odinin ukkeleita natseiksi, enkä rikollisiksi, koska minun silmissä eivät ole kumpaankaan syyllistyneet, aika tulee sen näyttämään miten käy.
Ihme menoa suomessa on...