Fremen
Greatest Leader
Voisin ottaa 50000 juutalaista maahan tuosta vain, juutalaiset ovat täysin tottuneita elämään kaikkialla "toisuskoisina" muiden seassa ilman mitään "kotouttamista" ja näyttöä lienee siitä että taloudellista toimeliaisuutta syntyy niin paljon että voidaan todeta olevan nettomaksajia kaikkialla.
Eihän missään ole toki tällaista määrää tyrkylläkään, ja vastaanottajia olisi varmaan seksikkäämmissäkin paikoissa kuin täällä v-n kylmässä loskamaassa, mutta ajatusleikkinä tuo on hauska koska olen satavarma, että tuossa tapauksessa moni Rasmuslainen löytäisikin yllättäviä vasta-argumentteja asiaan. Moni heistä tuntuu ajavan todellisen monikulttuurisuuden sijaan islamilaista monokulttuuria arabimaista ja Pohjois-Afrikasta.
Aika paljon kertoo se, että arabimiehen kanssa naimisissa oleva vaimon kaveri (itsenäinen pohjoismainen nainen) suhtautuu turvapaikanhakijoihin hyvin kriittisesti. Asuu siis mm. Emiraateissa osan ajasta ja on jonkin verran törmännyt ilmiöön siellä lähtöpäässä vaikkei Emiraateista paljoa lähtijöitä liene
Kirjoitin aikoinaan Herran vuonna 1996 HS:n 'lukijat kurnuttavat' -palstalle, ehdottaen etta Suomen pitaisi myontaa 'toistaiseksi' olemassa oleva oleskelu- ja tyolupa kaikille Hong Kongin kiinalaisille jotka sielta haluavat lahtea niemimaan tulevan 1997 re-anneksoinnin jalkeen Eurooppaan... lisaksi 'sijoittaja'-viisumi jokaiselle joka sijoittaa Suomeen yli miljoona markkaa (no se oli silloin iso raha!) vahintaan viideksi vuodeksi (todistettava vuosittain) vaikkei toita edes hakisi... Oy vey, mita olisikaan voinut tapahtua. VMP.
No onneksi meilla on nyt 20000 somalia, se helpottaa. Paitsi tiistaisin Jakomaessa, kun ei paase uimahalliin koska... 'vastuu'... ''ei saa provosoida' jne.
ps. Hesari ei muuten julkaissut kirjoitustani. Olen siita lahes varma vaikka olin katkaissut lehden tilauksen edellisvuonna sen 'jatkuvan epaisanmaallisen kannan' johdosta. Suora lainaus kirjeesta jonka laitoin toimitukseen, johon ei myoskaan vastattu. Skribenteiksi he itse asiassa vastaavat ja rustaavat yllattavan vahan meikalaisen postilloihiin nain historiallisesti puhuen... surkeaa sakkia.
Noh, nykyisessa taloudellisessa konjunktuurissa naen positiiivisena seuraavat asiat: Sanoman seuraavat YT:t...