Pakolaisuus

Jätkät on vaan menossa naamiaisiin, ei ne mitään ISIS terroristeja ole. Näkyykö muka kuvissa lippua, jäsenkirjaa, kirjallista tunnustusta yms...
Tätä olin juuri tulossa sanomaan. Vähän seurakunnan pikkujouluissa hassuteltu ja mukaeltu tiernapoikia niin heti on joku anti-jihadisti kiekumassa. Yhdessä noista kuvissa on selvästi vaan rakennettu paperimassasta pinata pyhäkoulun lapsille. Minkä sille mahtaa jos siitä on tullut vähän irtopäätä muistuttava. Menkää itse tekemään parempi. Näiden kaikkien taustat tunnetaan ja Suomeen ei tule/ole tullut tuolta terroristejä/jihadistejä. Niin mulle on vakuutettu.
 
Jätkät on vaan menossa naamiaisiin, ei ne mitään ISIS terroristeja ole. Näkyykö muka kuvissa lippua, jäsenkirjaa, kirjallista tunnustusta yms...
Vai lieko paikallinen IPSC-harrastaja joka vaan tuunannut sähköjohdoista omatekoiset magpullit pitkiin glockin lippaisiin. Noissa maissa ihan ymmärrettävä harrastus kun siellä on niin turvatonta. :unsure:
 
Tätä olin juuri tulossa sanomaan. Vähän seurakunnan pikkujouluissa hassuteltu ja mukaeltu tiernapoikia niin heti on joku anti-jihadisti kiekumassa. Yhdessä noista kuvissa on selvästi vaan rakennettu paperimassasta pinata pyhäkoulun lapsille. Minkä sille mahtaa jos siitä on tullut vähän irtopäätä muistuttava. Menkää itse tekemään parempi. Näiden kaikkien taustat tunnetaan ja Suomeen ei tule/ole tullut tuolta terroristejä/jihadistejä. Niin mulle on vakuutettu.
Poliisi kommentoi aiemmin, että miehen vaarallisuutta sivullisille on vaikea arvioida, koska hänen mielentilastaan tai ajatuksistaan ei ole tietoa.
-Ylikomisario Jari Koski-
 
Oikeasti; jotain larppaamistahan nuo kuvat ovat, eivät nuo vehkeet oikeita ole. Mutta ei sen ole väliä, idea kyllä tulee selväksi.

Iltalehden tietojen mukaan Helsingin Haagassa ex-vaimoaan ja tämän ystävää puukottanut mies Hayder Abduljabbar Al-Hmedavi oli Irakissa asuessaan Mehdin armeija -nimisen puolisotilaallisen ryhmittymän jäsen.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/eb4fe921-15e2-4d20-8241-e19a794c58d4

Kyseessä on šiialainen aseellinen ryhmittymä, joka taisteli Irakin sodassa Yhdysvaltojen johtamaa Irakin miehitysvaltaa sekä Irakin turvallisuusjoukkoja vastaan. Mahdin armeijan toimintaa on kritisoitu šiialaisten ja sunnalaisten välien kärjistämisestä. Ryhmittymän joukkojen on sanottu syyllistyneen sunnalaisten moskeijoiden tuhoamiseen, kidutuksiin, murhiin ja sieppauksiin.
 
Tuosta edellä linkatusta uutisesta. Ovathan nämä melkoisia velikultia... Tässähän oltiin saatu Suomeen samalla vähintään parikin Suomen uuteen kukoistukseen nostavaa ja monikulttuuriseksi paratiisiksi nostavaa moniosaajaa. Veli saatu kiinni Suomessa, josta voinee päätellä, että myös veli oli tullut samassa syssyssä turvapaikanhakijana.

Miehen veli on sen sijaan saatu kiinni, ja hänet vangittiin epäiltynä osallisuudesta murhan yritykseen.
...
Poliisi epäilee, että mies oli suunnitellut puukotuksen etukäteen yhdessä veljensä kanssa.

Poliisin tietojen mukaan pääepäillyn veli ei ollut paikalla itse teon aikaan, mutta osallistui teon suunnitteluun. Juuri teon suunnitelmallisuuden takia poliisi tutkii asiaa murhan eikä tapon yrityksenä.
 
Tuosta edellä linkatusta uutisesta. Ovathan nämä melkoisia velikultia... Tässähän oltiin saatu Suomeen samalla vähintään parikin Suomen uuteen kukoistukseen nostavaa ja monikulttuuriseksi paratiisiksi nostavaa moniosaajaa. Veli saatu kiinni Suomessa, josta voinee päätellä, että myös veli oli tullut samassa syssyssä turvapaikanhakijana.

ja kolmas veli on ilmeisesti se vapaalla oleva ja meikkaaja-puutarhabloggarin puoliso
 
Seison kovennetun korjattuna. En pysy perässä tämän infovirran kanssa joten lienee parasta tukeutua täst edes perusteettomiin (heh heh) ennakkoluu... tietoihin.
 
Noin muuten: Kun kenttäruokailu oli Lahessa -94 järjestetty tankkijannuillekin Salpurin maastossa juoksi Väinö Kuisma ruokailualueen läpi ilman paitoo käsi ojossa toivottaen hyvää päivää. Hymyn oli saanut vastaukseksi.
 
Noin muuten: Kun kenttäruokailu oli Lahessa -94 järjestetty tankkijannuillekin Salpurin maastossa juoksi Väinö Kuisma ruokailualueen läpi ilman paitoo käsi ojossa toivottaen hyvää päivää. Hymyn oli saanut vastaukseksi.

Onko näistä Siitoimen heimolaisista kukaan enään hengissä?
 
Iltalehden tietojen mukaan Helsingin Haagassa ex-vaimoaan ja tämän ystävää puukottanut mies Hayder Abduljabbar Al-Hmedavi oli Irakissa asuessaan Mehdin armeija -nimisen puolisotilaallisen ryhmittymän jäsen.

Mehdin armeija olikin kautta on oivallinen viitekehys. Ansiolistassa riittää.

Erikoiseen valoon asettuu: -tulijoiden taustat tunnetaan-.

Valehdeltiinko vai tunnettiinko tosiaan? Kumpi on parempi tai pahempi, siitä vaan silvuplee valitsemaan.
 
Back
Top