Pakolaisuus

Kaikkeahan ne lupaili vaalikampanjasta.
Tässä pätkiä Bidenin kampanjasta ja muista demareista myös.


Ongelmahan tuo on ja iso.

Mutta saavat syyttää täysin itseään. Laiton halpatyövoima on massiivinen bisnes noissa rajaosavaltioissa eikä sille ole kukaan pyrkinyt tekemään mitään hyödyntäjien osalta.

10 vuotta baagelsia laittoman nurmikonleikkaajan tai tehdastyöläisen palkkaajalle niin alkaisi vetovoima hiipumaan ainakin vähän.

Mutta en pidätä henkeäni ainakaan sen osalta että Ted Cruz tai muut Republit ajaisivat tuota muutosta. Orjien työpanos kelpaa ja bonuksena voi mesota julkisuudessa tiukkaa linjaa.

Samasta syystä en tunne mitään sympatiaa Italian ja Espanjan osalta. Itse ovat vuosia rahdanneet orjia pelloilleen. Nyt sitten uikutetaan muuta EU:ta taakanjakoon. Haistakoot p....n ja hoitakoot itse aiheuttamansa ongelman.
 
Keijolla on vahva epäillys. Viranomaiset ovat ainakin allekirjoittaneen iän tietäneet aina sekunnilleen.

Parta kasvaa ja päälaella munkkikampaus?
 
Keijolla on vahva epäillys. Viranomaiset ovat ainakin allekirjoittaneen iän tietäneet aina sekunnilleen.

Näistä tuloo aina mieleen tämä.


Meet Saad Alsaud - the fastest 14-year-old in Sweden.

aXven8d_460swp.jpg
 
Näistä tuloo aina mieleen tämä.


Meet Saad Alsaud - the fastest 14-year-old in Sweden.

Katso liite: 48546
Toisaalla kirjoitin tästä, mutta jos minä jään poliisin haaviin niin ikäni selviää varmasti. Nimestä selviää ikä, sotu yms, ja väärällä nimellä tai sotulla esiintymisestäkin jää kiinni. Paitsi jos on erilainen aikakäsitys ja syntymäpäivä on 1.1.
 
Back
Top