Gyllis1
Respected Leader
No ei kai sitten auta kuin lähteä. Ei kai muutama kymmenen kertaa laivalla tee homoa?Kyllä google tietää..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No ei kai sitten auta kuin lähteä. Ei kai muutama kymmenen kertaa laivalla tee homoa?Kyllä google tietää..
Mihis lemppasit rouva Gylliksen?No ei kai sitten auta kuin lähteä. Ei kai muutama kymmenen kertaa laivalla tee homoa?
Melko hardcore touhua..
En uskalla edes arvailla, mitä kaikkea tulee kännissä googlailtua.Melko hardcore touhua..
Kännissä ja läpällä...En uskalla edes arvailla, mitä kaikkea tulee kännissä googlailtua.
Kännissä ja läpällä...
Joko valitsit suosikkisi?
No ei kai sitten auta kuin lähteä. Ei kai muutama kymmenen kertaa laivalla tee homoa?
Rouva Gylliksellä on vielä toivoa saada miehensä takaisin..Ja jos tekeekin, niin muista että kolmessa kuukaudessa "nollautuu".
Sano suoraan nyt vaan, äläkä vihjaileOlen ollut tyytymätön jonkin aikaa.
Syynä on maanpuolustus.net viestien taso. Pidin hieman taukoa kirjoittamisesta lukeakseni eri palstojen viestejä. Katsoin myös sellaisia ketjuja, joita en tavallisesti seuraa. Myös itse seuraamieni ketjujen viesteissä on ollut parantamisen varaa. Kuitenkin myös mielestäni yleisesti tunnettuja ihmisiä on tyhmästi loukattu. Ikään kuin se olisi hauskaa.
Toivoisin tämän foorumin vastuuhenkilöistä tiukempaa otetta.
En kerro yksityiskohtia kenellekään. En edes ylläpitäjille, koska pystytte itsekin arvioimaan tason.
Anna mää arvaan, rasismus maximus?Olen ollut tyytymätön jonkin aikaa.
Syynä on maanpuolustus.net viestien taso. Pidin hieman taukoa kirjoittamisesta lukeakseni eri palstojen viestejä. Katsoin myös sellaisia ketjuja, joita en tavallisesti seuraa. Myös itse seuraamieni ketjujen viesteissä on ollut parantamisen varaa. Kuitenkin myös mielestäni yleisesti tunnettuja ihmisiä on tyhmästi loukattu. Ikään kuin se olisi hauskaa.
En kerro yksityiskohtia kenellekään. En edes ylläpitäjille, koska pystytte itsekin arvioimaan tason.
Anna mää arvaan, rasismus maximus?
No katsos, tämä on maanpuolustusfoorumi, ja sotilaathan tunnetusti ovat karskeja. Kertovat roiseja juttuja ja nauraa rähähtelevät. Semmoisia ne on.Olen ollut tyytymätön jonkin aikaa.
Kuulemma vauva-foorumilla on vielä roisimpaa menoaNo katsos, tämä on maanpuolustusfoorumi, ja sotilaathan tunnetusti ovat karskeja. Kertovat roiseja juttuja ja nauraa rähähtelevät. Semmoisia ne on.
Muistaakseni itsellänikin on joskus ollut tilanne että eksyin foorumille jonka älykkyystaso ei ollut yhtä korkealla kuin omani. Ratkaisin asian lentämällä pois sieltä.Olen ollut tyytymätön jonkin aikaa. Syynä on maanpuolustus.net viestien taso. itse seuraamieni ketjujen viesteissä on ollut parantamisen varaa.
Kuulemma vauva-foorumilla on vielä roisimpaa menoa