vai koraanikoulu?Jos tätä vertaa Vauva.fi -sivustoon, tämähän on kuin pyhäkoulu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vai koraanikoulu?Jos tätä vertaa Vauva.fi -sivustoon, tämähän on kuin pyhäkoulu.
Jos tätä vertaa Vauva.fi -sivustoon, tämähän on kuin pyhäkoulu.
vai koraanikoulu?
Kyllä kaikesta synti saadaan, kun vaan on halua.
Koraanikoulu on ollut viime päivinä esillä...Sinä ystäwäiseni nyt saat sen Koraanin tungettua aiheeseen kuin aiheeseen!
Ettei tässä nyt syyllistytä siihen tahalliseen väärinymmärtämiseen.On pakenijoita ja piiloon menijöitä. Jos sodassa vihollinen hyökkää maanpuolustajat käyttäytyvät eri tavoilla. Siviilissä rohkeana esiintynyt ei ole enää samanlainen sodassa. Muulloin hiljainen työläinen tai maanviljelijä saattoi viime sodissa tehdä rohkeita ratkaisuja vihollista vastaan. Tämä on vain sanottu tuntemattoman sotilaan hengessä.
Tällä palstalla vaihdetaan sanoja, kuvia ja videoita. Jos ne ovat hauskoja joskus hyödyllisiä. On yllätyksiä (kiinnostaa) ja samojen asioiden toistoa (ei kiinnosta). Monenlaista tälle foorumille mahtuu.
Oma aseeni on ollut tiedon ja faktan kertominen. Olen saanut myös näin tehdessäni kielteisiä vastauksia, koska asiaa ei ole ymmärretty oikein tai se on väännetty huvin vuoksi nurinperin. Tyhmyys on pahinta. Sitä vastaan on turha taistella.
Esimerkiksi lasten hyväksikäyttö USAssa rajan yli paenneiden perheiden vanhemmistaan erotettujen lasten kohdalla on minulle edelleen tärkeä ja huomioitava asia. Sitä ei tule sallia. Sain siihen yllättävän kielteisen vastauksen tältä foorumilta. Surullista. Ei minulle vaan vastauksen kirjoittajalle.
Eniten loukkasi se, että vastaaja sai useita puoltajia, minua ei puolustanut kukaan.
Tuo on täällä tapana, on aiheita/mielipiteitä joita ei suvaita (parempien keskustelijoiden toimetta).
He haluavat pitää tämän foorumin omana hiekka laatikkonaan.
Itse olen ollut monta kertaa altavastaajana keskusteluissa (viimeisimpänä Haagan puukottaja ja poliisin tiedotuslinja -keskustelussa). Välillä tuntuu, että osa porukasta on vahvasti tunteella mukana eivätkä osaa:Eniten loukkasi se, että vastaaja sai useita puoltajia, minua ei puolustanut kukaan.
Eniten loukkasi se, että vastaaja sai useita puoltajia, minua ei puolustanut kukaan.
Ei kai aitoja mielipiteitä tarvitse muokata sen perusteella, että joku tulee siitä onnelliseksi, että hänen kanssaan ollaan samaa mieltä?Viranomaisten puolustaminen
ja lapsistaan erotettujen vanhempien syyllistäminen oli virhe. Sain tietoja, joiden mukaan henkilökunta
- ei ole tarpeeksi suojellut alaikäisiä muiden taholta tulevalta ahdistelulta ja
- on itse myös syyllistynyt lasten ahdisteluun.
Koska kukaan ei ole toistaiseksi esittänyt olevansa samaa miltä kanssani tällä foorumilla, jää sellainen mielikuva että köyhästä maasta rajan yli (laittomasti) tulleet perheet ovat itse syypäitä on kohtuuton.
Minulla on tiedossa alkuperäinen amerikkalainen raportti, mutta on linkitä sitä tähän. Tämän viestiketjun tarkoitus puhua käytöstavoista foorumilla, ei esittää ulkomaisia raportteja.
Ja tähän haluaisin vielä tähdentää oma lisäys: "ja ainoastaan modeilta".Mahdolliset ohjeet kirjoitteluun ja henk.koht. tarvittaviin muutoksiin otan kuitenkin vastaan modeilta.
Triggerit on tiukilla..Olitko käynyt juuri selaamassa Grippen-ketjua?