Palaute

Minua kiinnostaa ovatko ne vain tykkäyslaskuri vai antaako foorumisofta luvulle jotain merkitystä?
Administraattori voi konffata reaktiomerkkien ominaisuudet ja jopa luoda uusia.
Jokaiselle merkille voi määrittää kuinka se vaikuttaa viestin kirjoittajan pisteisiin. Voi olla positiivinen neutraali tai negatiivinen.

Mielestäni tällä hetkellä asetukset:
tykkäys: +1
oho: neutraali
suru; -1
viha: -2
Näillä siis muutetaan viestin kirjoittajan pisteitä. Ei kerrota mitä mieltä ollaan postauksen sisällöstä.

Pisteillä ei tietääkseni ole mitään merkitystä muuta kuin mielenkiinnon kannalta.

Tälläinen löytyy forumsoftan sivuilta:



Olisi ehkä hyvä että lukijan tunnekuohua kuvaavat napit rakasta, suru ja viha olisivat kaikki +1. Olihan viesti reaktion arvoinen eikä mikään nollapostaus.
Ja jos postauksen kirjoittajaa halutaan kurittaa niin sille olisi dislike -nappi arvoltaan -1
 
Viimeksi muokattu:
<snip>
Olisi ehkä hyvä että lukijan tunnekuohua kuvaavat napit rakasta, suru ja viha olisivat kaikki +1. Olihan viesti reaktion arvoinen eikä mikään nollapostaus.
Ja jos postauksen kirjoittajaa halutaan kurittaa niin sille olisi dislike -nappi arvoltaan -1

Ei ole noilla luvuilla mitään merkitystä.

Jotenkin noin ne on, mutta ei mitään muuta merkitystä.
Kiitos tiedosta. Onnistuuko @Loyd ehdottama ratkaisu?
 
Yleinen tapa täällä on ollut joko yleisesti peukuttaa viestiä, jonka sisällön koki lukemisen arvoiseksi tai osoittaa tunnereaktioilla näkemyksensä viestin sisällöstä. Miksi vanha tapa ei voisi jatkua kun se on laajasti omaksuttu. Reaktiopisteillä ei ole, kuten ylläpito juuri sanoi, mitään merkitystä, ellei itse omalle pistesaaliilleen halua egoa kohottavaa merkitystä antaa. Minulla näyttää olevan pisteitä 18414 enkä ollut kiinnittänyt lukemaan mitään huomiota aikaisemmin.

Tässä top ten, jos jotakuta kiinnostaa.

1700339191702.png
 
Uudet kuvien päälle tulevat mainokset on kohtuu ärsyttäviä. Kun täppää ruksista niitä kiinni, selain avaakin kuvan.

Eli selatessa keskustelua vilahtaa viestissä kuva, sitä ei ehdi kunnolla nähdä kun lävähtää sen päälle mainos. Jonka sulkemalla raksista, avautuu kuvakin isoksi, jonka myös joutuu sulkemaan.

Näin ainakin Omenaluurilla (Safari ja Chrome).
 
Mainoksen esto ohjelma blokkaa hyvin nämä pois. Suosittelen.
 
Mikähän tätä vaivaa. Jo toista viikkoa Mediassa mukamas kolme uutta mediaa ja vaikka kuinka klikkailee kaikki nähdyksi, niin itsepintaisesti kolmonen valikossa möllöttää.
1706445824738.png
Joskus ennenkin näin käynyt ja hävisi sitten aikanaan. Liittynee ehkä poistettuihin medioihin.
 
Mikähän tätä vaivaa. Jo toista viikkoa Mediassa mukamas kolme uutta mediaa ja vaikka kuinka klikkailee kaikki nähdyksi, niin itsepintaisesti kolmonen valikossa möllöttää.
Katso liite: 92353
Joskus ennenkin näin käynyt ja hävisi sitten aikanaan. Liittynee ehkä poistettuihin medioihin.
Mä laittelin noihin aikoihin muutaman median, jotka ei olleet palstan linjan mukaisia, ja sieltä sitten poistettiin.

Lienen vikapää tähän :rolleyes:
 
Näyttäisi siltä, että ylipäällikkö @TomTom on päivitellyt foorumisoftaa ja nyt ainakin tummassa teemassa foorumin leveys on rajattu 1200px leveydelle.
CSS:
.p-body-inner {
    max-width: 1200px;
}
Itse pidän edellistä täysleveää mukavampana käyttää. Kainona toiveena esitän, että jos ei ole liikaa vaivaa, niin teemoista saisi myös täysleveän variaation valittavaksi.
 
Mikähän tätä vaivaa. Jo toista viikkoa Mediassa mukamas kolme uutta mediaa ja vaikka kuinka klikkailee kaikki nähdyksi, niin itsepintaisesti kolmonen valikossa möllöttää.
Katso liite: 92353
Joskus ennenkin näin käynyt ja hävisi sitten aikanaan. Liittynee ehkä poistettuihin medioihin.
Itse itselleni vastaten. Näyttäisi siltä, että jos lukemattomia medioita poistetaan moderaattorin toimesta, niin tuo badge jää valikkoon näkymään niin pitkäksi aikaa kunnes mediakirjastoon ladataan jotakin uutta mediaa.
 
Näyttäisi siltä, että ylipäällikkö @TomTom on päivitellyt foorumisoftaa ja nyt ainakin tummassa teemassa foorumin leveys on rajattu 1200px leveydelle.
CSS:
.p-body-inner {
    max-width: 1200px;
}
Itse pidän edellistä täysleveää mukavampana käyttää. Kainona toiveena esitän, että jos ei ole liikaa vaivaa, niin teemoista saisi myös täysleveän variaation valittavaksi.
Ihmettelin samaa, vaaleassa teemassa sama homma.
Täysleveä olisi myös enemmän mieleeni.
 
Back
Top