Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No, eipä ole tullut seurattua, eikä edes kiinnosta.
Minua kiinnostaa ovatko ne vain tykkäyslaskuri vai antaako foorumisofta luvulle jotain merkitystä?No, eipä ole tullut seurattua, eikä edes kiinnosta.
Administraattori voi konffata reaktiomerkkien ominaisuudet ja jopa luoda uusia.Minua kiinnostaa ovatko ne vain tykkäyslaskuri vai antaako foorumisofta luvulle jotain merkitystä?
S-bonusta ropisee jos MPnet-tiliin on liitetty etukortti.Minua kiinnostaa ovatko ne vain tykkäyslaskuri vai antaako foorumisofta luvulle jotain merkitystä?
Ei ole noilla luvuilla mitään merkitystä.Minua kiinnostaa ovatko ne vain tykkäyslaskuri vai antaako foorumisofta luvulle jotain merkitystä?
Jotenkin noin ne on, mutta ei mitään muuta merkitystä.Mielestäni tällä hetkellä asetukset:
tykkäys: +1
oho: neutraali
suru; -1
viha: -2
<snip>
Olisi ehkä hyvä että lukijan tunnekuohua kuvaavat napit rakasta, suru ja viha olisivat kaikki +1. Olihan viesti reaktion arvoinen eikä mikään nollapostaus.
Ja jos postauksen kirjoittajaa halutaan kurittaa niin sille olisi dislike -nappi arvoltaan -1
Kiitos tiedosta. Onnistuuko @Loyd ehdottama ratkaisu?Ei ole noilla luvuilla mitään merkitystä.
Jotenkin noin ne on, mutta ei mitään muuta merkitystä.
Mä laittelin noihin aikoihin muutaman median, jotka ei olleet palstan linjan mukaisia, ja sieltä sitten poistettiin.Mikähän tätä vaivaa. Jo toista viikkoa Mediassa mukamas kolme uutta mediaa ja vaikka kuinka klikkailee kaikki nähdyksi, niin itsepintaisesti kolmonen valikossa möllöttää.
Katso liite: 92353
Joskus ennenkin näin käynyt ja hävisi sitten aikanaan. Liittynee ehkä poistettuihin medioihin.
Ehdinkin sieltä pari hyvää soittoääntä napata talteenMä laittelin noihin aikoihin muutaman median, jotka ei olleet palstan linjan mukaisia, ja sieltä sitten poistettiin.
Lienen vikapää tähän
Tuosta metsämiehilleEhdinkin sieltä pari hyvää soittoääntä napata talteen
.p-body-inner {
max-width: 1200px;
}
Itse itselleni vastaten. Näyttäisi siltä, että jos lukemattomia medioita poistetaan moderaattorin toimesta, niin tuo badge jää valikkoon näkymään niin pitkäksi aikaa kunnes mediakirjastoon ladataan jotakin uutta mediaa.Mikähän tätä vaivaa. Jo toista viikkoa Mediassa mukamas kolme uutta mediaa ja vaikka kuinka klikkailee kaikki nähdyksi, niin itsepintaisesti kolmonen valikossa möllöttää.
Katso liite: 92353
Joskus ennenkin näin käynyt ja hävisi sitten aikanaan. Liittynee ehkä poistettuihin medioihin.
Ihmettelin samaa, vaaleassa teemassa sama homma.Näyttäisi siltä, että ylipäällikkö @TomTom on päivitellyt foorumisoftaa ja nyt ainakin tummassa teemassa foorumin leveys on rajattu 1200px leveydelle.
Itse pidän edellistä täysleveää mukavampana käyttää. Kainona toiveena esitän, että jos ei ole liikaa vaivaa, niin teemoista saisi myös täysleveän variaation valittavaksi.CSS:.p-body-inner { max-width: 1200px; }