Palaute

Zeta kun kuitenkin lähestyy merkkinä hyvää vauhtia sitä hassua hakaristiä symbolina. Ainakin minun silmissäni.
Hankalia nämä kirjainten saastuttamiset. Se on nimittäinsä Zorrokin sitten jatkossa poliittisesti epäkorrektia luettavaa ja katsottavaa. Eikä tätä Prahan filharmoonikkojen lättyäkään pidä ainakaan julkisesti kuunneltaman.

NTItNTAyNy5qcGVn.jpeg
 
Ukrainan sota toi itseni tänne. Itselläni ei näihin sotajuttuihin ole äkkiseltään paljon annettavaa, joten ei ollut erityistä kirjoittelun paloa. Kun uutisissa ei paljoa kerrota eikä varsinkaan näytetä, mitä siellä oikeasti tapahtuu, suurella kiinnostuksella näitä teidän Ukraina -juttuja olen seurannut.

Reilut puoli vuotta noita on tullut luettua ja tunti pari päivässä näyttää menevän aina päivän sadon lukemiseen. Koska sisältöä kertyy runsaasti, omana palautteena antaisin aiheessa pysymisen niin kirjoittajille kuin kirjoittajien paimentajillekin. Lukijan näkökulmasta olisi myös kiva, jos kirjoittajat jaksaisivat kommentoida linkkien takana olevaa sisältöä tai edes lainata jotain oleellista pari lausetta, mitä tärkeää siellä on.

Hienoa että tämmöinenkin on olemassa.:D
 
omana palautteena antaisin aiheessa pysymisen niin kirjoittajille kuin kirjoittajien paimentajillekin. Lukijan näkökulmasta olisi myös kiva, jos kirjoittajat jaksaisivat kommentoida linkkien takana olevaa sisältöä tai edes lainata jotain oleellista pari lausetta, mitä tärkeää siellä on.
Juu se kun vähän syö miestä kun on saanut luettua kaikki siihen astiset kirjoitukset Ukrainaketjussa, on tunnin poissa niin saattaa olla toistakymmentä sivua taas luettavaa. Ja suuri osa siitä usein jotain ihme vänkäämistä siis turhaa offtopicia. Egojen taistelua vai pippelin mittaamista vai mitä lie.
Puhumattakaan niista samoista videoista jotka saattavat toistua 3-4 kertaa parin sivun sisällä.

ee0f7cf745aea722029abf420a79f868.png
 
Siis mikä ihme täällä oikein on moderointipolitiikka? Foorumille levitetään valheellista tietoa perustoimeentulotuen saamisen edellytyksistä ja aiheutetaan ehkä ihmisille hirveät laskut ja ongelmat, minä koetan korjata asiallisesti virheitä ja vastaukseksi tulee vittuilua ja sitten määräaikainen bänni! MINULLE!?! Viimeisin vastaus minulle oli "Maksa nyt vittu itse omat sähkölaskusi.", tämä on ilmeisesti foorumin ylläpidon mielestä asiallista keskustelua, josta EI SEURAA bännejä, mutta tosiasian kertominen perustoimeentulotuen määräytymisperusteista (kun suuria sähkölaskuja valitettiin) sitten on?!?

Vai oliko syynä se, että ehdotin (etenkin) dronen torjuntaan modernia SPAAG-systeemiä, josta haun perusteella on ollut muutamia viestejä joskus vuosia sitten? Tämäkö on bännien syy?

Jos syynä oli offtopic-puhuminen, tämä selvä, mutta miksei sitten kukaan muu samoista asioista samassa ketjussa puhunut saanut bännejä? Eli ontuu tämäkin selitys/oletus minusta.

Mitä ihmettä täällä tapahtuu?

Voisiko ylläpito laittaa jonnekin sellaiset selitykset ja ohjeet, että minäkin voisin ymmärtää, mistä täällä oikein saa keskustella ja miten ja missä, koska en todellakaan nyt ymmärrä, mitä ihmettä minä olen muka rikkonut tai väärin toiminut? Vai onko tarkoituskin toimia epämääräisen hämärästi ja heittää pihalle kaikki, jotka kehtaavat esimerkiksi korjata ilmeisiä valheita tai ehdottaa jotain (uutta) jossain ketjussa? Onko ainoa, mitä täällä saa tehdä, on haukkua ja nauraa ryssien sekoiluja Ukrainassa ja jeejee-jeesailla kaikkeen hulluihinkin valheisiin, jota foorumilla pidempään olleet jakavat?

PS. Ja olettaen että foorumin moderointipolitiikka on tätä, niin tämän ihmettelyni seurauksena sitten varmaan tulee ikibänni, mikä kertoo kaiken olennaisen foorumin moderoinnin tasosta ja logiikasta.
 
Siis mikä ihme täällä oikein on moderointipolitiikka? Foorumille levitetään valheellista tietoa perustoimeentulotuen saamisen edellytyksistä ja aiheutetaan ehkä ihmisille hirveät laskut ja ongelmat, minä koetan korjata asiallisesti virheitä ja vastaukseksi tulee vittuilua ja sitten määräaikainen bänni! MINULLE!?! Viimeisin vastaus minulle oli "Maksa nyt vittu itse omat sähkölaskusi.", tämä on ilmeisesti foorumin ylläpidon mielestä asiallista keskustelua, josta EI SEURAA bännejä, mutta tosiasian kertominen perustoimeentulotuen määräytymisperusteista (kun suuria sähkölaskuja valitettiin) sitten on?!?

Vai oliko syynä se, että ehdotin (etenkin) dronen torjuntaan modernia SPAAG-systeemiä, josta haun perusteella on ollut muutamia viestejä joskus vuosia sitten? Tämäkö on bännien syy?

Jos syynä oli offtopic-puhuminen, tämä selvä, mutta miksei sitten kukaan muu samoista asioista samassa ketjussa puhunut saanut bännejä? Eli ontuu tämäkin selitys/oletus minusta.

Mitä ihmettä täällä tapahtuu?

Voisiko ylläpito laittaa jonnekin sellaiset selitykset ja ohjeet, että minäkin voisin ymmärtää, mistä täällä oikein saa keskustella ja miten ja missä, koska en todellakaan nyt ymmärrä, mitä ihmettä minä olen muka rikkonut tai väärin toiminut? Vai onko tarkoituskin toimia epämääräisen hämärästi ja heittää pihalle kaikki, jotka kehtaavat esimerkiksi korjata ilmeisiä valheita tai ehdottaa jotain (uutta) jossain ketjussa? Onko ainoa, mitä täällä saa tehdä, on haukkua ja nauraa ryssien sekoiluja Ukrainassa ja jeejee-jeesailla kaikkeen hulluihinkin valheisiin, jota foorumilla pidempään olleet jakavat?

PS. Ja olettaen että foorumin moderointipolitiikka on tätä, niin tämän ihmettelyni seurauksena sitten varmaan tulee ikibänni, mikä kertoo kaiken olennaisen foorumin moderoinnin tasosta ja logiikasta.
Keskustelu sähkölaskuista ei kuulu Ukraina ketjuun. Muutenkin olisi varmaan parempi jokaisen ihan itse kysellä sieltä kelasta mitä saa ja ei saa.
 
Keskustelu sähkölaskuista ei kuulu Ukraina ketjuun.
Kuten sanoin:"Jos syynä oli offtopic-puhuminen, tämä selvä, mutta miksei sitten kukaan muu samoista asioista samassa ketjussa puhunut saanut bännejä?"

Eli valheiden levittäminen ja epäasiallinen kirjoittelua minua kohtaan, sekä sähkölaskuista puhuminen Ukraina-ketjussa on kaikki OK, kun sen tekee joku muu kuin minä? ☺️
Mutta valheiden paljastaminen siinä ketjussa asiallisesti ja sähkölaskusta puhuminen Ukraina-ketjussa on väärin, jos sitä tekee minä ja bännit minulle? 🙈
Muutenkin olisi varmaan parempi jokaisen ihan itse kysellä sieltä kelasta mitä saa ja ei saa.
Varmasti olisi, joten miksei asiasta valheita levittäneitä bännätty ja keskusteluja poistettu sitten? Väkisin siitä tulee käsitys, että asiasta sopii täällä keskustella. Etenkin siis levittää valheita, se on sallittua, mutta valheiden oikaiseminen asiallisesti ei olekaan sallittua. Jännä kuvio.
 
Tiedä häntä, mutta ainakin sähköfirmojen mukaan pöyristyttävät sähkölaskut johtuvat juurikin Ukrainan sodasta. Kuten kaikki muutkin kohonneet elinkustannukset, jotka vievät yhä uusia asiakkaita Kelan luukuille.
 
Kuten sanoin:"Jos syynä oli offtopic-puhuminen, tämä selvä, mutta miksei sitten kukaan muu samoista asioista samassa ketjussa puhunut saanut bännejä?"

Eli valheiden levittäminen ja epäasiallinen kirjoittelua minua kohtaan, sekä sähkölaskuista puhuminen Ukraina-ketjussa on kaikki OK, kun sen tekee joku muu kuin minä? ☺️
Mutta valheiden paljastaminen siinä ketjussa asiallisesti ja sähkölaskusta puhuminen Ukraina-ketjussa on väärin, jos sitä tekee minä ja bännit minulle? 🙈

Varmasti olisi, joten miksei asiasta valheita levittäneitä bännätty ja keskusteluja poistettu sitten? Väkisin siitä tulee käsitys, että asiasta sopii täällä keskustella. Etenkin siis levittää valheita, se on sallittua, mutta valheiden oikaiseminen asiallisesti ei olekaan sallittua. Jännä kuvio.
WääWöö, miksi muut ei saanu ylinopeussakkoja mutta minä sain....
 
Oletan saavani permabanaanin koska tämä antaa palautetta ylläpidolle. Hän henkilökohtaisesti kysyi minua tulemaan palstalle. Vuodet ovat muuttaneet miestä. Sen sijaan että on ylläpito ja suorittaa moderaattorin toimia, hän on yksinvaltias ja toimii kuin diktaattori. Ei ihme että moderaattorit kuten baikal ja setämies kaikkosivat. Hän myös yritti antaa minulle modeja, mutta kieltäydyin.

Palvelinmaksujen pyyntö sen päälle on täyttä vittuilua. Foorumilla on miljoonia lukuja ja mainoksia on joka kolmannen postauksen jälkeen. Et voi välttyä niiltä. Sitten ne banaanit. Ylläpito ei seuraa sääntöjä, mitä on aikoinaan kirjaillut. Banaanit ja varoitukset on hyväksyttävissä, varsinkin kun ne on kirjauttu ylös ja päätös on näkyvissä. Kaikille.

Oletin saavani sähköpostin banaanien jälkeen. Mitään ei kuulunut. Tämän takia en kirjoita foorumille, vaikka haluaisin ja olisi asiaa. Ylläpidolla on edelleenkin se mahdollisuus. Toinen on niiden muiden moderaattoreiden valinta.
 
Voin, vieläpä helposti. Se onkin yksi syy osallistua vapaaehtoisen "palvelinmaksun" maksamiseen; mainoksien katselua netissä kun eivät hermoni kestä.
Juuh, blokkaan mainokset ja maksan mielelläni pienen kompensaation.
Allekirjoittaneen hermot ei kyllä kestäisi tämän(kään) palstan modena.
Kai tämä nykyaika on tätä:cool:
 
Back
Top