Palaute

Minua kiinnostaa ovatko ne vain tykkäyslaskuri vai antaako foorumisofta luvulle jotain merkitystä?
Administraattori voi konffata reaktiomerkkien ominaisuudet ja jopa luoda uusia.
Jokaiselle merkille voi määrittää kuinka se vaikuttaa viestin kirjoittajan pisteisiin. Voi olla positiivinen neutraali tai negatiivinen.

Mielestäni tällä hetkellä asetukset:
tykkäys: +1
oho: neutraali
suru; -1
viha: -2
Näillä siis muutetaan viestin kirjoittajan pisteitä. Ei kerrota mitä mieltä ollaan postauksen sisällöstä.

Pisteillä ei tietääkseni ole mitään merkitystä muuta kuin mielenkiinnon kannalta.

Tälläinen löytyy forumsoftan sivuilta:

Olisi ehkä hyvä että lukijan tunnekuohua kuvaavat napit rakasta, suru ja viha olisivat kaikki +1. Olihan viesti reaktion arvoinen eikä mikään nollapostaus.
Ja jos postauksen kirjoittajaa halutaan kurittaa niin sille olisi dislike -nappi arvoltaan -1

Viimeksi muokattu:
<snip>
Olisi ehkä hyvä että lukijan tunnekuohua kuvaavat napit rakasta, suru ja viha olisivat kaikki +1. Olihan viesti reaktion arvoinen eikä mikään nollapostaus.
Ja jos postauksen kirjoittajaa halutaan kurittaa niin sille olisi dislike -nappi arvoltaan -1

Ei ole noilla luvuilla mitään merkitystä.

Jotenkin noin ne on, mutta ei mitään muuta merkitystä.
Kiitos tiedosta. Onnistuuko @Loyd ehdottama ratkaisu?

Yleinen tapa täällä on ollut joko yleisesti peukuttaa viestiä, jonka sisällön koki lukemisen arvoiseksi tai osoittaa tunnereaktioilla näkemyksensä viestin sisällöstä. Miksi vanha tapa ei voisi jatkua kun se on laajasti omaksuttu. Reaktiopisteillä ei ole, kuten ylläpito juuri sanoi, mitään merkitystä, ellei itse omalle pistesaaliilleen halua egoa kohottavaa merkitystä antaa. Minulla näyttää olevan pisteitä 18414 enkä ollut kiinnittänyt lukemaan mitään huomiota aikaisemmin.

Tässä top ten, jos jotakuta kiinnostaa.

1700339191702.png