No, eipä ole tullut seurattua, eikä edes kiinnosta.
Minua kiinnostaa ovatko ne vain tykkäyslaskuri vai antaako foorumisofta luvulle jotain merkitystä?No, eipä ole tullut seurattua, eikä edes kiinnosta.![]()
Administraattori voi konffata reaktiomerkkien ominaisuudet ja jopa luoda uusia.Minua kiinnostaa ovatko ne vain tykkäyslaskuri vai antaako foorumisofta luvulle jotain merkitystä?
S-bonusta ropisee jos MPnet-tiliin on liitetty etukortti.Minua kiinnostaa ovatko ne vain tykkäyslaskuri vai antaako foorumisofta luvulle jotain merkitystä?
Ei ole noilla luvuilla mitään merkitystä.Minua kiinnostaa ovatko ne vain tykkäyslaskuri vai antaako foorumisofta luvulle jotain merkitystä?
Jotenkin noin ne on, mutta ei mitään muuta merkitystä.Mielestäni tällä hetkellä asetukset:
tykkäys: +1
oho: neutraali
suru; -1
viha: -2
<snip>
Olisi ehkä hyvä että lukijan tunnekuohua kuvaavat napit rakasta, suru ja viha olisivat kaikki +1. Olihan viesti reaktion arvoinen eikä mikään nollapostaus.
Ja jos postauksen kirjoittajaa halutaan kurittaa niin sille olisi dislike -nappi arvoltaan -1
Kiitos tiedosta. Onnistuuko @Loyd ehdottama ratkaisu?Ei ole noilla luvuilla mitään merkitystä.
Jotenkin noin ne on, mutta ei mitään muuta merkitystä.