Palaute

xVyoSl.jpg
 
En tiedä miksi, mutta melkein joka päivä tämä tapahtuu:

4ooqc.jpg


Ainoa keino korjata saada videolinkit takaisin on pistää reitin pimeäksi puoleksi tunniksi, notta ISP antaa mulle uuden IP:n. Pystyykö tähän vaikuttaa sieltä päästä, sillä hieman vituttaa tuo jokapäiväinen buuttaminen?
 
Mielenkiintoista. En tiedä tekikö Tom Tom jotakin vai johtuiko se siitä että mä käänsin ABP:n ja Ghosteryn pois päältä tältä saitilta. Mutta nyt toimii videot taas.
 
En ole tehny mitään. Johtu ilmeisesti sun asetuksista?

En tiedä. Suljin tabin muutamaksi tunniksi, jonka jälkeen mä disablesin ABP ja Ghosteryn ja homma toimi. Muutaman tunnin. Sen jälkeen asiat on takaisin samanlailla kuin ne ovat olleet viimeiset kaksi ja puoli viikkoa. Kaikki videot katoaa. Mutta mpnet ei lähde edes kyseleen niitä. Taikka en tiedä lähteekö, sillä en ole sniffanut vielä multa lähteviä kyselyitä taikka saitilta tulevaa dataa. Ehkä pitäisi. Saa nähdä teenkö sen tänä iltana vaiko maanantaina.
 
En tiedä onko siinä mitään ihmeellistä "sniffaamista", täällä on ihan normaali videoiden upottaminen kuin muuallakin. Hyvin todennäköisesti ongelmat johtuu ABP+Ghostery.

Tässä vielä youtube esimerkki. Videon linkki:
Code:
[media=youtube]qBtH3Iq2oxo[/media]
Muuttuu tähän:
Code:
<iframe width="500" height="300" src="http://www.youtube.com/embed/qBtH3Iq2oxo?wmode=opaque" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
 
NH90 - keskustelun parin viime päivän viestit voisi siirtää Lääkintään ja muihin huoltopalveluihin jos joku viitsii ja ehtii.
 
Uutisia Ruotsissa -ketjussa on menossa sinänsä kiiinnostava debatti mutta ei koske enää Ruotsia. Mitäs jos siirrettäisiiin Australiaa koskeva keskustelu Australian alle.
 
Ulkomaan uutisia -otsikon alta " Uutisia Sudanista" voinee siirtää Käynnissä olevat sodat ja konfliktit -ketjuun? Otsikoksi pelkkä Sudan, jos mahdollista?
 
Ystävällisesti ehdotan että ITO 90M korvaaminen - ketjussa tehtäisiin pientä siivousta tai siirtelyä, keskustelu on eksynyt aika kauas ilmatorjunnan kohdetorjuntajärjestelmän korvaamisesta.
 
Pari viime päivää sivusto tökkinyt ihan huolella.

Lisääntynyt kävijämäärä vaiko alustan epävakaus vaiko sekä-että syynä?
 
Back
Top