Palaute

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TomTom
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Kuinka moni käyttää sivustoa puhelimella? Itse käytän pääsääntöisesti nykyisin tietokoneella ja selaimella ei ole mainokset ongelmana mutta puhelimella ne sitä vastoin voivat "varastaa" koko näytön. Tuota mainospuolta voisi kehittää mielestäni käytettävyys edellä siten että mainokset eivät hyppää silmille ja estä sivustun käyttöä ja vähintäänkin vie käyttömukavuutta. Ymmärrän mainostamisen tärkeyden mutta puhelimella tullut huomattua, että mielummin jättää lukematta kun leikkii niiden kanssa kun ovat niin agressiivisia mitä tällä sivustolla näyttää olevan.
Yleensä käytän tableilla, Brave selaimella ei oo mainoksista riesaa.

Mainostajat IMO purevat itseään nilkkaan tuollaisella. Tykkäisitkö itse mennä baariin, jos sen ulkopuolella poke ensin hakkaa sinut mustelmille ja sitten työntää ovesta sisään, notta "tule meille kaljalle"?
Itse olen niitä, jotka ei oikein tykkää että naama on mustelmilla. Liian aggressiiviset mainokset aiheuttavat samanlaisia viboja. Vältän sellaisia firmoja.

Kuinka moni käyttää sivustoa puhelimella? Itse käytän pääsääntöisesti nykyisin tietokoneella ja selaimella ei ole mainokset ongelmana mutta puhelimella ne sitä vastoin voivat "varastaa" koko näytön. Tuota mainospuolta voisi kehittää mielestäni käytettävyys edellä siten että mainokset eivät hyppää silmille ja estä sivustun käyttöä ja vähintäänkin vie käyttömukavuutta. Ymmärrän mainostamisen tärkeyden mutta puhelimella tullut huomattua, että mielummin jättää lukematta kun leikkii niiden kanssa kun ovat niin agressiivisia mitä tällä sivustolla näyttää olevan.
Ainahan on olemassa vaihtoehto: Klikkaa tuolta omasta profiilista Jäsenyydet ja sen jälkeen "Osta" nappia "Ei mainoksia (vuosi)" -kohdassa. Tämä toimii kahdella tapaa. Poistaa nimensä mukaisesti mainokset sinulta ja samalla vähentää sivuston riippuvuutta mainoksista. Vaikka onhan tuo vähän suolainen hinta.

Ainahan on olemassa vaihtoehto: Klikkaa tuolta omasta profiilista Jäsenyydet ja sen jälkeen "Osta" nappia "Ei mainoksia (vuosi)" -kohdassa. Tämä toimii kahdella tapaa. Poistaa nimensä mukaisesti mainokset sinulta ja samalla vähentää sivuston riippuvuutta mainoksista. Vaikka onhan tuo vähän suolainen hinta.
Katsos, tuommoista huomannutkaan. On kyllä hivenen suolainen mutta toisaalta ymmärtäähän sen, että jollakin pelillä tämmöisen sivuston kulut on katettava. Täytyy tuota pohtia. Hyvä, että on tuo vaihtoehto. Tietokoneella tätä pääsääntöisesti käytän kuitenkin ja silloin ei mainokset ole riesana.

Näköjään pitäs 5€ maksaa, että saisi kirjoitella foorumille. Mutta en maksa periaatteellisista syistä.
Ei muuta kuin hyvää jatkoa muille kirjoittajille.
Taakse Poistu!

Back