Palaute

En oikein tiedä, minne ketjuun tämän laittaisi, mutta Kielitoimiston sanakirja on saanut uuden virallisen suomen kielen sanan.

@setämies

setämies
1.
vars. aik. isän t. isännän (kotona asuvasta, naimattomasta) veljestä.
2. keski-ikäisestä, setämäisestä, asenteiltaan vanhoillisesta miehestä. Setämies yritti iskeä nuoria naisia laivan baarissa. Nuorison hulinointia katsellessaan kolmikymppinenkin tuntee itsensä setämieheksi.

https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/netmot.exe?motportal=80
 
En oikein tiedä, minne ketjuun tämän laittaisi, mutta Kielitoimiston sanakirja on saanut uuden virallisen suomen kielen sanan.

@setämies

setämies
1.
vars. aik. isän t. isännän (kotona asuvasta, naimattomasta) veljestä.
2. keski-ikäisestä, setämäisestä, asenteiltaan vanhoillisesta miehestä. Setämies yritti iskeä nuoria naisia laivan baarissa. Nuorison hulinointia katsellessaan kolmikymppinenkin tuntee itsensä setämieheksi.

https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/netmot.exe?motportal=80
Perhana! Mihin jäi tarkennus
"Se Roger Mooren näköinen kaveri, joka vastoin kaikkia odotuksia poistuu jatkoille aina ylivuotisen missin kanssa"?:sneaky:
 
Jäsen @Ottoville kysymysvastaustopikki, koetahan nyt ottaa lusikka käteen.
Vastustan!! @Ottoville urputtaa ihan asiaa. Olen täysin samalla linjalla Ottovillen kanssa, kysymysvastaustopiikki on hyvä ja erittäin kiinnostava ketju, jossa selvästi on monenlaista osallistujaa. Hienoja kysymyksiä, oli sitten helppoja tai vaikeita; sitä kun ei voi edeltä käsin tietää kuinka kysymys asettuu - etenkin kun riippuu täysin siitä ketkä missäkin vaiheessa ketjua lukevat. Foorumilta löytyy kovalla prosentilla osaajia vähän joka kysäriin joten vaikeakin kysymys saattaa saada hetkessä oikean vastauksen - kun vain osuu kohdalle asiaan vihkiytynyt. Sekin on yksi hailee tuleeko niitä vastauksia googlesta vai kirjasta, tärkeintä on kysymys pysyy elossa, kuten Ottoville sanoi tuossa aiemmin, pitää kysyjän hieman johdattaa jos ei muuten ala arvauksia tulemaan. Se on tosin aika raskasta, kun pitää olla seuranta päällä. Mulla on mm. tällä hetkellä niin kiire, että en katso voivani kysyä mitään, kun en kuitenkaan ehdi seurata vastauksia riittävällä tahdilla. Enkä hirvaa koittaa vastata - varsinkin kun niitä vastauksia näyttää kuitenkin nyt tulevan - koska on niin mälsää siirtää vain kysäriä eteenpäin. (tämä on tietenkin ihan oma ongelmani)

Mutta - tympii, kuten Ottovilleä, se että edellä esitetyn lisäksi löytyy mielipiteitä kysymyksen esittäjistä ja kysymysten laadusta. En hyväksy tätä lainkaan, enkä sitä että joku näkee itsensä sellaisessa asemassa, jossa voi arvostella tämän tyyppistä asiaa. Ei sitä onko kysymykset liian vaikeita eikä sitä ovatko ne oikean tyyppisiä. Enkä, sitä että ohjataan ottamaan lusikkaa mihinkään käteen tässä asiassa.

Ja tämä oli: Palaute.
 
Minulla on palautetta jäsenille.

Mihin hittoon te aina häviätte jalkapallo-ottelujen aikana? Se laji ei kiinnosta minua enkä tullut nettiin sen takia, että saan täälläkin olla yksin. Ryhdistäytykääpäs nyt vähän.

Katson vain jääkiekkoa. Bostonin Gregory Campbell pelasi pitkäksi venyneen alivoiman jalka murtuneena, ettei joukkue olisi saanut takaiskua hänen tekemästään aukosta.

Mutta nämä h *sensuroitu* / Palloliitto

08yGWN4.gif
 
Potkupallosta en tiedä, mutta näin sään suosiessa minä ainakin vietän mahdollisimman paljon aikaa ulkosalla.
Jääkiekkoa katsellaan kyllä, mutta sitten syksymmällä.
 
- En seuraa muutoinkaan jalkapalloa, joten en tiedä, milloin jotkut ottelut ovat (eli, että jotkut ovat poissa rivistä).
- En seuraa Venäjällä järjestettäviä korruptiokisoja. @vlad avasi aiheesta hyvän keskustelun.
- Tamperelainen ei seuraa muutenkaan futista, mitä toimittajat nyt kertovat tuutista tulevan. Tamperelainen seuraa jalitsua. (vertaa lätkä ja kiakko)
 
Back
Top