Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minä en ainakaan paljoa mieti, kun tulee jotain mieleen naputan sen esille. Jälkeenpäin sitten korjailen ja/tai lisäilen jos tarvetta tulee.
Aina voi esittää olevansa "kokemus asian tuntija"Melkoinen osa saitin vitjoista menee ihan tajunnanvirralla. Ja jos pitää esittää asia tuntiaa niin ottaa googlen kaveriksi....niin minä ainakin teen.
Tuo nyt on vähän besserwisseröintiä. "Musta tuntuu" on toiminut aina parhaiten.Aina voi esittää olevansa "kokemus asian tuntija"
Vai peräti "aisan tuntija"?Minä en ole asian tuntija vaan asijan tuntia.
Vai peräti "aisan tuntija"?
Mutta sanavalinnasta päätellen kuitenkin olet.En tahtoisi olla...
Mutta sanavalinnasta päätellen kuitenkin olet.
Otan osaa...
Edit.
Eikä kun en Helvetissä ota osaa, vaan siis pahoittelen.
Mutta eikun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä! Vielä se päivä paistaa risukasaankin!
Niin ja sitten on meitä muita ”rölliköitä” joiden odotetaan olevan vain hiljaa.Siksihän täällä ajatuksia ihmiset keskenään vaihtaakin toivottavasti.
Tuo on oikeastaan melko nerokas tokaisu.Niin ja sitten on meitä muita ”rölliköitä” joiden odotetaan olevan vain hiljaa.
Joskus se vaan on vaikeampaa kuin aina
Enemmän tissejä näkyville....
Päivän Adonista vetävillä verhoilluillarintarauhaskuvillaeturauhasdiagnooseilla?
Ei tippa tapa..Sarek1 kirjoitti:
Päivän Adonista vetävillä verhoilluilla rintarauhaskuvilla eturauhasdiagnooseilla?
Kerrankin asiaa Ottolta. Myös kysyjän pitää olla aktiivi ja antaa vihjeitä jos päivän/parin sisällä ei tule ehdotuksia.Nytkin siellä on roikkunut ”kysymys” yli viikon ilman mitään ”toimintaa”.
Kysymyksen esittäminen on aktiivista toimintaa, eikä vain vastauksen odottelua.