Mielestäni sellainen "äärioikeisto" (lue kommarinahkapääideologian kannattajat) on hyvin marginaalinen ilmiö täällä ja rajoittuu vain muutamaan kirjoittelijaan.
Totta jo venäläiseltä sivustolta tuodut kuvat nostavat tämän konservatiivien ”rintaman karvat” pystyy.
Jotta keskustelu saadaan heti lopetettua.
Tai vaikka juttu siitä, kuinka joillakin paikkakunnilla sovittiin vihollisuuksien lopettamisetta sisällissodan aikana.
( No meillä olisi ollut mahdollista tarkastella noitakin tapahtumia laajalti yhdessä, suomen 100 vuoden taipalen muistoksi.)
Mutta tämä oli liikaa ”
Melkein joka media toistaa samaa. Punaset pelkäs, halusivat aseita, jottei tarvitsisi pelätä. Mutta valkosen perkeleet yritti viedä aseet. Sit hypätäänkin kuinka punaset ei halunnut tapella tietyillä paikkakunnilla ja yhteiselo oli ihanaa, kunnes valkoset tuli. ”, foorumin konservatiiveille.
Tämähän on tietenkin ”yksittäistapaus” eikä liity mihinkään.
(Tämä selitys on kyllä kuultu jossain toisessa yhteydessä ennekin
)
Toisaalta näin vain käy yleensä aina.
Tässä on sekin vielä että,
tarkoitus on vain sotkea keskustelu ja luoda eripuraa.
Ei mitään itse aiheeseen joka on tarkastella 1918 tapahtumia sata vuotta tapahtumien jälkeen.
Täällä mielestäni hyvinkin rationaalinen ja "down to earth"-sävy ja jopa yleisen konsensuksen ulkopuolisetkin ehdotukset yleensä kuunnellaan ja ennen kaikkea pyritään perustelemaan väitteensä joka ei ollenkaan itsestään selvyys 2018 internet-keskusteluissa.
Yleensä vedetään heti ”herne nenään” ja alkaa ”röllikämerkin” tilaaminen.
Sinä ei paljon perustelut paina tai edes mitkään luonnon lait (matematiikka,fysiikka, luonnontiede jne), eli se siitä perusteluista,
Ps. Mitään uuttaa ei itse saa tuoda esille vaan ”pitää odottaa” että ”konservatiivisiipi” itse huomaa asian, ennen kuin siitä voi puhua.