Toivottavasti teillä on ymmärrys siitä, että kohdehenkilön mielipiteen oikeellisuudesta / vääryydestä riippumatta yllä lainatun kaltainen kirjoittelu johtaa väistämättä Maanpuolustus.netin ajautumiseen yleisessä keskustelussa marginaaliin ja sivustolle tulee tietty leima. Se olisi kaikkien kannalta harmi, asialliselle maanpuolustukseen keskittyvälle sivustolle on varmasti tarve!
Boldasin. Ehkä on terveellistä huomata ja ymmärtää se, että maanpuolllustuskeskustelut ovat jo lähtökohtaisesti yhteiskunnassa marginaalin marginaalia. Tälläkin palstalla keskusteluun osallistunee noin sata jäsentä. Noin karheasti sanottuna. Maanpuolustussivuille on tarve luokkaa pitsinnypläys tai sekarotuisten koirien promiskuiteetti - aihealueina.
Eli ei tästä kannata tehdä merkityksellisempää kuin se voi parhaimmillaankin olla. Mikä tahansa turpotwiitti imee tuhat tykkäystä ja sata seuraajaa, vaikka sisältö olisi kuttaperkkaa ja tahmeaa hilloa.
Joo, se on totta, että jos ym. tekstiä ei olisi kirjoittanut @TomTom, niin sanallista rapsua olisi koitunut. TomTom on asemassa, jossa hän itse määrittää tekemisensä, vastaa niistä tekemisistään ja käyttää puheoikeutta siinä kuin muutkin. Pitäisikö minun bannata TomTom vai miten olet ajatellut Hanski tätä linjata?
Asia, jota ylläpitäjä kommentoi kirvoitti minunkin päässäni raskaita kielikuvia, joita en kaikessa rakkaudessa tohdi kertoa. Jos päättäjämme käytännössä täysin holtittomasti rikkovat sääntöjä toimessaan, nokkivat joka murun, joka irtoaa, käytännössä toimivat tavoilla, jotka ovat mahdollisia vain julkisella sektorilla, niin en tiedä, miten sitä pitää kommentoida? Valtio, kirkko ja kunnat ovat jokin irrallinen oma todellisuutensa, eritoten, kun tekijöinä häärii ns. isot pojat, harvapa näistä on rosiksessa joutunut selvittämään luottokortin käyttöä, vaikka tarpeen olisi.
Ylläpitäjä kirjoittaa mitä kirjoittaa, kantaa itse vastuun ja pohtii mikä on saitille hyväksi tai pahaksi.