Palaute

Toivottavasti teillä on ymmärrys siitä, että kohdehenkilön mielipiteen oikeellisuudesta / vääryydestä riippumatta yllä lainatun kaltainen kirjoittelu johtaa väistämättä Maanpuolustus.netin ajautumiseen yleisessä keskustelussa marginaaliin ja sivustolle tulee tietty leima. Se olisi kaikkien kannalta harmi, asialliselle maanpuolustukseen keskittyvälle sivustolle on varmasti tarve!

Boldasin. Ehkä on terveellistä huomata ja ymmärtää se, että maanpuolllustuskeskustelut ovat jo lähtökohtaisesti yhteiskunnassa marginaalin marginaalia. Tälläkin palstalla keskusteluun osallistunee noin sata jäsentä. Noin karheasti sanottuna. Maanpuolustussivuille on tarve luokkaa pitsinnypläys tai sekarotuisten koirien promiskuiteetti - aihealueina.

Eli ei tästä kannata tehdä merkityksellisempää kuin se voi parhaimmillaankin olla. Mikä tahansa turpotwiitti imee tuhat tykkäystä ja sata seuraajaa, vaikka sisältö olisi kuttaperkkaa ja tahmeaa hilloa.

Joo, se on totta, että jos ym. tekstiä ei olisi kirjoittanut @TomTom, niin sanallista rapsua olisi koitunut. TomTom on asemassa, jossa hän itse määrittää tekemisensä, vastaa niistä tekemisistään ja käyttää puheoikeutta siinä kuin muutkin. Pitäisikö minun bannata TomTom vai miten olet ajatellut Hanski tätä linjata?

Asia, jota ylläpitäjä kommentoi kirvoitti minunkin päässäni raskaita kielikuvia, joita en kaikessa rakkaudessa tohdi kertoa. Jos päättäjämme käytännössä täysin holtittomasti rikkovat sääntöjä toimessaan, nokkivat joka murun, joka irtoaa, käytännössä toimivat tavoilla, jotka ovat mahdollisia vain julkisella sektorilla, niin en tiedä, miten sitä pitää kommentoida? Valtio, kirkko ja kunnat ovat jokin irrallinen oma todellisuutensa, eritoten, kun tekijöinä häärii ns. isot pojat, harvapa näistä on rosiksessa joutunut selvittämään luottokortin käyttöä, vaikka tarpeen olisi.

Ylläpitäjä kirjoittaa mitä kirjoittaa, kantaa itse vastuun ja pohtii mikä on saitille hyväksi tai pahaksi.
 
Hyvät modet (@baikal @setämies @TomTom ),

Ilmeisesti oheisen kaltainen kielenkäyttö on nykyisin sallittua foorumilla (kaksi suoraa lainausta)? Vai onko tämä kirjoittelu sallittua ainoastaan "väärän" mielipiteen tai puoluekannan omaavista henkilöistä?

"Saatana kyrpä, perse vääränä kaadetaan rahaa tiettyyn asiaan jota ei voi edes arvostella koska rasismia. Kiveksistä pitäisi hirttää tuo mulkku."​
"Tuon mulkun on ihan turha ulista mistään rahasta kun piikki on täysin auki ja pohjaa ei näy eikä edes haluta nähdä."​

Muistelisin, että joku kirjoittaja sai bannit/varoituksen, kun oli arvostellut Merja Kyllösen ulkonäköä. Hetki sitten @Merten sheriffi sai pyyhkeitä käytettyään neekeri-sanaa.

Toivottavasti teillä on ymmärrys siitä, että kohdehenkilön mielipiteen oikeellisuudesta / vääryydestä riippumatta yllä lainatun kaltainen kirjoittelu johtaa väistämättä Maanpuolustus.netin ajautumiseen yleisessä keskustelussa marginaaliin ja sivustolle tulee tietty leima. Se olisi kaikkien kannalta harmi, asialliselle maanpuolustukseen keskittyvälle sivustolle on varmasti tarve!
Niih, onhan se ihan hirveetä kun joku kehtaa sanoa Arwo Pohjan ja sen poliittisesta apinasta rumia sanoja, kuten kyrpä ja mulkku.

Vähintään pitäisi jo poliittisen poliisin vihapuheryhmän kolistella karmit kaulassa hiljentämään POLITIIKON arvostelijat!

Maanpuolustus.netin ajautumiseen yleisessä keskustelussa marginaaliin ja sivustolle tulee tietty leima.
Älä jaksa naurattaa, leimat sitä ja tätä.
 
TomTomin palsta, TomTomin säännöt. Olen sitä mieltä, että isäntä tekee, kuten haluaa ja vieraat lähtee kun parhaaksi näkee.

Silti ns. kohtuukäyttäjänä näkisin, että olisi kiva, jos palstan isäntä ilmaisi sisimmät tunteensa muuten kuin palstan isäntänä, koska tällöin me ns. heikommat yksilöt pelkäämme leimaantumista samojen ajatusten tukijoiksi. Vaikka tässä vissiin suurin osa on ns. isänmaan asialla, niin tulkinnoissa siitä, mikä se linja on, taitaa olla vähän variaatioita.
 
Niin, siinä on pikkuisen semmoinen juttu, että isäntä näyttää käytöksellään, mikä on talossa sopivaa. Toki isäntä saa tehdä enemmän kuin vieras, mutta vieras lukee soveliaan toiminnan rajat isännän käytöksestä.

edit typo
 
TomTomin palsta, TomTomin säännöt. Olen sitä mieltä, että isäntä tekee, kuten haluaa ja vieraat lähtee kun parhaaksi näkee.

Silti ns. kohtuukäyttäjänä näkisin, että olisi kiva, jos palstan isäntä ilmaisi sisimmät tunteensa muuten kuin palstan isäntänä, koska tällöin me ns. heikommat yksilöt pelkäämme leimaantumista samojen ajatusten tukijoiksi. Vaikka tässä vissiin suurin osa on ns. isänmaan asialla, niin tulkinnoissa siitä, mikä se linja on, taitaa olla vähän variaatioita.

Juu. Ei itseä kiinnosta/ole halua leimaantua kovin jyrkkiin näkemyksiin. Saa arvostella jos haluaa, mutta itseä kiinnostaa maanpuolustus, ei politiikka.
 
Silti ns. kohtuukäyttäjänä näkisin, että olisi kiva, jos palstan isäntä ilmaisi sisimmät tunteensa muuten kuin palstan isäntänä, koska tällöin me ns. heikommat yksilöt pelkäämme leimaantumista samojen ajatusten tukijoiksi.
Pitäisikö tehdä joku altteri, jolla sitten huutelee samat asiat, vai eikö taas voi ulista koska Arwo Pohja?

Niin, siinä on pikkuisen semmoinen juttu, että isäntä näyttää käytöksellään, mikä on talossa sopivaa.
Missä olen näyttänyt käytökselläni mitä täällä EI saisi kommentoida/puhua?
 
  • Tykkää
Reactions: EK
Pitäisikö tehdä joku altteri, jolla sitten huutelee samat asiat, vai eikö taas voi ulista koska Arwo Pohja?


Missä olen näyttänyt käytökselläni mitä täällä EI saisi kommentoida/puhua?
Eikäkö tee niiku tykkäät, mutta toivottavasti ymmärrät, että ulostulosi voidaan nähdä/nähdään koko palstan ulostuloina, jolloin toisaalta vastaanottaja voi leimata kaikki palstalaiset tai toisaalta osa palstalaisista voi pelätä leimautumista.

Se altteri olisi yksi vaihtoehto, jolla voi eriyttää ulostuloja. On aika eri asia, mitä "virallisella" profiililla tuuttaa ulos, verrattuna siihen, mitä "altterilla" suoltaa. Mutta tämä ei siis ollut suoraan sinulle. Esim. itse tai vaikka joku PV:n edustaja taikka poliisi tuuttaisi hieman erilaista kampetta ulos omalla nimellään ja onpa mahdollista, että jos palsta tuntuu riittävän epäsopivalta, oma profiili ja viestit lähtisivät poistoon.

Eli tee kuten tykkäät. Mä oon sun koira, kuten Iggy asian ilmaisee (kunnes en).
 
Ongelma ei mielestäni ollut mitä vaan miten.
Kukkia ja mehiläisiä, kumbaya. Ulinaa vain jos arvostelee Arwo Pohjaa.
PSS taisi tarkoittaa juuri päinvastoin?
Niin tarkoitti.
Sen verran sanon tähän, että asiat vois sanoa ilman kyrpää ja mulkkua. Kyllä kaikki ymmärtää näkemykset ilmankin.
Kukkia ja mehiläisiä, kumbaya. Ulinaa vain jos arvostelee Arwo Pohjaa.
 
Kukkia ja mehiläisiä, kumbaya. Ulinaa vain jos arvostelee Arwo Pohjaa.

Niin tarkoitti.

Kukkia ja mehiläisiä, kumbaya. Ulinaa vain jos arvostelee Arwo Pohjaa.

Joo. Arwo Pohjaa voi ja saa arvostella. Mutta kukin tyylillään. Sinun palsta, sinun tyyli, Minun mielipide on kuitenkin minun omani. Peace ja kukat&mehiläiset.
 
Eikäkö tee niiku tykkäät, mutta toivottavasti ymmärrät, että ulostulosi voidaan nähdä/nähdään koko palstan ulostuloina, jolloin toisaalta vastaanottaja voi leimata kaikki palstalaiset tai toisaalta osa palstalaisista voi pelätä leimautumista.

Se altteri olisi yksi vaihtoehto, jolla voi eriyttää ulostuloja. On aika eri asia, mitä "virallisella" profiililla tuuttaa ulos, verrattuna siihen, mitä "altterilla" suoltaa. Mutta tämä ei siis ollut suoraan sinulle. Esim. itse tai vaikka joku PV:n edustaja taikka poliisi tuuttaisi hieman erilaista kampetta ulos omalla nimellään ja onpa mahdollista, että jos palsta tuntuu riittävän epäsopivalta, oma profiili ja viestit lähtisivät poistoon.
Leimat ne tuntuu joo paukkuvan. Jos joku ei kehtaa kirjoittaa palstalle kun admini on "natsi", suksikoon vittuun.

Tämä "virallinen" profiili tuntuu kummasti ahdistavan joitain, mpnet EI ole PV, POLIISI, RAJA tai mikään muukaan toimija, jos täällä voi ilmaista politiikosta sanat mulkku/kyrpä ja se niin ahdistataa, edelleen voi suksia vittuun.

Minua ei kiinnosta enää pätkääkään, koska nämä kyseiset apinat tuhoavat tämän maan.
 
Leimat ne tuntuu joo paukkuvan. Jos joku ei kehtaa kirjoittaa palstalle kun admini on "natsi", suksikoon vittuun.

Tämä "virallinen" profiili tuntuu kummasti ahdistavan joitain, mpnet EI ole PV, POLIISI, RAJA tai mikään muukaan toimija, jos täällä voi ilmaista politiikosta sanat mulkku/kyrpä ja se niin ahdistataa, edelleen voi suksia vittuun.

Minua ei kiinnosta enää pätkääkään, koska nämä kyseiset apinat tuhoavat tämän maan.

Pistetäänpä harkintaan. Harmi kun ei ole poista profiili-nappia. Nyt sen käyttö olisi lähellä. Mutta jos sellainen sulla on, niin paina ihmeessä mun kohdalla. Kiitoksia,
 
Pistetäänpä harkintaan. Harmi kun ei ole poista profiili-nappia. Nyt sen käyttö olisi lähellä. Mutta jos sellainen sulla on, niin paina ihmeessä mun kohdalla. Kiitoksia,
Tarkennetaan sen verta että, "kyseiset apinat tuhoavat tämän maan", tarkoitaa päättäjiä/politiikkoja, ei tämän ketjun palautteen antajia. Mutta jos edelleen haluat poistua Arwo Pohjan arvostelun takia, käy minulle.
 
Tarkennetaan sen verta että, "kyseiset apinat tuhoavat tämän maan", tarkoitaa päättäjiä/politiikkoja, ei tämän ketjun palautteen antajia. Mutta jos edelleen haluat poistua Arwo Pohjan arvostelun takia, käy minulle.
Voit poistaa profiilini. Ja nimenomaan toivon, että profiilini poistetaan, ei jätetä ikibanniin.
 
Back
Top