setämies
Kenraali
Siltä näyttää... ainakin erektiolääkkeitä ja lisäprotskuja on ollut tarjolla foorumilla kohtuudella viimeaikoina.Yhdellä foorumilla joku tiesi kertoa, että jollakin operaattorilla joku suodatin kaatunut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Siltä näyttää... ainakin erektiolääkkeitä ja lisäprotskuja on ollut tarjolla foorumilla kohtuudella viimeaikoina.Yhdellä foorumilla joku tiesi kertoa, että jollakin operaattorilla joku suodatin kaatunut.
TäsmäiskuSiltä näyttää... ainakin erektiolääkkeitä ja lisäprotskuja on ollut tarjolla foorumilla kohtuudella viimeaikoina.
Siltä näyttää... ainakin erektiolääkkeitä ja lisäprotskuja on ollut tarjolla foorumilla kohtuudella viimeaikoina.
Ehkä pitäisi kieltää ketjujen avaaminen ensimmäisten viidentoista viestin ajaksi uusilta käyttäjiltä.
Eipä tunnu kyllä olevan suuri ongelma. Enemmänkin käyttäjät
Spammibottien torjumiseen voisi auttaa, jos olisi mahdollista estää nettiosoitteiden käyttö ketjun otsikkona. En tiedä onko teknisesti mahdollista.
Paras keino on vaan jättää katsomatta niitä mainoksia!!! Koskee ihan kaikkia mainoksia ihan kaikkialla.
Eli jos spämmi-ketjua on käynyt katsomassa useampi niin todennäköisesti siitä on raportoitu ja silloin niistä ei tartte muiden kuin modejen välittää.
Ja kukaanhan ei sitten ole käynyt avaamassa niitä linkkejä!!!
Tuo on kyllä vähän huvittava bugi, valitettavasti minulla ei ole mitään hajua mistä se voi johtua, luultavasti xenforon cache menee jotenkin sekasin.Kuvat ovat edelleen sekaisin... Tuolla toisessa aiheessa@Sardaukar päätyi aseistakieltäytymistä koskevaan kuvituskuvaan. Nyt minun avatarini näkyy jokaisessa "Lahjoittaja"-tägissä vasemmassa sivupalkissa:
Katso liite: 19803
Joo, vähän epäkypsä on tämä uusi versio. Välillä myös jonkin ketjun avaaminen heittää ruudulle pelkän kuvan mustalla taustalla. Mitään käyttöliittymää siinä kuvassa ei ole mistä sen saisi suljettua tms. Enkä ole edes varma tuleeko se kuva k.o. ketjusta laisinkaan. Takaisin-nappi ja uusi klikkaus otsikosta avaa sitten ketjun kyllä ihan ok.Tuo on kyllä vähän huvittava bugi, valitettavasti minulla ei ole mitään hajua mistä se voi johtua, luultavasti xenforon cache menee jotenkin sekasin.