Palaute

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TomTom
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Toivoisin noiden asioiden näkyvän toiminnassa.

Koti ehkä jotenkin on mukana nykyään.
Kirkko on muuttanut tulkinnoillaan käsityksen uskonnosta sellaiseksi jota en oikein tunnista omakseni ja
Isänmaan toivoisi olevan Suomi ei EU
Moro. Mitenkäs tuo toimintakuvio, mitä olet tehnyt?
Kotiin ja uskontonäkemyksen en ota kantaa, ne on jokaisen henkilökohtaisia, jopa intiimiä asioita, ei tarvi purkaa tällä palstalla. Jopa toivon, ettei noin henk.kohtaisia asioista täällä käsitellä.
Isänmaasta olen samaa mieltä, niin paljon minunkin suvustani on tuota verta vuodatettu Suomen puolesta, ei EU;n.

Moro. Mitenkäs tuo toimintakuvio, mitä olet tehnyt?
Kotiin ja uskontonäkemyksen en ota kantaa, ne on jokaisen henkilökohtaisia, jopa intiimiä asioita, ei tarvi purkaa tällä palstalla. Jopa toivon, ettei noin henk.kohtaisia asioista täällä käsitellä.
Isänmaasta olen samaa mieltä, niin paljon minunkin suvustani on tuota verta vuodatettu Suomen puolesta, ei EU;n.

Joka kerta äänestäessä etsin lähinnä tolkun henkilöä, en puoluetta. Se on se mitä olen tehnyt ja on arpa osunut useasti myös Kokoomuksen kirjalla olevaan kohdalle ja koskaan en ole kategorisesti rajannut ulos kuin sen toisen ”ääripään”.

Kirkkoon kuulumattomana olen tosin usein äänestänyt tolkun Kristillistäkin..

Äänestäjänä en ole ollut tämän aktiivisempi.

Nyky Kokoomuksen äänestäminen tosin on vähän ”kintaalla” Arvojen pohjalle valahtamisen vuoksi...lähinnä pahenevan dementian vuoksi...kun eivät tahdo millään muistaa mikä se isänmaa on...

Aivan samaa ongelmaa on demareillakin...äijäfeminismiä, feminististä ulkopolitiikkaa...Tasa-arvon on hyvä asia ja siihen voi kannustaa pyrkimään, mutta kun keulii, niin keulii...feministipuoluekin olisi.

Viimeksi muokattu:
Joka kerta äänestäessä etsin lähinnä tolkun henkilöä, en puoluetta. Se on se mitä olen tehnyt ja on arpa osunut useasti myös Kokoomuksen kirjalla olevaan kohdalle ja koskaan en ole kategorisesti rajannut ulos kuin sen toisen ”ääripään”.

Kirkkoon kuulumattomana olen tosin usein äänestänyt tolkun Kristillistäkin..

Äänestäjänä en ole ollut tämän aktiivisempi.

Nyky Kokoomuksen äänestäminen tosin on vähän ”kintaalla” Arvojen pohjalle valahtamisen vuoksi...lähinnä pahenevan dementian vuoksi...kun eivät tahdo millään muistaa mikä se isänmaa on...

Aivan samaa ongelmaa on demareillakin...äijäfeminismiä, feminististä ulkopolitiikkaa...Tasa-arvon on hyvä asia ja siihen voi kannustaa pyrkimään, mutta kun keulii, niin keulii...feministipuoluekin olisi.

Ylläoleva teksti olisi voinut tulla minunkin näppikseltäni, joten komppaan tätä (y)

Hyva keskustelu; pitaisi vaan loytaa sille oikeampi lanka.
Isänmaan toivoisi olevan Suomi ei EU

Hieman sama asia, kuin Lehtimies vs. Journalisti (entinen ja nykyinen)
Ensimmaiseen, eivathan ne ole toisensa poissulkevia. Vahan niinkuin journalistitkin, joita toimii muissakin puitteissa kuin painetuissa medioissa.

Hyva keskustelu; pitaisi vaan loytaa sille oikeampi lanka.

Ensimmaiseen, eivathan ne ole toisensa poissulkevia. Vahan niinkuin journalistitkin, joita toimii muissakin puitteissa kuin painetuissa medioissa.

Ei tietenkään ole poissulkevia. Kuvittelisi isänmaan olevan aina ykkösenä poliitikon listalla, mutta esim. Kataisen kohdalla tätä oli vaikea havaita tai omaan rajallisen havaintokyvyn..

Helppoa!

Ne, jotka eivät pääse millään yli puolueensa hajoamisesta, ovat persuja.

Ne, jotka eivät pääse millään eteenpäin puolueensa hajoamisesta, ovat sinisiä.

Kummanko hallitusneuvottelija matkusti auton takakontissa? Anyway, onko takapoksissa matkustaminen selvä viittaus ArvoPohjaan?

Anyway, onko takapoksissa matkustaminen selvä viittaus ArvoPohjaan?

Ymmärtääkseni takaboxikyyti on useimmiten kytköksissä siihen, että pullon Arwo Pohja on juotu sen verran hyvin näkyville, ettei sitä enää eroteta.

Silloin Oy Miekkataxi Ab:n henkilökuljetuspalvelu auttaa luovassa tilassa olevaa herra Pohjaa siirtymään Valtion Retkeilymajaketjun turvalliseen ja kulttuurihygieniseen majoitusjärjestelmään, jossa respapalvelut on osattu suunnitella niin nopeiksi ja sujuviksi kuin ikinä mahdollista.

Poikkeuksia ja poikkeavia toki on, mutta niistä keskusteleminen ilman Poliittisen Korrektiuden alempaa yliopistollista arvosanaa johtaa helposti wihatuhinatutkintaan, joten jätämme sen herrojen Twittula ja Twattula harteille.

Ei ole ensimmäinen kerta mutta onneksi foorumi ei ole nähnyt tuhansien bottien invaasiota.

Päivittäin miltei noita ilmaantuu. Olen itte raportoinut niitä sitämukaa.

Päivittäin miltei noita ilmaantuu. Olen itte raportoinut niitä sitämukaa.

IRCissä olen muutaman kerran tapellut satojen bottien ilmaantumista sekunttien sisällä. Minuutin sisällä chatti rupeaa muistuttamaan Twitch chatti silloin kun kymmeniä tuhansia seuraa peliä. Voin vain kuvitella miltä spam myrsky näyttäisi mp.netissä

Yhdellä foorumilla joku tiesi kertoa, että jollakin operaattorilla joku suodatin kaatunut.

Back