Palaute

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TomTom
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Joskus kannattaisi miettiä aivan sivuston kannalta onko näille ”kuolemanprikaateille” käyttöä.

Jassoo. No, onhan tää vaihtelua mm. putin- tai natsikortille.

Ota huomioon sentään, OV, että moderaattorit ainakin yrittävät käyttää myös omaa harkintaansa.

Voitko ilmiantaa, mista nuo "luin tuon viisi ketjua läpi joissa ”ilmiannettiin trolleja” loytyvat
Tuossa nuo on.
Pyyntö Viidennen Artiklan mukaisesta avusta,Tappiomielialan pyrskähdys.Trollisodassa mukana,Sitä on ilmassa,Taas yksi trolli?

Ota huomioon sentään, OV, että moderaattorit ainakin yrittävät käyttää myös omaa harkintaansa.

Missä olen viitannut moderointiin?
Viitasin vain tuohon mainitsemaasi yhteistyöhön, sillä saavutettuihin tuloksiin ja tekijöiden motiiveihin (~5 promillea kirjoittajista).

Itse harmittelen, että varsinainen maanpuolustuskeskustelu on aika vähäistä ja taasen tuo maahanmuutto ja politiikka käy aika omissa sfääreissä.
Pidän tästä nyt taukoa.
Moro. Älä hyvä veli kovin pahastu. Itsekin harmittelen, pikku tupakkilootan kanteen pidetty kirjanpito antaa tuloksen; poliittiset aiheet, maahanmuuttokeskustelut, vihapuheet yms. vievät keskusteluviesteistä pitkälti yli puolet. Maanpuolustusta ja reipashenkistä ulkonaliikkumista lähentyvät viestit alkavat olla jo vähemmistössä. Meneekös tämäkin palsta kohti eri puolueiden narratiiveja. No, itsekin olen erehtynyt noihin "vihapuhe" keskusteluihin viestimään, paha minä, yritän petrata.:cool:

Maanpuolustusta ja reipashenkistä ulkonaliikkumista lähentyvät viestit alkavat olla jo vähemmistössä. Meneekös tämäkin palsta kohti eri puolueiden narratiiveja.
Niinhan on kaymassa myos Turinoissa; metsastys menee viela hyvin aihepiiriin (vahan niinkuin kalastus), mutta metsanomistajien turinoilla on on kovin vahan tekemista vaeltamisen kanssa
- ei muuta kuin kovalla kadella sellaisia aiheita Sotilaskodin puolelle... ja kunnon pauketta (tai siihen varustautumista) taalla;)
- turvallisuuspolitiikka ja geopolitiikka toki ovat kuin pylly ja palli, ja taloudella yhta ja toista noista jalkimmaisen kanssa tekemista

Moro. Älä hyvä veli kovin pahastu. Itsekin harmittelen, pikku tupakkilootan kanteen pidetty kirjanpito antaa tuloksen; poliittiset aiheet, maahanmuuttokeskustelut, vihapuheet yms. vievät keskusteluviesteistä pitkälti yli puolet. Maanpuolustusta ja reipashenkistä ulkonaliikkumista lähentyvät viestit alkavat olla jo vähemmistössä. Meneekös tämäkin palsta kohti eri puolueiden narratiiveja. No, itsekin olen erehtynyt noihin "vihapuhe" keskusteluihin viestimään, paha minä, yritän petrata.:cool:
Yleisluonteisiin ketjuihin on helppo kirjoitella kun niihin löytyy se mielipide jokaiselta. Kyllä minä ainakin luen useampaa sotaisaa ketjua kuin noita yleisluontoisia. Keskusteluun olen yrittänyt olla tarkoituksella osallistumatta kun en asioista mitään tiedä. Näitä joutavampia ketjuja voi sitten kai saastuttaa vähän vapaammin.
Voisihan noita ei maanpuolustuksellisia asioita pohtia muillakin palstoilla mutta ainakin minusta niistäkin on mukavampi jutustaa täällä "tuttujen" kesken.

Eihän niihin ketjuihin ole pakko mennä.

Eränkäynti, reserviläistoiminta ym. ovat alaasi. Siellä toivottavasti tavataan!

Pitäs saada lukittua ne pois näkyvistä, niin ei edes vahingossa livahtais sinne ;) Tosin kaikki kunnia osalle keskustelijoista yleisellä osaatolla, hyviä analyyseja ajankohtaisista asioista.

Haen voimia MPK:n kurssilta viikonloppuna, jos sitä hieman voimaantuis ja viisastuis ;)

Itse harmittelen, että varsinainen maanpuolustuskeskustelu on aika vähäistä

Kiinnostaisi kovastikin kirjoittaa (Taktiikka, Teknologia, varusteet, kalusto ja huolto) siellä on montakin osa-aluetta mitä voisi käsitellä.
Mutta kaksi vuotaa sitten ”opetettiin” että keskustelu vapaata.
Pitää vain muistaa ettei loukkaa ”tietyn suunnan edustajia” ilkeillä tosiasioilla.:confused:

Joten ei kyllä tarvitse lukea näitä ketjuja kun ei ”saa kirjoittaakaan” , vaikka kiinnostusta olisi.

PS.

Tapaus saattoi olla kyllä yhden kaverin oma ”ristiretki oikeamielisyyden puoletta”.

Minusta sivustolle tarvitaan enemmän moderaattoreita, jotta reagointiaika lyhenisi. Olisi myös toivottavaa, että uusi nimimerkki saisi tehdä esim. vain kaksi viestiä ensimmäisen vuorokauden aikana. Nykyisellään yksi Venäjän valtion palkkaama henkilö ehtii sopivalla kellonlyömällä tänne saapuessaan kirjoittaa aika moneen ketjuun sontaa ennen banneja.

Nyt en muista, pääsikö tänne heti kirjoittamaan eli automaattinen hyväksyminen kirjautumisen jälkeen? Ehkä pitäisi olla manuaalinen hyväksyminen eli vasta kun mode on antanut luvan pääsee jäseneksi.

No niiku yleinen kysymys tästä "uudesta laudasta"... kaveri ei pääse millään sisään... ?

Sillä kun joku "viranomaistason suojaus" ja tuli vaan mieleen onko tässä "uudessa" jokin kehittyneempi seurantaohjelma joka on syynä moiseen...?

No niiku yleinen kysymys tästä "uudesta laudasta"... kaveri ei pääse millään sisään... ?

Sillä kun joku "viranomaistason suojaus" ja tuli vaan mieleen onko tässä "uudessa" jokin kehittyneempi seurantaohjelma joka on syynä moiseen...?

On. Orwell ja Kafka olivat joutavia ruusunpunaisia haaveilijoita verrattuna TomTomiin.

minusta tää "uudistus" on niiku lievästi sanoen aika PERSEESTÄ......mutta ihan sama mulle kun on tämmönen vihervasemmistolaisen aatesuunan lauta kuitenkin.......

Kaverisi taitaa puijata sinua pikkaisen. :unsure:

"viranomastason suojaus" taitaa olla = hänelle on määrätty yleinen edunvalvoja. Ihan ehkä hyväkin jos ei foorumitunnareidenkaan luonti onnistu.

Niin, tulee mieleen, etta pimealla kaytavalla on kiva vaellella ja koittaa vuorotellen kaikkia ovia... jotka kaikki ovat lukossa
- ketutus ja kuin pikkuoravaa tulee mieleen:)... jotkut sen ansaitsevatkin

Back