Palaute

Toistan ehdotukseni: Nikki näkyviin myös kirjoituksen alareunaan, siihen "allekirjoituksen" seutuville.
 
minusta tää "uudistus" on niiku lievästi sanoen aika PERSEESTÄ......mutta ihan sama mulle kun on tämmönen vihervasemmistolaisen aatesuunan lauta kuitenkin.......
Joidenkin mielestä tämä on vihoviimeinen natsilauta.
Näiden kommenttien jälkeen hyvä punchline, syvä kumarrus, kamera loittonee, yleisö taputtaa ja lopputekstit alkaa.

Koko foorumi tiivistettynä kahteen kommenttiin.
 
Näiden kommenttien jälkeen hyvä punchline, syvä kumarrus, kamera loittonee, yleisö taputtaa ja lopputekstit alkaa.

Koko foorumi tiivistettynä kahteen kommenttiin.
[Huono vitsi]
Mun mielestä liian keskustalainen foorumi. Pitäs ottaa jyrkemmin kantaa ja rajata käyttäjiä...
:)
[Huono vitsi]

Vakavasti puhuen en tykkää kaikista teksteistä tällä foorumilla, mutta se on MINUN ongelmani. Enenpi pahennun kun kännykkäselaaminen on perseentynyt. Mutta senkin kanssa voin elää.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Vakavasti puhuen en tykkää kaikista teksteistä tällä foorumilla, mutta se on MINUN ongelmani. Enenpi pahennun kun kännykkäselaaminen on perseentynyt. Mutta senkin kanssa voin elää.
Moro. En minäkään tykkää kaikista teksteistä, enkä nimenomaan kaikkien kirjoittamista. No, ne voi ignoorata. Tuo kysymys. Mikä kännykkä ja operaattori Sulla käytössä? Kun IPhone6 ja Elisa wörkkii ihan kunnolla. Minkälaisia ongelmia olet havainnut?
 
Perussuomalaisia äänestäviä oli keväällä melkein 40% tänne kirjoittavista. Sitten äreämmät marginaalit vielä päälle (noin 14%).
 
Perussuomalaisia äänestäviä oli keväällä melkein 40% tänne kirjoittavista. Sitten äreämmät marginaalit vielä päälle (noin 14%).
Moro. Kiistän vahvasti tuon prososuuden. Itse ainakin äänestin(tän) kokoomusta. Mihinkäs tuo väite oikein perustuu? Jäsen @Vonka lla jotain saista tietoa?;)
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Mihinkäs tuo väite oikein perustuu?
Vai persuja? Kumpia? Ihan oikeita vai Vainamamois-hattuisia (sinista...)

Bannon went further, describing Europe as “nothing more than a glorified protectorate.”
Kavihan se juuri Lontoossa, jossain suljetussa seminaarissa, vaahtoamassa samaa asiaa: "you don't count in the Big Picture"

“I love living rent-free in his head.”
- taitaa olla muutenkin kolmen eri hallituksen, siksi etta kaikilla niista vaikeuksia pysya vallan kahvassa, strategiana
- - Trumppi nyt alkuun (Bannonin kaden jalki nakyy vielakin)
-- Putin (taytyy nakya ja kuulua, kun substanssi muuten on laihahko)
-- ja sitten viela se "fatso" P-Koreasta (no comment, teksti ei olisi painokelpoista)
 
Vai persuja? Kumpia? Ihan oikeita vai Vainamamois-hattuisia (sinista...)
Moro. Miten oikein erotat Persut ja Siniset? Mikä ero hallitusohjelmassa? Itse en näe kuin aste-eroja. Molemmilla samat asiat esim. maahanmuuttajiin. Jos aste-eroja tarkasti etsii, ehkä Siniset hallitusvastuun jälkeen lievemmällä kannalla?
 
Ihan vaan sen takia kysyin
Moro. Miten oikein erotat Persut ja Siniset?
etta taalta nain kaukaa katsoen erottaminen on vaikeahkoa.

Hitto kun ehtis Suomen lehdistotiivistelmia lukemaan, niin kai se jollain lailla onnistuisi.

Ei mulla heita vastaan mitaan, mutta onko todella taalla 40%
- mihin tuo perustuu
- en kysy "tyhmia", etta mitenka se nakyy (voi olla, etta taalla paa-asiallisesti kasiteltavana olevissa asioissa olen niin lahella, etten sita huomaakaan). Talousnakemyksissa on kylla huomauttamista (mutta ehka ne onkin sen lopun 60%:n horinoita?).
 
etta taalta nain kaukaa katsoen erottaminen on vaikeahkoa.
Moro. Voisko olla niin, persut henkilöityy Halla-Ahoon ja siniset edesmenneeseen Soiniin? Lopputulema mielestäni molemmista "puolueista", ei jatkoon, nykyisin heidän poliittisen testamentin perivät jatkossa kokoomus ja keskusta.
 
Kokoomus pyyhkisi pöydän, kun he löytäisivät juurensa
Moro. Aina äänestänyt kokoomusta. Mikäs jäsen @hansai n ajattelussa epäillyttää Kokoomuksen juuret? Hyvä puolue, ei taustalla epäselviä skandaaleja (pl. I. Kanerva), juuret löytyy nykyisen sirpaloituneen puoluekannan sisällä ainakin yhtä tiukasti kuin muillakin.
Se on sitten eri juttu, nykyisin kaikki puolueet edustavat aikalailla samoja katsantokantoja, ero oikeiston ja vihervasemmiston välillä kulminoituu lähinnä maahanmuuttoon ja verotukseen.
Jos Kokoomus nyt jostain löytäisi SEN jutun, niin hyväksi heille ja meille.
 
Moro. Aina äänestänyt kokoomusta. Mikäs jäsen @hansai n ajattelussa epäillyttää Kokoomuksen juuret? Hyvä puolue, ei taustalla epäselviä skandaaleja (pl. I. Kanerva), juuret löytyy nykyisen sirpaloituneen puoluekannan sisällä ainakin yhtä tiukasti kuin muillakin.
Se on sitten eri juttu, nykyisin kaikki puolueet edustavat aikalailla samoja katsantokantoja, ero oikeiston ja vihervasemmiston välillä kulminoituu lähinnä maahanmuuttoon ja verotukseen.
Jos Kokoomus nyt jostain löytäisi SEN jutun, niin hyväksi heille ja meille.

Koti, uskonto ja isänmaa on melkoisen tuhkan peitossa, kun katsoo nyky Kokoomuksen menoa.
 
Koti, uskonto ja isänmaa on melkoisen tuhkan peitossa, kun katsoo nyky Kokoomuksen menoa.
Moro. Mikä olisi mielestäsi paremmin? Haluatko jopa 30-luvun viitekehyksiin mennä? Nuo edellämainitut kolme totuutta on mullekin aina ollut se juttu. Miten niitä nykymaailmassa voidaan paremmin edistää? Itse näin n-luokan nostoväkiläisenä pyrin noita aina jokapäivä parantamaan, omalla toiminnalla ja pienillä vinkkauksilla läheisille.
 
Moro. Mikä olisi mielestäsi paremmin? Haluatko jopa 30-luvun viitekehyksiin mennä? Nuo edellämainitut kolme totuutta on mullekin aina ollut se juttu. Miten niitä nykymaailmassa voidaan paremmin edistää? Itse näin n-luokan nostoväkiläisenä pyrin noita aina jokapäivä parantamaan, omalla toiminnalla ja pienillä vinkkauksilla läheisille.

Toivoisin noiden asioiden näkyvän toiminnassa.

Koti ehkä jotenkin on mukana nykyään.
Kirkko on muuttanut tulkinnoillaan käsityksen uskonnosta sellaiseksi jota en oikein tunnista omakseni ja
Isänmaan toivoisi olevan Suomi ei EU

Hieman sama asia, kuin Lehtimies vs. Journalisti (entinen ja nykyinen)
 
Back
Top